Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius) Bedankt voor de hulp kinders, Peace and love gentlemen"
"Ja beetje jammer. We hadden ellebei een portie van 0.1 gram genomen en in een gewone ouderwetse opapijp geflikkert. Opgesuckt, toen steeg het naar mn hoofd en ik voelde een tinteling, werd ook een beetje de grond in getrokken en het leek alsof de aarde een stap sneller ging draaien. En toen hield het op, heb er echt voor de rest geen flikker van gemerkt behalve koppijn. Vlak na de eerste bats toen het niet in sloeg (zo'n 5 minuten) hebben we een 2e portie genomen wat uiteraard nutteloos was, bedachten we later. We dachten ook al dat het eventueel te maken had met, dat het onze eerste salvia ervaring was. Al met al wel balen..."
"joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so. en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?"
"Jaja zekers lsd ook nog, maar lsa is veel makkelijker te krijgen. En ik wil alles proberen wat psychedelisch is. Dus lsa it will be. En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier. Binnenkort een weekendje op bezoek in een kraakpand in a'dam, daar staat lsd te wachten.."
"Heb redelijk wat ervaring met paddo's maar heb eigenlijk nooit echt iets met kleuren tijdens mijn trips. Ik ga vooral voor de filosofische trips dus reageer ik daar ook beter op. Ik heb laatst echter in amstrdam getript met een kameraad van mij en die heeft een ZIEKE kleurentrip gehad. Alle roodachtige kleuren werden fluoriscerend oranje en blauwachtige werden fluor paars. Laten rood en blauw nou net de uiteinden van het zichtbare spectrum zijn. (rood de laagste frequentie en blauw de hoogste) als je iets lager gaat dan rood krijg je infrarood iets hoger dan blauw is ultraviolet. hierdoor had ik ook de theorie ontwikkelt dat het zichtbare spectrum voor mijn goede vriend was uitgebreid. met andere woorden hij kon ultraviolet en infrarood zien. dit heeft nog een paar dagen aangehouden. zeker iets om te onderzoeken"
"satans_hamster schreef: En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier. Klik om te vergroten... ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor het is mij immers ook gelukt en idd veel heel veel speedfreaks maar ook een boel xtc Klik om te vergroten... MOD-Edit: yep removed, maar omdat je me voor was laat ik het erbij"
"Is goed. zoiets verwachte ik al, had er nog niet echt aan gedacht. sorry iedereen!!! Should i remove the post?"
"Niks belangrijks gewoon interesse, Tijdens een trip met mijn goede vriend P, hadden wij ,min of meer tegelijk, een soort snottrip. We dachten allebei dat we in onze lachbui ons hele gezicht eronder gesnotterd hadden. We voelden het letterlijk over ons gezicht druipen. Zwaar schamen natuurlijk, maar toen ik mijn vriendin om een zakdoekje vroeg en uitlegde waarom vertelde zij dat ik helemaal geen snot op me had. Ok allemaal niet zo bijzonder, maar navraag leerde mij dat meer mensen dit hebben gehad. Deel jullie ervaringen betreffende snottrips!!! het is goor en kinderachtig, maar wel grappig :P"
"Ik en wat maten (danwel matinnen) gaan zaterdag voor het eerst salvia gebruiken. Wij zouden dit liever in een joint roken dan een pijp, maar is dit wel zo praktisch? met een joint kunnen we onze salvia joint gwoon chill rond passen en (min of meer) tegelijk onze trip beginnen (mexikanen uiteraard). Of krijg je de dosis dan niet snel genoeg binnen? Aah ik weet het ook niet, allemaal omheen gebrabbel. Simpel: Welke nadelen heeft Salvia roken in een joint vergeleken met een pijp? Help me please!!!"
"Oke. En we willen met zn 5en smoken en hebben 1 gram salvia5X extract. Hoeveel moeten we dan gebruiken per persoon? 0.1 gram ofzo? Dat dan in die (water)pijp flikkeren, aansteker drbij en dan zo`n vadsige hijs nemen dat alles in 1 keer in je longetjes zit.. ik denk dat het voor ons een gewone kiefpijp gaat worden. Waterpijp is zo`n gesleep naar het bos."