Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw laatste festival + drugs?

Jouw laatste festival + drugs?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De afkick van alcohol is ook vele malen erger. Betekent niet dat je minder verslaafd aan pep bent. Ook als je 4 of 5 dagen in de week pep gebruikt ben je in mijn ogen absoluut verslaafd...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
en als ik het een paar keer per jaar 1, 2 of 3 weken lang helemaal niet gebruik omdat dat mijn keuze is?

Ik geef toe dat zodra ik het spul zie liggen dat ik het moeilijk kan laten liggen, maar ik heb zeker wel het gevoel dat ik kan stoppen wanneer ik wil. Alcoholisme is hier niet mee te vergelijken. Ik zou zo kunnen functioneren zonder speed, helemaal als ik van omgeving verander bijvoorbeeld.

Als ik met alcohol wil stoppen moet in een heel protocol opstellen met mijn behandelend arts wat betreft ondersteunende medicatie etc.

Misschien ben ik volgens een anders normen verslaafd aan speed, ik vind van niet. Maar wat ik zeker weet is dat dat niet vergelijkbaar is met de verslaving aan alcohol.

Maar dat is best wel off-topic.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het spijt me dat ik even inbreek in deze discussie. Toen ik nog blow verslaafd was, rookte ik soms ook een aantal weken niet. En meestal ook niet dagelijks maar 5 a 6 keer per week. (Waren wel weken waarbij ik dagelijks blowde). Maar ik was echt wel rete verslaafd hoor Meejhem!
Ik heb het idee dat je in de ontkenningsfase zit hoor.
Van wiet heb je ook geen echte afkickverschijnselen maar dat maakt je niet minder verslaafd.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat dus. Maargoed, dat is ook een discussie over de definitie verslaving en daar heb je gelijk in, dat is off topic.

Soenda + speed!
Aanstaande zaterdag Smeerboel + speed!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Soenda + speed!
Aanstaande zaterdag Smeerboel + speed!
Klik om te vergroten...
Dit.

Al heb ik op Mysteryland ook nog wel wat ritalin gehad. En hier en daar wat poppers.
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laatste festival was Psy Fi, had hier LSD, truffels, keta, alchohol nog tussendoor gedaan.
b
brabant91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
broodjeaap zei:
Laatste festival was Psy Fi, had hier LSD, truffels, keta, alchohol nog tussendoor gedaan.
Klik om te vergroten...

Heey man ik zie mijn reacties niet op de site, weet jij hoe dat werkt?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
brabant91 zei:
broodjeaap zei:
Laatste festival was Psy Fi, had hier LSD, truffels, keta, alchohol nog tussendoor gedaan.
Klik om te vergroten...

Heey man ik zie mijn reacties niet op de site, weet jij hoe dat werkt?
Klik om te vergroten...
De eerste drie berichten van een nieuw lid moeten eerst goedgekeurd worden.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dominator 2016, 4fa op het feest. Thuis nog wiet en lachgas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."