Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"autysd zei: @TIJDLOOS -cruciaal verslag! -het doet mij nl besluiten om DMT nooit te nemen (veel van mijn ellende komt voort uit een gebrek van beschikbare serotonine ) thanks!!! Klik om te vergroten... DMT zelf (verdampen en inhaleren) zal je serotonine level niet veel veranderen, maar als je nog ssri's neemt dan zou ik toch eerst wachten tot je systeem weer in balans is. Ayahuasca (MAOI en DMT) zou ik afraden als je weet dat je ellende voorkomt uit gebrek serotonine. @tijdloos -> Wanneer MAO dan wordt geblokkeerd door harmine, harmaline of een andere MAO-remmer, kan serotonine door de methyltransferate enzymen HIOMT en INMT omgezet worden in psychedelische tryptaminen (serotonine -- (HIOMT)--> 5-MeO-trypt. --(2*INMT)--> 5-MeO-DMT). Klik om te vergroten... Als dat zou werken dan zou via melatonine (5-meo-tryptamine-acetaat) een stapje korter zijn dan via L-tryptofaan, en voordeel is dat meeste N-acetyl drugs sneller door je lichaam en hersenen worden opgenomen.* 5-HTP werkt niet volgens deze route. want zo wel 5-HTP als Serotonine komen niet door je blood-brain-barrier heen. * zie o.a. asperine i.p.v. wilgenbast of heroine i.p.v. morfine (oh wacht even, dit heb je van de Azarius website, daar werk ik voor, zal wel even kijken hoe dit beste kunnen aanpassen)"
"Slikte lange tijd meerdere anti psychotica niet voor de normale redenen Maar eigenlijk om mijn gedachten en buien te temperen En gebruikte coke en door verminderde werking steeds meer Klik om te vergroten... Dat is toch juist de reden om 'n antipsychotica te nemen, ik bedoel om je gedachten te temperen en zodoende een aanval te preventeren ? Werden je gedachten rustig(er) van het gebruik van coke ? was dat al voor dat je 1ste psychotiche aanval? maar ook nu nog terwijl je je medicijnen neemt ?"
"Als GHB verkeerd gemaakt wordt, kan het zijn dat de Ph-waarde (zuurtegraad) niet juist is. Als deze geen 7 is (Ph-neutraal) dan kan dit je slokdarm beschadigen. Dit geldt ook voor GBL, een van de grondstoffen van GHB die ook in het lichaam omgezet wordt naar GHB. GBL beschadigt ook de slokdarm en voor zover ik weet ook de lever, omdat het daar wordt omgezet tot GHB. Klik om te vergroten... Das net anders om, GHB wordt in je maag en in je bloedplasma omgezet naar GBL en Sodium. GBL lost je slijmvliezen op daarom is het slecht voor je slok-darm. Je lever, maar meer waarschijnlijk doen de enzymen in je nieren het verder splitsen van GBL weer in CO2 en H20, dit is niet echt een ballast voor je lever/nieren. Wat wel een ballast voor je systeem kan zijn, en waarom veel mensen bubbels in hun darmen krijgen is dat je ineens een grote hoeveelheid zout binnen krijgt die het lichaam moet verwerken."
"Modafinil ! werkt goed samen met de Noopept die hier boven werdt genoemt."
"De meest geile illegale combi is natuurlijk Methamphetamine of 4MAR gemixed met ghb, en Cialis om door te kunnen gaan. Kwa rc's zou ik dan 4F-MAR met GHV proberen, maar dit is 'm toch ook niet.."
"Phenibut, Alleen duurt dat wel lang... iets van 24-30 uur... Anders tert-amyl-alcohol... smaakt wel naar aceton/DCM.."
"amphetamine euphorie komt meerendeels door dopamine. 4-FA euphorie komt door mengsel van serotonine en dopamine. (de euphorie van meth-amphetamine komt ook door mengsel van serotonine en dopamine) dit is natuurlijk per persoon verschillend kwa voorkeur."
"let wel op : Er is niet alleen LSD op blotter in omloop : Ook DOB, DOC , DOI , fentanyl zijn op blotter gezien. dob en family zijn wel halucinogenen , fentanyl is een supersterke opiaat."
"Yo Pasquali , Das geen extract , dat is pure Ibogaine HCL. groetjes Waldo"
"A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur? meer "open" als in dat je meer gefocussed ben op je visuele waarneming ? of dat je concentreert op een bepaald punt en daardoor de kleuren intenser worden ? (ja en ja) kan je deze vraag iets duidelijk omschrijven ? B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes? Diepte kleur en beweging bepalen je visuele referentie , de 3 werken samen , stilstaand en groter onderscheid zorgen natuurlijk voor een beter onderscheid in kleuren ....dus (bijna) iedereen zal deze vraag met ja beantwoorden C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen? in nuchtere toestand soms ligt meestal aan de snelheid waarmee de kleur beweegt. , bij Hallucinogenen iets intenser maar niet veel , D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht? Yep , dit heet zuurstof te kort geloof ik. (zilveren dots) of als je lang naar een licht blauwe of witte achtergrond kijkt dan zie je je sommige van je eigen cellen op je oogbol. E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien? sommige mensen en sommige objecten strallen een bepaalde "lichtegevende" kleur uit (meestal lichtblauw achtig) , ik zie dit maar op sommige dagen , voor als je het afvraagt het is niet zo als "kirlian fotografie"..."