#1
Ja dat zeker, maar ik had het weldegelijk over visuals. Die heb ik echt wel het heftigst bij mexicaanse.
Mja kan mss pp verschillen..
Mja kan mss pp verschillen..
, dan ga ik plots een stuk harder Mac... zei:Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
och???,ik weet het anders wel heel zekerQocaïne zei:Mac... zei:Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Ik ook niet.. volgens mij zijn dit allemaal versinsels.

Mac... zei:Nee goed, maar onder hallucinaties versta ik dingen zien die er niet zijn en die dingen bewegen in het echt volgens mij niet, hoor. Van XTC krijg je in de regel ook geen hallo's alleen als je er genoeg (lees: te veel) pakt.
Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
The Spy zei:hello,
ik heb van de week voor het eerst hawaiiaanse paddestoeltjes op maar ik vond ze echt visueel best meevallen. iedereen zegt dat deze echter visueel het sterkst moeten zijn.
Ik had echter wel een erg lekker gevoel erbij . we zijn bij schemer een park ingelopen met zn 3en, dat was echt supervet. ik besefte me onder andere dat we volledig de verkeerde kant van het leven aan het exploiteren zijn met de huidige maatschappij en hoe allerdaagse behoeften soms de simpelste schoonheden kunnen vergallen, hoe blind en doof we zijn voor dingen die eigenlijk ons iets proberen te zeggen en dat ik trotser kon zijn op mijn eigen mening dan wat dan ook![]()
Bal0n zei:Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."