Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsR.I.P festivallen > Corona..

R.I.P festivallen > Corona..

68 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Klik om te vergroten...
Het is ook belangrijk dat je dingen kunt doen die je leuk vindt. We zijn mensen, geen robots. Maar ja, sommige dingen kunnen nu eenmaal even niet op dit moment. Maar ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen over dat je daarvan baalt, ook al gaat dat soms wat vanzelf. Want je ziet inderdaad de veel grotere problemen op het moment ook.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik baal enorm om corona. Ik ben zelf gecentreerd. Is daar iets mis mee? Moet iedereen alleen maar met andere mensen bezig zijn? Ik ben liever met mezelf en mijn eigen problemen bezig en die los ik ook het liefst zelf op.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Mooi gesproken... dat is wel echt waar. Toch voel ik me wel een beetje schuldig als ik baal dat een festival niet doorgaat...
Klik om te vergroten...

Het wordt compleet uit de context getrokken en opgeblazen door sommigen in dit topic. Ik ga echt niet hardop verkondigen op straat dat het zo erg is dat mijn ‘festivalletje’ niet doorgaat. Ik zou niet durven. Maar dit topic gaat erover. Er is niks om ons schuldig over te voelen. Het was van mij uit niet eens serieus bedoeld, die opmerking (al vind ik het uiteraard heel jammer als Psy-Fi niet doorgaat).

Om dan zo’n sneer te krijgen, van bovenstaande persoon, die viel even verkeerd. Misschien vanwege wat ik als beroep doe, al is dat achteraf eigenlijk ook totaal irrelevant want ik moet me überhaupt, los daarvan, gewoon niks aantrekken van random mensen op dit forum.

Ik reageerde dus wellicht wat overtrokken, maar ja, soms raakt iets je meer dan nodig zou zijn.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Precies, ik maakte dit topic puur om mijn teleurstelling uit te spreken over het feit dat er mogelijk geen festival(len) zijn deze zomer. Voor mij gewoon geheel buiten de crisis die we nu doormaken om. Staat er mijn inziens volledig los van en is niet eens een vergelijking met de gezondheid van je eigen naasten of andere mensen.

Sterker nog, mijn eigen vriendin is zojuist een uur geleden opgehaald door een ambulance in verband met ernstige corona klachten (heel kortademig etc). Ik moet thuis blijven en weet verder niets. Zo zie je maar...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
Precies, ik maakte dit topic puur om mijn teleurstelling uit te spreken over het feit dat er mogelijk geen festival(len) zijn deze zomer. Voor mij gewoon geheel buiten de crisis die we nu doormaken om. Staat er mijn inziens volledig los van en is niet eens een vergelijking met de gezondheid van je eigen naasten of andere mensen.

Sterker nog, mijn eigen vriendin is zojuist een uur geleden opgehaald door een ambulance in verband met ernstige corona klachten (heel kortademig etc). Ik moet thuis blijven en weet verder niets. Zo zie je maar...
Klik om te vergroten...

Jeetje. Ontzettend veel sterkte!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Precies, ik maakte dit topic puur om mijn teleurstelling uit te spreken over het feit dat er mogelijk geen festival(len) zijn deze zomer. Voor mij gewoon geheel buiten de crisis die we nu doormaken om. Staat er mijn inziens volledig los van en is niet eens een vergelijking met de gezondheid van je eigen naasten of andere mensen.

Sterker nog, mijn eigen vriendin is zojuist een uur geleden opgehaald door een ambulance in verband met ernstige corona klachten (heel kortademig etc). Ik moet thuis blijven en weet verder niets. Zo zie je maar...
Klik om te vergroten...
Jeez, veel sterkte! Ik duim voor je!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#7
@HierEnDaarEenFuifje sterkte!

Ik had ook al aardig wat tickets klaarliggen, van een aantal al bericht gehad dat het verplaatst is of dat een andere datum nader bepaald zal worden.

Een enorme teleurstelling natuurlijk, maar de beste optie op dit moment om de gevolgen in te perken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Precies, ik maakte dit topic puur om mijn teleurstelling uit te spreken over het feit dat er mogelijk geen festival(len) zijn deze zomer. Voor mij gewoon geheel buiten de crisis die we nu doormaken om. Staat er mijn inziens volledig los van en is niet eens een vergelijking met de gezondheid van je eigen naasten of andere mensen.

Sterker nog, mijn eigen vriendin is zojuist een uur geleden opgehaald door een ambulance in verband met ernstige corona klachten (heel kortademig etc). Ik moet thuis blijven en weet verder niets. Zo zie je maar...
Klik om te vergroten...

Heel veel sterkte voor je vriendin en jou 😘
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterkte @HierEnDaarEenFuifje !
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook ik baal. Sinds ik in een burn-out zit zijn festivals een beetje een uitlaatklep geworden. Jammer dat het wegvalt. Had al kaarten voor AOA, awakenings en sensation
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja is nog ver weg hé.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een commercieel gedrocht zijn bepaalde festivals toch geworden. 450 euro voor een kaartje voor een nachtje feesten, is dat inclusief zak pillen, speed en coke of zo?

Gelukkig voor mij hou ik van psy-feestjes en die zijn juist niet commercieel. Voor 9 dagen camping en 5 dagen psy-fi festival betaal ik nog geen 130 euro met de early bird, en voor dat geld krijg je heel erg veel festival en dat nog eens 5 dagen lang. Dan kan je daar ook nog eens gewoon op je blote poten dansen voor de mainstage, wat op zo'n commercieel festival absoluut niet te doen is.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Nee hoor, 1 avond:)
Klik om te vergroten...

Is het een vip kaart?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Geloof dat maar niet...
Klik om te vergroten...
Doe ik lekker toch!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Ik heb voor 1000 euro aan festival kaartjes gekocht voor deze zomer..... Vind het nogal wat als ze niet standaard geld terug geven...
Klik om te vergroten...

Ze zullen je gewoon toegang geven tot de editie van volgend jaar. Ze kunnen de mensen helemaal niet terugbetalen want dat geld van de ticketverkoop hebben ze natuurlijk niet meer.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
Psy-fi gaat gewoon door! Beetje positiviteit dat universum in zenden
Klik om te vergroten...

Mja, ik zou graag met je positiviteit meegaan, maar helaas is dit gewoon niet realistisch. Daar kan het universum ook niet zoveel meer aan doen vrees ik. :wink: Schijtvirus!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Mja, ik zou graag met je positiviteit meegaan, maar helaas is dit gewoon niet realistisch. Daar kan het universum ook niet zoveel meer aan doen vrees ik. :wink: Schijtvirus!
Klik om te vergroten...

Ik creëer mijn eigen realiteit :innocent: en anders m'n eigen psy-fi!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Ik creëer mijn eigen realiteit :innocent: en anders m'n eigen psy-fi!
Klik om te vergroten...

Haha, daar is natuurlijk niks mis mee!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Purplext zei:
Ik creëer mijn eigen realiteit :innocent: en anders m'n eigen psy-fi!
Klik om te vergroten...
Klinkt goed, zijn er al kaarten in de voorverkoop? :yum:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeelanddude zei:
Klinkt goed, zijn er al kaarten in de voorverkoop? :yum:
Klik om te vergroten...

Voor jou als early bird kost het maar 450 euro!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."