Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw laatste festival + drugs?

Jouw laatste festival + drugs?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste festival (en meest recente keer harddrugs) was Ozora, de drug die ik als laatste heb gebruikt die week was een avondje mdma, erg leuk weer :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik werk op festivals, en heb comorbide verslavingen. Maakt dat uit?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
Ik werk op festivals, en heb comorbide verslavingen. Maakt dat uit?
Klik om te vergroten...

Nee hoor!

Yaizer zei:
Laatste feest is korsakov (drum & bass) waar ik echt alles vreselijk heb misbruikt. Was een geweldige avond maar toch...
Klik om te vergroten...

Wat heb je precies misbruikt en welke hoeveelheden?


De reden van dit topic is omdat ik op GHBtv en Gaberbox toch al enkelingen heb voorbij zien komen die zéér waarschijnlijk drugs misbruiken en daarbij verschillende dingen dooreen mengen oftewel gewoon veel te veel gebruiken. Ik ben toch eens benieuwd wat en hoeveel ze hebben gepakt voor dat ze in zo een staat belanden.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Narayani zei:
Laatste festival (en meest recente keer harddrugs) was Ozora, de drug die ik als laatste heb gebruikt die week was een avondje mdma, erg leuk weer :)
Klik om te vergroten...

Niemand zet tot nu toe de hoeveelheden erbij.
Komt die gewoonweg omdat het verkeerde signalen geeft aan onwetende lezers of zijn de hoeveelheden nog binnen de grenzen?
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Forumregel hè, is om andere mensen niet aan te moedigen, vandaar geen hoeveelheden.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste festival was Dagdromen en heb daar 4fmp gedaan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn laatste festival was geweldig! Awakenings en ik zat aan de XTC en wiet!
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatste feest was liquicity. XTC, wiet, Ketamine en lachgas. Keta en lachgas was echter op de after.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatste festival was C.R.A.F.T. (Can't Remember A Fucking Thing) festival, had daar het symbolisch biertje gedronken en voor de rest zat ik aan de speed (oraal, via drinken). Achteraf gezien had ik daar veel te veel genomen kijkende naar de aftermath, op het festival zelf stond ik wel enigszins strak maar kon nog prima functioneren. Was i.i.g. nuchter genoeg om te bedenken dat ik niet voor de Gabberbox moest kruipen. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laatste festival was Wonderland en het was een pauper festival vond er eigenlijk geen ruk aan. Alleen maar idioten die even lekker naar de klote willen in Amsterdam. Erg jammer. We deden met zijn alle 2CB met wat pep.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit jaar naar 909 festival en A day at the park geweest. Op 909 had ik 2C-B, speed en keta op en op A day at the park 6-APB. Ik heb niet echt een vaste drug of combo die ik vaak op festivals doe, ik kijk meestal waar ik die dag zin in heb.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch wel leuk om te zien dat in Nederland de drugs variëren tegenover België.

Hier in België zijn ze gelimiteerd tot Coke, Speed, Keta, MDMA, XTC, Hero, LSD. Voor de rest moeten we in Nederland zijn!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wanneer ik werk gebruik ik wat pep en alcohol.

Als ik er voor mijn lol ben gebruik ik ook pep en alcohol, met af en toe 2cb, ketamine, MDMA, 2-cb of LSD. Veel meer gebruik ik niet regelmatig, het lijkt me ook wel voldoende zo, en sommige dingen die ik noem zijn op zichzelf al een gevaarlijke combinatie.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
Wanneer ik werk gebruik ik wat pep en alcohol.

Als ik er voor mijn lol ben gebruik ik ook pep en alcohol, met af en toe 2cb, ketamine, MDMA, 2-cb of LSD. Veel meer gebruik ik niet regelmatig, het lijkt me ook wel voldoende zo, en sommige dingen die ik noem zijn op zichzelf al een gevaarlijke combinatie.
Klik om te vergroten...

Simpel gezegd: Verslaafd aan pep en alcohol, of?
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze zomer naar zeven festivals geweest:
– Hardfest: 4-FA
– Fantasy Island: pep en twee biertjes
– Intents Weekend: vrijdag pep en bier, zaterdag XTC, zondag pep en bier
– Dominator: pep en één biertje
– CRAFT: pep en één biertje
– Decibel Weekend: alle dagen alleen pep (twee biertjes op vrijdagmiddag)
– Mysteryland: pep en later nog XTC

Lang leve pep :rock:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peroxide zei:
Simpel gezegd: Verslaafd aan pep en alcohol, of?
Klik om te vergroten...

Pep is een gewoonte, maar dat doe ik geen 7 dagen per week. soms wel, meestal 4 of 5 dagen.

Alcohol ben ik echt aan verslaafd ja.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee je pep gebruik is helemaal geen verslaving. Whahaha dude wat zeg je nou. Je bent gewoon pep verslaafd.

MeejheM zei:
Peroxide zei:
Simpel gezegd: Verslaafd aan pep en alcohol, of?
Klik om te vergroten...

Pep is een gewoonte, maar dat doe ik geen 7 dagen per week. soms wel, meestal 4 of 5 dagen.

Alcohol ben ik echt aan verslaafd ja.
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat zie ik toch heel anders als mijn afhankelijkheid van alcohol. Wanneer ik geen alcohol gebruik begin ik na 20 uur te trillen, en daarna worden de afkick verschijnselen snel erger.

Als ik vind dat ik teveel speed gebruik zorg ik af en toe dat ik niks in huis heb, en niks voor mijn neus krijg(ja:)), en stop ik vaak enkele weken. andere keren heb ik wel liggen, maar kies ik ervoor om een dag niks te gebruiken, of meerdere dagen. Soms vergeet ik wel eens een dag te snuiven.

Dat lukt gewoon met de speed omdat het je functioneren zo verstoord, maar met alcohol kan ik echt niet zomaar stoppen.

Stoppen met amfetamine te gebruiken heeft volgens mij weinig lichamelijke effecten die te overheersend zijn, met alcohol is dat anders.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
De afkick van alcohol is ook vele malen erger. Betekent niet dat je minder verslaafd aan pep bent. Ook als je 4 of 5 dagen in de week pep gebruikt ben je in mijn ogen absoluut verslaafd...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
en als ik het een paar keer per jaar 1, 2 of 3 weken lang helemaal niet gebruik omdat dat mijn keuze is?

Ik geef toe dat zodra ik het spul zie liggen dat ik het moeilijk kan laten liggen, maar ik heb zeker wel het gevoel dat ik kan stoppen wanneer ik wil. Alcoholisme is hier niet mee te vergelijken. Ik zou zo kunnen functioneren zonder speed, helemaal als ik van omgeving verander bijvoorbeeld.

Als ik met alcohol wil stoppen moet in een heel protocol opstellen met mijn behandelend arts wat betreft ondersteunende medicatie etc.

Misschien ben ik volgens een anders normen verslaafd aan speed, ik vind van niet. Maar wat ik zeker weet is dat dat niet vergelijkbaar is met de verslaving aan alcohol.

Maar dat is best wel off-topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."