#1
ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
Binnen Nederland of mogen het ook feesten in bijvoorbeeld Duitsland zijn.Nu de corona-maatregelen afgeschaft worden en ik mijn eerste vaccinatie ondertussen gehad heb, ben ik voorzichtig op zoek naar leuke feestjes en festivals. De komende weken ben ik nog druk met werk en vakantie maar ik zou heel graag een feestje of festival bezoeken in september/oktober. Hebben jullie leuke suggesties voor me?
Mijn voorkeuren zijn:
1) Psytrance
2) Rock/bandjes (beetje alternatief/hippie mag wel) zoiets als Down the Rabbit hole maar dan kleiner?
3) Techno (vond Valtifest, DGTL leuk)
Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg
Ik ben benieuwd of jullie leuke tips hebben. Bij voorbaat dank![]()
Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅Binnen Nederland of mogen het ook feesten in bijvoorbeeld Duitsland zijn.
Wellicht deze psytrance feesten?Bij voorkeur in Nederland... maar sta ook open voor iets in België of Duitsland mits het niet al te ver is... 😅

Mystic garden 2018 was echt top.ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
Oooh dat Indian Spirit Festival ziet er wel echt vet uit! Daar ga ik me eens in verdiepen... Bedankt voor de tip @RivalrieIn Duitsland met echt (voor mij) de top dj's in de psytrance scene.
Ben een paar keer op DGTL op de NDSM werf geweest. Dat waren wel mooie parties! Maar nu ik vorig jaar op psy-fi ben geweest gaat mijn eerste voorkeur toch uit naar een Psy-feestje als ik dat geregeld krijg...
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaarZou het een beetje vergelijkbaar met Psy-Fi zijn?
Ben echt benieuwd of er mensen op het forum zijn die ervaring hebben met Indian Spirit... Lijkt inderdaad wel echt een meerdaags psy-festival. Even kijken of ik vrouwlief zo lang alleen mag laten bij de kidsVoor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaarik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Dan klinkt café De Beurs in Rotterdam écht als iets voor jou! 😉Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg![]()
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
Bekijk bijlage 24819
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaarik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
Goed gezien 😉🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
No worries… ik heb inderdaad geen idee! Maar als ik die foto zo zie ook niet meteen behoefte om het uit te zoeken 😜Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅
Dat mensen drugs gebruiken/tolereren geloof ik wel. Maar voor Psychedelica gebruik in het openbaar is het wel belangrijk dat je een heel open-minded en sociaal publiek hebt. Ik vond DGTL bijvoorbeeld super, maar ik zou daar geen lsd trip doen. Op psy-fi vond ik lsd wel geweldig.Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
Laten we het hopen…. Best zin in namelijk 😍En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."