Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een keer paddos door de keukenmachine gehaald(de moderne huisvrouw). Daarna heb ik theezakjes opengeknipt en de helft van de thee eruit gedaan(anders word de thee te sterk, omdat het heel lang moet trekken) en gevult met de gemalen paddo. Daarna weer dichtgenaait. Super handig, en het werkte goed! Dan heb je niet van die vieze stukjes in je mond, en je proeft de paddo bijna niet, je voelt hem wel!"
"was trouwens wel veel werk..."
"Ja, ook alles, behalve D!"