#1
Het is ook belangrijk dat je dingen kunt doen die je leuk vindt. We zijn mensen, geen robots. Maar ja, sommige dingen kunnen nu eenmaal even niet op dit moment. Maar ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen over dat je daarvan baalt, ook al gaat dat soms wat vanzelf. Want je ziet inderdaad de veel grotere problemen op het moment ook.Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...