Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog nooit meegemaakt zoiets maar ben ook zeker geen ket expert Mss is het weer iets nieuws op de markt zoals de methox gekte een tijdje geleden?"
"Goed report! Klinkt als een goede eerste keer, maar dat is eig bij praktisch iedereen zo haha! Wat ik wel spijtig vind is dat wanneer ik nu xtc neem het zelfs niet in de buurt komt met het gevoel van de eerste keer (Heb in totaal 5x xtc gebruikt). Pas wel op met de verslavende factor, mensen worden al snel het xtc-gevoel gewoon op feestjes en dergelijke, en kunnen zich dan haast niet meer amuseren zonder. Snoep verstandig!"
"Interessant stofje en heel goed geschreven report! Ook leuk om te lezen dat je van Antwerpen bent. Ga je toevallig naar petrol met nieuwjaar?"
"Jmths zei: Ik ga vaag doen. Klik om te vergroten... Club vaag is ook nice"
"psychedelicmind zei: Alcohol Wiet/hasj Nicotine Truffels LSD Paddos Salvia 20x XTC MDMA Methoxetamine ketamine Spierverlammers ( geen idee wat het exact was) Methylfenidaat Tramadol Alprazolam 2CB Klik om te vergroten... + 4FA"
"Haha zit met hetzelfde dilemma! Denk dat ik het gwn allemaal in men onderbroekie steek."
"Zoals ik het nu hoor, zal ik solo op mxe gaan... Better safe than sorry!"
"Iemand hier ervaring met het combineren van alcohol en mxe? Hoe kan ik dit best aanpakken zodat ik zeker niet te scheef ben. Heb al reeds 2x mxe gedaan, beide op een feest. 1 Keer enkel mxe gedaan maar te weinig voor een echt feestgevoel, andere keer gemixt met wat andere rotzooi en bijgevolg was ik helemaal van de kaart. Nu wil ik gwn rustig en chill. Thx!"
"Wordt dat niet altijd wat overdreven? Vrienden van me doen het en heb hen nog nooit horen klagen ofzo? Ook ben ik niet van plan om echt lam te gaan op alcohol, eerder wat tipsy en daarop dan wat mxe. Maar als het echt zo slecht is, dan zal ik men plannetje wel aanpassen!"
"Hallo mede-df'ers Wil graag aankomende vrijdag voor het eerst 2cb gebruiken op een acid feest. Heb al wel een beetje trip ervaring (paar keer truffels, 2x paddo's, 1x salvia 20x) en ook een paar keer xtc. Wat ik eigenlijk wil op het feestje is een licht xtc-gevoel met lichte visuals. Wil zeker niet leip zijn want hou hier niet zo van. Kunnen jullie hier enkele tips droppen i.v.m. dosering en alcohol gebruik? Ben namelijk ook van plan wat te drinken voor het feestje. Greets"