Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSuggesties voor feestjes/festivals?

Suggesties voor feestjes/festivals?

45 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ADE DGTL vind ik altijd leuk of (ADE) mystic garden /dockyard.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Liefst met een tolerante houding ten opzichte van drugsgebruik. Liever in de open lucht dan binnen en bij voorbaat niet al te massaal. Ben zelf 43 dus ietwat ouder publiek is ook niet erg :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dan klinkt café De Beurs in Rotterdam écht als iets voor jou! 😉
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmmz 🤔

Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
Dus café de Beurs is waar het dak er zo hard af knalt door de feestende 40+ers dat je half buiten staat te spacen van de drank en drugs???
Klik om te vergroten...
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
B5F82CE8-0779-41BD-85FA-904283604785.jpeg
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Ik heb een sfeerimpressie voor je gemaakt, deze verteld meer dan 1000 woorden.
Bekijk bijlage 24819
Klik om te vergroten...
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Voor zover ik gezien heb op filmpjes lijkt het erg veel op elkaar :) ik zou er ook graag naartoe gaan maar ben bang dat ik al teveel op de planning heb staan.
Klik om te vergroten...

Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Eik zei:
Ben wel benieuwd of het ook een beetje dezelfde sfeer heeft als Psy-fi. Vond een lsd trip in het “openbaar” echt heel leuk maar voel me daar alleen chill bij als het
ook een beetje sociaal geaccepteerd is...
Klik om te vergroten...
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party :wink:
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben meer van de clubs en zal morgen loeren naar de eerste Marktkantine kaarten. Oef heel veel zin in.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psytrance feesten op de Elementemstraat in Amsterdam. Ik weet alleen niet of dat nog bestaat..
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
🙄 okay zie er nog niet meteen spacende 40+ers in... maar goed was volgens mij ook niet als serieuze tip bedoeld...
Klik om te vergroten...
Goed gezien 😉
Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅

Ik had je graag van alles aangeraden maar ik ben zelf een noobie als het gaat over evenementen! 😋
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Stom grapje natuurlijk als je geen idee hebt wat Beurs inhoudt en wat voor volk daar komt 😅
Klik om te vergroten...
No worries… ik heb inderdaad geen idee! Maar als ik die foto zo zie ook niet meteen behoefte om het uit te zoeken 😜

Mappie88 zei:
Denk dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, bijna elk feestje of festival gebruikt-voor mijn gevoel- het gros van de mensen tegenwoordig.
Klik om te vergroten...
Dat mensen drugs gebruiken/tolereren geloof ik wel. Maar voor Psychedelica gebruik in het openbaar is het wel belangrijk dat je een heel open-minded en sociaal publiek hebt. Ik vond DGTL bijvoorbeeld super, maar ik zou daar geen lsd trip doen. Op psy-fi vond ik lsd wel geweldig.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mappie88 zei:
En ik gok dat mensen helemaal van God los gaan op hun eerste post corona party :wink:
Klik om te vergroten...
Laten we het hopen…. Best zin in namelijk 😍
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fullmoonparty Kijkduin (Den Haag) 21 AUGUSTUS 2021 VAN 20:00- 04:00 Kleinschalig max 1000 bezoekers

Geheime Liefde: mooi opgezet, verschillende stages waaronder techno. Je weet nooit wie er gaat draaien.

Landjuweel (ruigoord): zo goed als uitverkocht. Je kan niet meer kamperen. Verschillende bandjes en psy-fi achtige muziek.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Was er maar een burning man in Nederland
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor festival. Als er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ook ontzettend zin in weer eens een feestje! Ik was ook al aan zoeken welk festival doorgaat enzo.

Ik heb een gratis feestje gevonden op Facebook, Rampage in Lommel, België, 14-16 augustus! Dnb. Dat lijkt me wel wat!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Was er maar een burning man in Nederland
Klik om te vergroten...
Zou graag weer naar Burning Man gaan. Het is echt een speciale happening.

Hopelijk gaat Love Burn 2022 in Florida in februari 2022 door, zoja dan ga ik daar waarschijnlijk naar toe.
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou super graag weer eens naar een psytrance feest / festival willen gaan :hearteyes:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
https://www.volkskrant.nl/nieuws-ac...ng-clubs-en-streep-door-evenementen~b7f524b4/

Het is zo ver ik had niet verwacht dat het zo snel zou zijn, wel dat het zou komen.
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor festival. Als er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!
Klik om te vergroten...
Mdma bijna op ieder festival toch😇😇

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."