Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek

Muziek

47 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...


en al helemaal niet dit liedje :

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1600
Klik om te vergroten...
the streets kan opzich nog wel vind ik
iig met de muziek zelf heb ik ATM geen last
die clip is wel iets té erg voor paddos ja
Klik om te vergroten...

mjah die haperingen zeg maar...
zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan :confused:
Klik om te vergroten...
daar heb ik geen last van :)
Klik om te vergroten...

ik dus wel als ik paddo's op heb...

normaal vind ik t liedje super... maar met paddo's nie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
eigenlijk vind ik het vooral leuk om naar muziek te luisteren die je nog niet kent, anders weet je al wat er gaat komen en zijn er geen verassingen meer..

als je de muziek nog niet kent is het gelijk een mooie reis :)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
Elektronik_dynamite zei:
Ellesdee zei:
wat je ook luistert... ga niet naar the streets luisteren als je paddo's op hebt...


en al helemaal niet dit liedje :

http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1600
Klik om te vergroten...
the streets kan opzich nog wel vind ik
iig met de muziek zelf heb ik ATM geen last
die clip is wel iets té erg voor paddos ja
Klik om te vergroten...

mjah die haperingen zeg maar...
zorgen er voor dat ik ook mezelf en de tijd vooruit en achteruit voel gaan :confused:
Klik om te vergroten...
daar heb ik geen last van :)
Klik om te vergroten...

ik dus wel als ik paddo's op heb...

normaal vind ik t liedje super... maar met paddo's nie
Klik om te vergroten...
het liedje is idd beter als je nuchter bent of stoned
met paddos word ie wel minder mooi idd
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
psytrance of goa
Klik om te vergroten...
f
fool_on_the_hillLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Beatles in hun psychedelische fase zijn gewoonweg briljant.Vooral Sgt Peppers pfjoe dat luisterde ik voor het eerst toen ik op paddos zat nouw ik zat echt ff in happy pepperland hoor :grin:

En the doors /jimi hendrix zijn ook vet.Verder Pink floyd die kan je ook altijd lekker sturen in een trip; probeer maar ook eens hun eerdere werk en dan bedoel ik vooral de album a Saucerful of Secrets.
Progrock is echt de bom als tripmuziek :grin:

Verder heb ik one van metallica zelfs nog gehoord dacht dat ik misschien bad zou gaan maar integendeel:grin: hahahah ik werd er heeel vrolijk van lachtte de heeele wereld uit :grin: het is alleen wel met dat soort muziek zo dat als je de harde gitaren hoort het niet echt mooi kan klinken waarschijnlijk omdat je dan niet echt in de rockmood bent.

Ik raad je ook aan de klassiekers stairway to heaven en child in time te luisteren.

Verder wil ik nog wel allerlei muziek proberen zoals klassiek enzo.
Hiphop zou ik afraden wat mij betreft op paddos eigenlijk misschien beetje hetzelfde als wat ik zei bij metallica.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een Salvia trip heb ik meestal wat rustige muziek van Enya op de achtergrond draaien. Heerlijk!

Normaal draai ik meestal heavy metal enzo, maar dat verstoort de trip te veel denk ik
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg zei:
Sweet_Shadow zei:
Ozric Tentacles lijkt me ideaal in combinatie met paddo's.
Klik om te vergroten...

Ik ken van Ozric alleen Jurrasic Shift. Opzich wel een leuk plaatje, maar niet erg trippy. Misschien heb jij nog aanraders voor mij? ...
Klik om te vergroten...

Ik heb maar een kleine greep uit hun werk, ze bestaan ook al zo lang :) . Voor Roadburn had ik nog niet van ze gehoord, maar het optreden vond ik goed. Ik ken nu slechts een album, nl. Waterfall Cities. Ik heb ook een stukje geluisterd van Erpland en dit klonk heel anders. Waterfall Cities is cool, een nr. deed me denken aan Shpongle.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
paddo's vind ik hele relaxe muziek heel fijn

bijvoorbeeld iets met fluiten en indianen zang , of indiase muziek , of shpongle lekker psychedelisch, van goa of psytrance kan ik keihard gaan.

en oude 60s muziek is ook een genot om te horen
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind muziek in een thuis trip erg belangerijk...
Amon Tobin is echt te vet!!!
Check it out!
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoioi,
heb vorige maand voor het eerst paddo's gebruikt en ik vond het prachtig, echt een eye-opener. Wat ik vooral heel erg prettig vond was dat er iemand bij was die nuchter bleef en veel ervaring had. Hij had ook geweldige muziek, nou ja muziek, het was meer een soort geluidencompilatie met vogelzang enzo. Heel rustgevend.
Mijn vraag is of er nog meer mensen zijn die baat hebben bij muziek, welke dan en waar je deze kunt halen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
psytrance of goa

zal ff linkje zoeken waar je een paar sets kan dll'en :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
www.psychedelic.be ->registeren->forum->muziek

download hier psy mixen!!!

daar moet je dus zijn
ff kijken welke stijl je het meeste bevalt,
ikzelf ben voor rammen goa

dark en full on!!! :stoned: :openmouth:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drum 'N' bass is fijn op paddo's (vindik)
Goa ook wel maar iets minder :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elektronik_dynamite zei:
Drum 'N' bass is fijn op paddo's (vindik)
Goa ook wel maar iets minder :)
Klik om te vergroten...
mjah,ligt er maar net aan wat je leuk vind...
luister gewoon muziek die je leuk vind,ik kan zelf rammen hardtechno of hardrock luisteren op tripsel... :flushed: :grin:
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#15
dank je wel Frisko, echt super.
Drum 'n Bass lijkt me zelf iets te druk, hoewel ik op een gegeven moment wel zin had om heavy metal te luisteren. Echter, het rustgevende en het visualiseren bij 'zachte' muziek maakte diepe indruk op me, dus deed dat toch maar niet.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Air vind ik echt zalig tijdens paddo's

voor het nummer fémme d'argent en all i need
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
infected mushroom is nog niet genoemd...
down daar maar eens een paar nummers van :mrgreen:
S
ShinLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja, air is prachtig, maar ehm, wat is sphongle?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
psychedelische ambient goa native achtig

haha nu weet je nog niks maar het zijn erg veel verschillende vaak psychedelische invloeden verwerkt in 1 soort muziek

bijvoorbeeld elektronisch met didgeridoos en zulk soort combis
en veel stemmen van aliens ofzo haha gewoon echt puur gemaakt voor trippen

www.shpongle.com kun je kleine stukjes van nrs luisteren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
www.psychedelic.be ->registeren->forum->muziek

download hier psy mixen!!!

daar moet je dus zijn
ff kijken welke stijl je het meeste bevalt,
ikzelf ben voor rammen goa

dark en full on!!! :stoned: :openmouth:
Klik om te vergroten...
wat is jouw user name daar? ik post daar ook regelmatig..


en ja ik ga ook voor goa, maar daar heb ik gene drugs voor nodig om van te genieten

en shpongle is idd heel goed..
andere goeie ambient psy is cosmosis (die heeft ook wel gewone goa)
Ooze schijnt ook hele goed te zijn maar daar kan ik niet over oordelen
Khetzal heeft ook vette downtempo goa (en ook vette uptempo :tongueout:)
Infected Mushroom ook natuurlijk vette goa en ambient
Infinity Project is ook goed (zelfde kerle als shpongle en hallucinogen)
va - the magical journey is ook heel goed naart schijnt.. is een dark ambient compilatie van allemaal artiesten die normaal keiharde dark trance maken

dit is het zo wat voor downtempo chill muziek, maar verder ken ik niet veel ambient

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."