Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHai, vraagje(s) omtrent Paddo's

Hai, vraagje(s) omtrent Paddo's

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai,

was ik weer :grin:
nu met een missie lol, ik zal het ff een beetje proberen uit te leggen.

Sinds geruime tijd ben erg in de weer met paranormale verschijnselen in de trant van ITC e.d. Nu heeft dit me aardig in haar greep en denk ik de laatste weken aan niets anders meer, vooral omdat ik verklaringen zoek. Ik lag net in bed en kreeg een (ik hoop) helder moment.. IK ging weer op bed liggen en een half uur daarna kreeg ik nog een helder moment en nu ben ik dus hier :wave:

Ok.. Ik heb zelf nooit Paddo's gedaan maar ik heb wel gehoord dat vooral kleuren e.d. helderder worden. En om het simpel uit te leggen verwijt ik dit aan het breder worden van ons frequentie bereik. En dat zal heel wat meer gaan verklaren omtrent dat waar ik mee bezig ben. Als hier wat luitjes zijn die een stuk of 5 vragen willen beantwoorden graag! Het is wel anoniem hoor, wordt niet gepubliceerd etc etc. blabla jekkediejekkedie enz

Ik hoop dat dat gewoon ff ken, ben hier immers wel bekend en geen lullo die even aan komt kakke met wat vragen.. toch? Nou ja.. ik zie wel..

A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?

B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?

C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?

D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?

E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?
Klik om te vergroten...

Alvast héél erg bedankt, dit is echt mijn leven nu (ff dramatisch doen, om wat meer antwoorden te wekken, tis wel waar hoor)

:mrgreen:

Remko
(die trouwens al 2.5 weken geen speed meer heeft gehad :sunglasses: )
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alles ja, behalve D :).
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?

Ja

B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?

Ja

C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?

Nee

D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?

Ja

E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?

Nee
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even kieken hoor!!

A) zeker
B) denk het wel
C) hm dit kan ik me niet voor de geest halen
D) neen niet gezien
E) hm.. heb wel vaak het idee dat ik dingen voor het eerst echt zie, bijv. doordat de kleuren veel intenser zijn (waar ik me vaak genoeg over heb verbaasd), maar een totaal onbekende kleur.. volgens mij niet
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks a bunch :grin:

Jammer dat er niet wat meer op reageren, maar goed dat kleuren een (hoofd?) rol spelen mag wel duidelijk zijn, niewaar.

Nogmaals bedankt :wave:
:mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zou wel willen antwoorden maar heb zelf nooit paddos gedaan. ik ga morgen (zondag) naar sluis en zal daar naar een smartshop paddos gaan halen. je zal er waarschijnlijk iets over lezen op het forum hoor. :stoned:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chimera zei:
Thanks a bunch :grin:

Jammer dat er niet wat meer op reageren, maar goed dat kleuren een (hoofd?) rol spelen mag wel duidelijk zijn, niewaar.

Nogmaals bedankt :wave:
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mwah, visuals zijn voor mij sowieso niet de hoofdmoot van een trip. Bij lange na niet, meer de mindspace :).
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Chimera zei:
Thanks a bunch :grin:

Jammer dat er niet wat meer op reageren, maar goed dat kleuren een (hoofd?) rol spelen mag wel duidelijk zijn, niewaar.

Nogmaals bedankt :wave:
:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Mwah, visuals zijn voor mij sowieso niet de hoofdmoot van een trip. Bij lange na niet, meer de mindspace :).
Klik om te vergroten...

Ik oog meer, denk ik, op dat het visueele vrijwel, of gewoon altijd, veranderd.

toch? :smoke:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
A) ja
B) ze zijn idd beter te onderscheiden, maar of dit door intensere dieptes is weet ik ni, de kleuren zijn gewoon veel duidelijker en veel helder
C) nee
D) dit heb ik maar 1 keer gehad, dat zag ik in de rook van een wierookstokje
E) nee
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#10
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?
heel erg
B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?
ook dat
C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
het lijkt één geheel dat overloopt qua kleur
D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?
JA, vooral met acid
E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?
pfooee, dat is een moeilijke vraag want hoe weet je dat je hem nog nooit gezien hebt?
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?
ja
B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?
ja
C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
ja
D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?
ja wel eens gehad niet altijd
E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?
nee ik heb de kleuren altijd wel kunnen plaatsen

:P
Q
QocaĂŻneLid
01-01-2024, 00:00
#12
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?
Yep zeker!

B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?
Ja!

C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
Geen idee... het is allemaal één massa van kleuren

D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?
mwjah!

E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?
Geen idee.. vast wel! Het zijn teveel kleuren om op te noemen! :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
alles behalve C en E
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
alles JA , met paddo's zie ik nooit kleuren dots pixel in de lucht dansen maar met LSD wel
E
EztherLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, ook alles, behalve D!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
alles ja- al speelt de trip meer in mijn hoofd
s
satans_hamsterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb redelijk wat ervaring met paddo's maar heb eigenlijk nooit echt iets met kleuren tijdens mijn trips. Ik ga vooral voor de filosofische trips dus reageer ik daar ook beter op.
Ik heb laatst echter in amstrdam getript met een kameraad van mij en die heeft een ZIEKE kleurentrip gehad.
Alle roodachtige kleuren werden fluoriscerend oranje en blauwachtige werden fluor paars. Laten rood en blauw nou net de uiteinden van het zichtbare spectrum zijn. (rood de laagste frequentie en blauw de hoogste)
als je iets lager gaat dan rood krijg je infrarood iets hoger dan blauw is ultraviolet. hierdoor had ik ook de theorie ontwikkelt dat het zichtbare spectrum voor mijn goede vriend was uitgebreid. met andere woorden hij kon ultraviolet en infrarood zien. dit heeft nog een paar dagen aangehouden.
zeker iets om te onderzoeken
w
waldoLid
01-01-2024, 00:00
#18
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?

meer "open" als in dat je meer gefocussed ben op je visuele waarneming ? of dat je concentreert op een bepaald punt en daardoor de kleuren intenser worden ? (ja en ja) kan je deze vraag iets duidelijk omschrijven ?


B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?

Diepte kleur en beweging bepalen je visuele referentie , de 3 werken samen , stilstaand en groter onderscheid zorgen natuurlijk voor een beter onderscheid in kleuren ....dus (bijna) iedereen zal deze vraag met ja beantwoorden


C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
in nuchtere toestand soms ligt meestal aan de snelheid waarmee de kleur beweegt. , bij Hallucinogenen iets intenser maar niet veel ,

D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?

Yep , dit heet zuurstof te kort geloof ik. (zilveren dots)
of als je lang naar een licht blauwe of witte achtergrond kijkt dan zie je je sommige van je eigen cellen op je oogbol.

E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?

sommige mensen en sommige objecten strallen een bepaalde "lichtegevende" kleur uit (meestal lichtblauw achtig) , ik zie dit maar op sommige dagen , voor als je het afvraagt het is niet zo als "kirlian fotografie"...

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?

-Zeker vooral met hawaainse

B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?
-Moeilijke,zeker wel dieptes die je ziet,vooral groen kan je wel in 150 soorten zien

C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
-Altijd

D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?
-Alleen met LSD met ogen open...met ogen dicht ook met paddos

E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?

-Vast wel..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."