Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiianers zijn visueel het heftigst toch???

Hawaiianers zijn visueel het heftigst toch???

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat zeker, maar ik had het weldegelijk over visuals. Die heb ik echt wel het heftigst bij mexicaanse.
Mja kan mss pp verschillen..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@psychonaut: Nja weet niet pcies de hoeveelheden, de kant en klaar doosjes vam de sirius, maar heb het echt al een paar keer geprobeerd en blijf toch terugkomen op mexican gold.
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hello,
ik heb van de week voor het eerst hawaiiaanse paddestoeltjes op maar ik vond ze echt visueel best meevallen. iedereen zegt dat deze echter visueel het sterkst moeten zijn.

Ik had echter wel een erg lekker gevoel erbij . we zijn bij schemer een park ingelopen met zn 3en, dat was echt supervet. ik besefte me onder andere dat we volledig de verkeerde kant van het leven aan het exploiteren zijn met de huidige maatschappij en hoe allerdaagse behoeften soms de simpelste schoonheden kunnen vergallen, hoe blind en doof we zijn voor dingen die eigenlijk ons iets proberen te zeggen en dat ik trotser kon zijn op mijn eigen mening dan wat dan ook :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nja mijn ervaringen met hawaiiaanse waren ook niet zo geweldig, laatste keer had ik ze ook weer eens gepakt (tegen beter weten in) en vond het idd weer erg meevallen. De mexicaanse (ben ff de naam kwijt, maar meestal de goedkoopste) werken bij mij echt het allerbeste en werken voor mij het heftigst, echt hele zware vette trips gehad erop en daar kunnen (voor mij) geen hawaiiaanse aan tippen.

Maar denk dat je gewoon ff moet uitzoeken welke paddo's het beste bij je passen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind de mexicaantjes ook het best
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verschilt per trip :)
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja goed maar om jullie niet het verkeerde in te laten zien, ik vond ze wel super supervet en echt me rot gelachen alleen dat visuele was niet echt veel maar dat vond ik niet reuze erg ofz, de gevoelens die los komen vind ik meestal vetter
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
bij mij zorgen de hawaiiaanse paddos wel voor visuals, maar idd niet zo heftig
de mexicaanse trouwens ook niet
maar de mexicaanse zorgen bij mij meer voor lachkicks en euforisch gevoel, heel gezellig om met een aantal vrienden te doen
van de hawaiiaanse daarentegen ga ik echt trippen en ben ik echt een tijdje in een "andere dimensie" :grin:
de hawaiiaanse vind ik dus echt wel zwaarder maar niet qua visuals
maar als je vind dat je niet hard genoeg gaat moet je mss tijdens de trip een joint paffen :stoned: , dan ga ik plots een stuk harder :grin:

echt zware hallucinaties heb ik bij paddos nooit, het zijn meer vervormingen van de dingen waar je naar kijkt ...
als je echte hallucinaties wilt dan kun je volges mij beter xtc pakken, of mda natuurlijk
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee goed, maar onder hallucinaties versta ik dingen zien die er niet zijn en die dingen bewegen in het echt volgens mij niet, hoor. Van XTC krijg je in de regel ook geen hallo's alleen als je er genoeg (lees: te veel) pakt.

Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#10
1x mexicaanse gehad, in me bed getript... vet eng! :P
naja volgende keer truffels, denk ik
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mac... zei:
Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.. volgens mij zijn dit allemaal versinsels.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Mac... zei:
Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.. volgens mij zijn dit allemaal versinsels.
Klik om te vergroten...
och???,ik weet het anders wel heel zeker :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mac... zei:
Nee goed, maar onder hallucinaties versta ik dingen zien die er niet zijn en die dingen bewegen in het echt volgens mij niet, hoor. Van XTC krijg je in de regel ook geen hallo's alleen als je er genoeg (lees: te veel) pakt.

Kaboutertjes en feeën heb ik ook nog nooit gezien.
Klik om te vergroten...

IK had er vrijdag drie gegooid, waarvan de laatste 2 volgens mij tegelijk opkwamen. Toen k op me kamer was zag en hoorde k een groot insect vliegen door me kamer. Ik probeerde em aan te rake ma ging er recht door heen. Kzag ook kabels bewegen en allemaal rare shit/beestjes erom heen kruipen. zodra ik het licht aan deed was alles weer normaal. k hallucineerde dus alleen best hard, ma alleen int donker
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
nja goed, maar dat is gewoon algemene hallo's die ontstaan door het te hard gaan. Ik heb het dus echt over in het licht allemaal dingetjes zien, nja mss zijn er wel mensen die het wel hebben meegemaakt, maar wil dan ook niet weten wat die in hun keel moeten hebben gestopt..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Colombiaanse waren minstens zo goed, al dan niet beter.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
The Spy zei:
hello,
ik heb van de week voor het eerst hawaiiaanse paddestoeltjes op maar ik vond ze echt visueel best meevallen. iedereen zegt dat deze echter visueel het sterkst moeten zijn.

Ik had echter wel een erg lekker gevoel erbij . we zijn bij schemer een park ingelopen met zn 3en, dat was echt supervet. ik besefte me onder andere dat we volledig de verkeerde kant van het leven aan het exploiteren zijn met de huidige maatschappij en hoe allerdaagse behoeften soms de simpelste schoonheden kunnen vergallen, hoe blind en doof we zijn voor dingen die eigenlijk ons iets proberen te zeggen en dat ik trotser kon zijn op mijn eigen mening dan wat dan ook :)
Klik om te vergroten...

Heel apart,ik trip toch al aardig wat jaartjes op alle paddo soorten maar vind de visuals van de hawaainse en colombiaanse toch het best.Hoeveel had je op?En had je veel gegeten enzo..?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had een keer uit een groep van 5 ofzo als enige mexicaanse in plaats van hawaiaanse, toch zag ik precies dezelfde dingen als hun. Weet 't nog goed, doorzichtige kussens op het plafond van een tunnel.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Iedereen is anders, elke trip is anders, elke situatie is anders..
Klik om te vergroten...

Ja maar toch,hawaainse staan bekend om hun tropische vette kleuren en diepgang.En ik moet dat zeker bevestigen.Smikkel al dik 12 jaar paddos maar de hawaainse zijn de enige die me afentoe weer op me plaats zetten.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moet ze tegenwoordig vantevoren bestellen omdat ze slecht houdbaar zijn ofzo, ben dus op advies overgegaan op Colombiaanse en dat is vrijwel hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."