Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiianers zijn visueel het heftigst toch???

Hawaiianers zijn visueel het heftigst toch???

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij mij zorgen de hawaiiaanse paddos wel voor visuals, maar idd niet zo heftig
de mexicaanse trouwens ook niet
maar de mexicaanse zorgen bij mij meer voor lachkicks en euforisch gevoel, heel gezellig om met een aantal vrienden te doen
van de hawaiiaanse daarentegen ga ik echt trippen en ben ik echt een tijdje in een "andere dimensie" :grin:
de hawaiiaanse vind ik dus echt wel zwaarder maar niet qua visuals
maar als je vind dat je niet hard genoeg gaat moet je mss tijdens de trip een joint paffen :stoned: , dan ga ik plots een stuk harder :grin:

echt zware hallucinaties heb ik bij paddos nooit, het zijn meer vervormingen van de dingen waar je naar kijkt ...
als je echte hallucinaties wilt dan kun je volges mij beter xtc pakken, of mda natuurlijk
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee goed, maar onder hallucinaties versta ik dingen zien die er niet zijn en die dingen bewegen in het echt volgens mij niet, hoor. Van XTC krijg je in de regel ook geen hallo's alleen als je er genoeg (lees: te veel) pakt.

Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#3
1x mexicaanse gehad, in me bed getript... vet eng! :P
naja volgende keer truffels, denk ik
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.. volgens mij zijn dit allemaal versinsels.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
Mac... zei:
Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.. volgens mij zijn dit allemaal versinsels.
Klik om te vergroten...
och???,ik weet het anders wel heel zeker :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mac... zei:
Nee goed, maar onder hallucinaties versta ik dingen zien die er niet zijn en die dingen bewegen in het echt volgens mij niet, hoor. Van XTC krijg je in de regel ook geen hallo's alleen als je er genoeg (lees: te veel) pakt.

Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

IK had er vrijdag drie gegooid, waarvan de laatste 2 volgens mij tegelijk opkwamen. Toen k op me kamer was zag en hoorde k een groot insect vliegen door me kamer. Ik probeerde em aan te rake ma ging er recht door heen. Kzag ook kabels bewegen en allemaal rare shit/beestjes erom heen kruipen. zodra ik het licht aan deed was alles weer normaal. k hallucineerde dus alleen best hard, ma alleen int donker
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nja goed, maar dat is gewoon algemene hallo's die ontstaan door het te hard gaan. Ik heb het dus echt over in het licht allemaal dingetjes zien, nja mss zijn er wel mensen die het wel hebben meegemaakt, maar wil dan ook niet weten wat die in hun keel moeten hebben gestopt..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Colombiaanse waren minstens zo goed, al dan niet beter.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
The Spy zei:
hello,
ik heb van de week voor het eerst hawaiiaanse paddestoeltjes op maar ik vond ze echt visueel best meevallen. iedereen zegt dat deze echter visueel het sterkst moeten zijn.

Ik had echter wel een erg lekker gevoel erbij . we zijn bij schemer een park ingelopen met zn 3en, dat was echt supervet. ik besefte me onder andere dat we volledig de verkeerde kant van het leven aan het exploiteren zijn met de huidige maatschappij en hoe allerdaagse behoeften soms de simpelste schoonheden kunnen vergallen, hoe blind en doof we zijn voor dingen die eigenlijk ons iets proberen te zeggen en dat ik trotser kon zijn op mijn eigen mening dan wat dan ook :)
Klik om te vergroten...

Heel apart,ik trip toch al aardig wat jaartjes op alle paddo soorten maar vind de visuals van de hawaainse en colombiaanse toch het best.Hoeveel had je op?En had je veel gegeten enzo..?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had een keer uit een groep van 5 ofzo als enige mexicaanse in plaats van hawaiaanse, toch zag ik precies dezelfde dingen als hun. Weet 't nog goed, doorzichtige kussens op het plafond van een tunnel.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
Klik om te vergroten...

Ja maar toch,hawaainse staan bekend om hun tropische vette kleuren en diepgang.En ik moet dat zeker bevestigen.Smikkel al dik 12 jaar paddos maar de hawaainse zijn de enige die me afentoe weer op me plaats zetten.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik moet ze tegenwoordig vantevoren bestellen omdat ze slecht houdbaar zijn ofzo, ben dus op advies overgegaan op Colombiaanse en dat is vrijwel hetzelfde.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
Klik om te vergroten...

Ja maar toch,hawaainse staan bekend om hun tropische vette kleuren en diepgang.En ik moet dat zeker bevestigen.Smikkel al dik 12 jaar paddos maar de hawaainse zijn de enige die me afentoe weer op me plaats zetten.
Klik om te vergroten...

Waarom moet je steeds zeggen dat je zo lang tript al? :wink:

Ja, hawaiiaanse zijn sowieso een stuk potenter he, 1 gram tegen over 3,5 van mexicaanse.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Psychonaut1976 zei:
Bal0n zei:
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
Klik om te vergroten...

Ja maar toch,hawaainse staan bekend om hun tropische vette kleuren en diepgang.En ik moet dat zeker bevestigen.Smikkel al dik 12 jaar paddos maar de hawaainse zijn de enige die me afentoe weer op me plaats zetten.
Klik om te vergroten...

Waarom moet je steeds zeggen dat je zo lang tript al? :wink:

Ja, hawaiiaanse zijn sowieso een stuk potenter he, 1 gram tegen over 3,5 van mexicaanse.
Klik om te vergroten...

Om aan te geven dat ik dit niet zomaar zeg maar uit ervaring Bal0n.
Hij is een newbee hier vandaar.
Lijkt me beetje lullig om zo een stelling te zetten in het luchtledige toch?
Is toch logisch als je alle soorten paddos hebt gehad en dan je mening geeft? Of zit je iets dwars? :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jaloezie, maar geduld is een schone zaak.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Jaloezie, maar geduld is een schone zaak.
Klik om te vergroten...

Hehe ik denk het :beer:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hehe :wink:

Ik doelde er meer op dat ik het een beetje zinloos vond om het steeds weer terug te halen in een discussie waar wij het enigszins oneens zijn :wink:. Je brengt het namelijk steeds op een manier van: "Ik gebruik langer dan jij, mijn mening is dus meer waard."
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Hehe :wink:

Ik doelde er meer op dat ik het een beetje zinloos vond om het steeds weer terug te halen in een discussie waar wij het enigszins oneens zijn :wink:. Je brengt het namelijk steeds op een manier van: "Ik gebruik langer dan jij, mijn mening is dus meer waard."
Klik om te vergroten...


Was je het met me oneens dan?hehe :wink:
Ja, hawaiiaanse zijn sowieso een stuk potenter he, 1 gram tegen over 3,5 van mexicaanse.

Ow ok,Maar had ik je al verteld dat ik bij elkaar wel 250 kg paddos op heb door de jaren heen :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat was wel zijn bedoeling denk ik :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."