#1
Hai,
was ik weer
nu met een missie lol, ik zal het ff een beetje proberen uit te leggen.
Sinds geruime tijd ben erg in de weer met paranormale verschijnselen in de trant van ITC e.d. Nu heeft dit me aardig in haar greep en denk ik de laatste weken aan niets anders meer, vooral omdat ik verklaringen zoek. Ik lag net in bed en kreeg een (ik hoop) helder moment.. IK ging weer op bed liggen en een half uur daarna kreeg ik nog een helder moment en nu ben ik dus hier
Ok.. Ik heb zelf nooit Paddo's gedaan maar ik heb wel gehoord dat vooral kleuren e.d. helderder worden. En om het simpel uit te leggen verwijt ik dit aan het breder worden van ons frequentie bereik. En dat zal heel wat meer gaan verklaren omtrent dat waar ik mee bezig ben. Als hier wat luitjes zijn die een stuk of 5 vragen willen beantwoorden graag! Het is wel anoniem hoor, wordt niet gepubliceerd etc etc. blabla jekkediejekkedie enz
Ik hoop dat dat gewoon ff ken, ben hier immers wel bekend en geen lullo die even aan komt kakke met wat vragen.. toch? Nou ja.. ik zie wel..
Alvast héél erg bedankt, dit is echt mijn leven nu (ff dramatisch doen, om wat meer antwoorden te wekken, tis wel waar hoor)
Remko
(die trouwens al 2.5 weken geen speed meer heeft gehad
)
was ik weer
nu met een missie lol, ik zal het ff een beetje proberen uit te leggen.
Sinds geruime tijd ben erg in de weer met paranormale verschijnselen in de trant van ITC e.d. Nu heeft dit me aardig in haar greep en denk ik de laatste weken aan niets anders meer, vooral omdat ik verklaringen zoek. Ik lag net in bed en kreeg een (ik hoop) helder moment.. IK ging weer op bed liggen en een half uur daarna kreeg ik nog een helder moment en nu ben ik dus hier
Ok.. Ik heb zelf nooit Paddo's gedaan maar ik heb wel gehoord dat vooral kleuren e.d. helderder worden. En om het simpel uit te leggen verwijt ik dit aan het breder worden van ons frequentie bereik. En dat zal heel wat meer gaan verklaren omtrent dat waar ik mee bezig ben. Als hier wat luitjes zijn die een stuk of 5 vragen willen beantwoorden graag! Het is wel anoniem hoor, wordt niet gepubliceerd etc etc. blabla jekkediejekkedie enz
Ik hoop dat dat gewoon ff ken, ben hier immers wel bekend en geen lullo die even aan komt kakke met wat vragen.. toch? Nou ja.. ik zie wel..
A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur?
B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes?
C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen?
D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht?
E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien?
Alvast héél erg bedankt, dit is echt mijn leven nu (ff dramatisch doen, om wat meer antwoorden te wekken, tis wel waar hoor)
Remko
(die trouwens al 2.5 weken geen speed meer heeft gehad

