Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsR.I.P festivallen > Corona..

R.I.P festivallen > Corona..

68 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt allemaal!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn dokter denkt dat corona ongeveer een kwartaal gaat duren en de lockdown minder lang dan dat. Dus als hij gelijk heeft ziet het er niet slecht uit. Natuurlijk, er is kans dat grote festivals een van de laatste dingen worden die vrijgegeven worden als ik eens nadenk. Maar een bepaald festival in het noorden van Nederland is slechts over 5 maanden :)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cerberus zei:
Mijn dokter denkt dat corona ongeveer een kwartaal gaat duren en de lockdown minder lang dan dat. Dus als hij gelijk heeft ziet het er niet slecht uit. Natuurlijk, er is kans dat grote festivals een van de laatste dingen worden die vrijgegeven worden als ik eens nadenk. Maar een bepaald festival in het noorden van Nederland is slechts over 5 maanden :)
Klik om te vergroten...

Hopen dat ie geen kwakzalver is :tonguewink:
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
@HierEnDaarEenFuifje Hoe gaat het met je vriendin?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Purplext zei:
@HierEnDaarEenFuifje Hoe gaat het met je vriendin?
Klik om te vergroten...

Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.

Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.

Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
Klik om te vergroten...

Fijn te horen dat ze redelijk stabiel is, inderdaad enorm schrikken!
Kan me voorstellen dat zo weinig bezoek juist nu moeilijk is...
Ik wens jullie beiden veel sterkte met deze situatie en dat je vriendin maar snel mag opknappen en thuis kan komen!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Des te meer zal ik genieten volgend jaar!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.

Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
Klik om te vergroten...
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!

P.S. Hoe oud is ze eigenlijk?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Jezus wat een heftig verhaal man! We leven met je mee! Hopelijk komt ze er snel bovenop. Heel veel sterkte gewenst!

P.S. Hoe oud is ze eigenlijk?
Klik om te vergroten...

21 jaartjes jong nog maar.. Geen medische achtergrond verder.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gister was het allemaal even spannend, ademhalingsproblemen + paniek is een slechte combi. Nu redelijk stabiel, maar wel af en toe met extra zuurstof.
Coronatest duurt 24 uur, dus vanavond weten we pas zeker hoe of wat. Ik denk dat ze moet uitzieken daarzo, totdat beter is.

Er mag iig door de regels maar 1x per dag 1 persoon langskomen, dus dat is wel vervelend.
Toch wel beetje schrikken ook vanwege de jonge leeftijd.
Klik om te vergroten...
Wow dat ging het wel heel slecht met haar. Ligt ze aan de beademing?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Wow dat ging het wel heel slecht met haar. Ligt ze aan de beademing?
Klik om te vergroten...

Beademing nog niet echt, in het begin eventjes. Het is nu meer een ondersteuning voor de benauwdheid. Klein beetje extra zuurstof.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
HierEnDaarEenFuifje zei:
Beademing nog niet echt, in het begin eventjes. Het is nu meer een ondersteuning voor de benauwdheid. Klein beetje extra zuurstof.
Klik om te vergroten...
Stomen hielp bij mij redelijk. Wellicht iets voor haar?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Stomen hielp bij mij redelijk. Wellicht iets voor haar?
Klik om te vergroten...

Ja wellicht als ze thuis is en last ervan houd inderdaad
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
www.nu.nl

Festivalzomer in België geannuleerd: geen Rock Werchter en Tomorrowland

De Belgische festivals Tomorrowland en Rock Werchter kunnen komende zomer niet doorgaan. De Nationale Veiligheidsraad van België heeft woensdag besloten dat er tot en met 31 augustus geen grote festivals mogen plaatsvinden.
www.nu.nl www.nu.nl

Dan zal Nederland ook wel snel volgen...alle hoop vervlogen 😥
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
BraboF zei:
www.nu.nl

Festivalzomer in België geannuleerd: geen Rock Werchter en Tomorrowland

De Belgische festivals Tomorrowland en Rock Werchter kunnen komende zomer niet doorgaan. De Nationale Veiligheidsraad van België heeft woensdag besloten dat er tot en met 31 augustus geen grote festivals mogen plaatsvinden.
www.nu.nl www.nu.nl

Dan zal Nederland ook wel snel volgen...alle hoop vervlogen 😥
Klik om te vergroten...

Ja was te verwachten natuurlijk😥😥😥
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
We hadden inmiddels toch al geen rekening meer gehouden met komende zomer neem ik aan? Ik in ieder geval niet, hoe spijtig ook..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat heftig, zo'n jonge, gezonde meid!
Spoedig herstel en veel sterkte gewenst!
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vrees voor Lowlands...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had me ook ontzettend verheugd op Psyfi! Vond het zo'n indrukwekkende belevenis.

Sowieso zijn festivals 1 van de mooiste dingen in het leven!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb voor 1000 euro aan festival kaartjes gekocht voor deze zomer..... Vind het nogal wat als ze niet standaard geld terug geven...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."