Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuggesties voor feestjes/festivals?

Suggesties voor feestjes/festivals?

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben niet zo'n festivalganger, ben alleen maar naar Pinkpop en Lowlands geweest.

Misschien toch maar een keer in mijn eentje naar iets al psyfi gaan of een van mijn vrienden die niet van psytrance houden overtuigen om mee te gaan.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Nu de corona-maatregelen afgeschaft worden en ik mijn eerste vaccinatie ondertussen gehad heb, ben ik voorzichtig op zoek naar leuke feestjes en festivals. De komende weken ben ik nog druk met werk en vakantie maar ik zou heel graag een feestje of festival bezoeken in september/oktober. Hebben jullie leuke suggesties voor me?

Mijn voorkeuren zijn:
1) Psytrance
2) Rock/bandjes (beetje alternatief/hippie mag wel) zoiets als Down the Rabbit hole maar dan kleiner?
3) Techno (vond Valtifest, DGTL leuk)

Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg :sweatsmile:

Ik ben benieuwd of jullie leuke tips hebben. Bij voorbaat dank :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Binnen Nederland of mogen het ook feesten in bijvoorbeeld Duitsland zijn.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Binnen Nederland of mogen het ook feesten in bijvoorbeeld Duitsland zijn.
Klik om te vergroten...
Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅
Klik om te vergroten...
Wellicht deze psytrance feesten?

In Duitsland met echt (voor mij) de top dj's in de psytrance scene.

Indian Spirit Festival 2026 | 26.08. - 31.08.2026 | Eldena

www.indian-spirit.de www.indian-spirit.de

Of in Rotterdam:
203810820_4048439451916825_8934630839691725252_n.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mappie88 zei:
ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
Klik om te vergroten...
Mystic garden 2018 was echt top.

Ik ga dit jaar naar awakenings met ADE
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
In Duitsland met echt (voor mij) de top dj's in de psytrance scene.
Klik om te vergroten...
Oooh dat Indian Spirit Festival ziet er wel echt vet uit! Daar ga ik me eens in verdiepen... Bedankt voor de tip @Rivalrie
Zou het een beetje vergelijkbaar met Psy-Fi zijn?

Dat festival in Rotterdam ook even bekeken. Ziet er ook wel cool uit. Maar ik denk dat ik toch een voorkeur heb voor een meerdaagse festival in de open lucht dan 1 avond in een donkere "stamphal" :sweatsmile:

Mappie88 zei:
DGTL
Klik om te vergroten...
Ben een paar keer op DGTL op de NDSM werf geweest. Dat waren wel mooie parties! Maar nu ik vorig jaar op psy-fi ben geweest gaat mijn eerste voorkeur toch uit naar een Psy-feestje als ik dat geregeld krijg...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Zou het een beetje vergelijkbaar met Psy-Fi zijn?
Klik om te vergroten...
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaar :) ik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaar :) ik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Klik om te vergroten...
Ben echt benieuwd of er mensen op het forum zijn die ervaring hebben met Indian Spirit... Lijkt inderdaad wel echt een meerdaags psy-festival. Even kijken of ik vrouwlief zo lang alleen mag laten bij de kids :sweatsmile:

Heb de afgelopen 1,5 jaar weinig sociale interactie buiten mijn gezin gehad door corona. Heb zo ontzettend veel zin in een feestje!!!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dan klinkt café De Beurs in Rotterdam écht als iets voor jou! 😉
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmmz 🤔

Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
Klik om te vergroten...
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
B5F82CE8-0779-41BD-85FA-904283604785.jpeg
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
Bekijk bijlage 24819
Klik om te vergroten...
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaar :) ik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Klik om te vergroten...

Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
Klik om te vergroten...
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party :wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben meer van de clubs en zal morgen loeren naar de eerste Marktkantine kaarten. Oef heel veel zin in.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psytrance feesten op de Elementemstraat in Amsterdam. Ik weet alleen niet of dat nog bestaat..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
Klik om te vergroten...
Goed gezien 😉
Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅

Ik had je graag van alles aangeraden maar ik ben zelf een noobie als het gaat over evenementen! 😋
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅
Klik om te vergroten...
No worries… ik heb inderdaad geen idee! Maar als ik die foto zo zie ook niet meteen behoefte om het uit te zoeken 😜

Mappie88 zei:
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
Dat mensen drugs gebruiken/tolereren geloof ik wel. Maar voor Psychedelica gebruik in het openbaar is het wel belangrijk dat je een heel open-minded en sociaal publiek hebt. Ik vond DGTL bijvoorbeeld super, maar ik zou daar geen lsd trip doen. Op psy-fi vond ik lsd wel geweldig.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mappie88 zei:
En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party :wink:
Klik om te vergroten...
Laten we het hopen…. Best zin in namelijk 😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."