Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pink Floyd - Echoes duurt bijna 25 minuten en is like het meest complexe maar rustgevende iets dat deze wereld mij ooit heeft geschonken"
"Hallo beste mede recreatievelingen (en niet recreatievelingen ), Ik ga dit jaar met een goede vriend en mijn vader naar de (al relatief snel) aankomende editie van Pinkpop 2016. Uiteraard staat er een mooi programma voor het verschiet, waarbij ik denk ik (weet het haast wel zeker) het een en ander middel tot me nemen. Ben van plan een pilletje (MDMA) te nemen op de vrijdagavond, omdat Rammstein (weet ik uit ervaring) veel te hard is om op te spacen onder het genot van een pilletje. Of gewoon aan de zuip bij Rammstein, is ook leuk want ik drink like nooit. Voor de rest blijft het lekker bij de constante mindfulness-training der wietjes roken en heel misschien zou ik nog een halfje (en misschien hele) 2-CB willen doen op de zaterdagavond om lekker lichtjes te trippen op de muziek van Red Hot Chili Peppers. Daarop resteert er natuurlijk nog een paar vraagjes richting mede fora gebruikers: In hoeverre is het een potentieel plan om bovengenoemde drugs (cannabis, XTC, 2-CB) binnenin het terrein van Pinkpop te krijgen? Daarmee bedoel ik eigenlijk: Zijn er drugshonden bij pinkpop of een groot algemeen risico om bij Pinkpop gebusted te worden met hard drugs of wietjes? tips en tricks zijn altijd welkom evt. handige info om een beeld te schetsen van de toekomstige situatie: -ik ben 17 jaar, maar lijk op iemand van 15/16; -mijn vader gaat mee (anti harddrugs en neutraal tegenover cannabis); -een vriend die meegaat die ook 17 is, maar lijkt 20+ of zelfs meer; -we overnachten niet op de camping -we hebben dagkaarten voor vrijdag en zaterdag; -heb zelf bijna geen ervaring met xtc gebruik en 2cb gebruik in een groot publiek, wel al voldoende ervaring met gebruiken op rustige plekken, zoals 's nachts buiten rondwandelen of op bed liggen spacen met muziek (ik heb 10-15 keer xtc gebruikt en 2 keer 2cb). -ik ben een dagelijkse blower. alvast bedankt voor een eventuele reactie"
"mensen ga fuckin DeWolff luisteren. Nederlanders die met hun psychedelische meuk allang op nr 1 in de billboard top list had moeten staan. ik geef je met een briefje mee dat je bij het album Orchards/Lupine of hun nieuwste album Roux-Ga-Roux echt knijters, maar dan ook echt, knijter en knijters hard gaat spacen onder het genot van een beetje MDMA. zo hard, dat je broek gewoon vol gepoept zit na je tripsessie. bij wijze van dan. :P :P :P"