#1
ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
Dan klinkt café De Beurs in Rotterdam écht als iets voor jou! 😉Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg![]()
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
Bekijk bijlage 24819
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaarik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
Goed gezien 😉🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
No worries… ik heb inderdaad geen idee! Maar als ik die foto zo zie ook niet meteen behoefte om het uit te zoeken 😜Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅
Dat mensen drugs gebruiken/tolereren geloof ik wel. Maar voor Psychedelica gebruik in het openbaar is het wel belangrijk dat je een heel open-minded en sociaal publiek hebt. Ik vond DGTL bijvoorbeeld super, maar ik zou daar geen lsd trip doen. Op psy-fi vond ik lsd wel geweldig.Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
Laten we het hopen…. Best zin in namelijk 😍En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party![]()
Zou graag weer naar Burning Man gaan. Het is echt een speciale happening.Was er maar een burning man in Nederland
Mdma bijna op ieder festival toch😇😇Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor festival. Als er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."