#1
Elektronik_dynamite zei:daar heb ik geen last vanEllesdee zei:Elektronik_dynamite zei:the streets kan opzich nog wel vind ikEllesdee zei:wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...
en al helemaal niet dit liedje :
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1600
iig met de muziek zelf heb ik ATM geen last
die clip is wel iets té erg voor paddos ja
mjah die haperingen zeg maar...
zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan![]()
![]()
ik dus wel als ik paddo's op heb...
normaal vind ik t liedje super... maar met paddo's nie
