Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuggesties voor feestjes/festivals?

Suggesties voor feestjes/festivals?

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dan klinkt café De Beurs in Rotterdam écht als iets voor jou! 😉
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmmz 🤔

Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
Klik om te vergroten...
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
B5F82CE8-0779-41BD-85FA-904283604785.jpeg
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flualhamdulillam zei:
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
Bekijk bijlage 24819
Klik om te vergroten...
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaar :) ik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Klik om te vergroten...

Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
Klik om te vergroten...
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."