Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mja...Degene die het echt willen doen het toch,dus kvind het stom dat het elegaal ofzo is in Belgie. Ik vind het net zoals roken of drinken,die zijn ook niet elegaal en je kan ook zeggen van sigaretten of alcohol dat het drugs zijn hé. Mja,maar vanaf 16,vind ik nogal vroeg,sommige weten niet hoe ermee om te gaan en gebruiken weed soms gewoon om stoer te willen zijn. dus mss leeftijd van 18 of 20 lijkt er beter op XXX"
"flash kieke zei: Ik haat belgie Met al die kut regeltjes Daarintegen is Nederland Klik om te vergroten... Belgie is echt stom! te veel regels enzo,en de mensen zijn echt niet openminded,ik ben zelf een belg maar kvind ze soms overdrijven,kweenie,het voelt gewoon zo! Kvind,moet jij gewoon weten of jij nou aan de drugs zit of niet,tis jou lichaam,je doet ermee wat je wil. maar openbaar of tussen een massa andere mensen zou ik het nou niet echt doen...daar kan je anderen mee vervelen. dus..mss legaal maar niet te openbaar"
"schranziewanzie zei: mij intereseert het nie ben toch gestopt met weed maar vind het wel zever da alcohol legaal is en weed nie eig alcohol is een zeer gevaarlijke harddrugs waar mensen zeer raar en ampetant van kunnen doen. Klik om te vergroten... ja das waar!! heb trouwens voor 3 gekozen ,maar ben nog aan het twijfelen tussen 1 en 3"
"[/quote]Behalve dat die hersencellen in je kop afsterven? Je korte termijn geheugen totaal weggaat? En in je woorden blijft hangen?[/quote] Ik rook zelf geen weed ofzo, 2 keer geprobeerd bij iemand, maar ik voelde wel dat ik lam werd en dat ik wel 2 dagen mij weinig kon concentreren,dus neej,durf het niet nog eens te nemen,tis wel zalig,je piekert niet zo,en het kan jou allemaal weinig schelen lol maar dat je geheugen weggaat,dat geloof ik,die vriend rookt iedere dag weed en die vergeet alles! die weet zelfs niet meer wat hij gisteren had gedaan of waarover we het gisteren hadden,en die is lam en lui lol neej bedankt toch maar ^^"
"Hey iedereen! Ben nieuw hier op dit forum,niet dat ik zo'n grote drugfreak ofzo ben,want ik zal nooit verder gaan dan paddo's denk ik,maar jullie verhalen lijken me zo interesant! Ik heb namelijk een vraag over paddo's. Een vriend en ik willen dit snel gaan proberen,we zijn namelijk 2 heel fantasierijke mensen en leven 90% in onze droomwereld in't dagelijks leven lol dus ben ik best bang dat onze fantasie zal overheerst worden en we nooit meer in de werkelijkheid terecht komen haha kben namelijk soms wat paranoia en heel gevoelig,dus kweet niet of paddo's wel zo'n goed idee zijn voor iemand die al in een sprookje leeft en heel creatief is enzo...maar ik wil het proberen,ik hou van paddo'tjes ,als ik dit zo hoor lijkt het dat dit m'n beste vriendje gaat worden! maar eerst afwachten dus,want kben ook wel bang om het te nemen eerlijk gezegt. en wat moet je doen als de trip te heftig word,hoe kan je het stoppen,suiker innemen ofzo? Knuff XXXX"
"Ja ik ben een beetje psychotish,de ene dag meer dan de andere,had vroeger veel angsten toen ik klein was,en zag dingen die er niet waren,of juist wel waren.had eens een dag dat ik allerlei kleuren zag en verandering van beelden,ZONDER paddo's lol,dus wat moet er gebeuren met mij MET paddo's,duizend keer erger lol. ben heel prikkelbaar,dus lol,omg! of ik beland in een sprookje zoals alice in wonderland,of ik beland in de hel,zoiets dus En idd, beter buiten in het bos,waar het rustig is...we zijn niet zo'n stadsmensen,houden van bossen en alles die te maken heeft met het spirituele. xxxxxxx"
"spacekonijn zei: hm naja verstandiger is om het maar niet te doen....... maargoed denk er iig goed over na Klik om te vergroten... kan toch zooo erg niet zijn hé..en heb je nou een bad trip,wat is een bad trip volgens jou? mosters zien ofzo? nou ja,als je weet dat het niet echt is of als je dicht bij je vriend ofzo blijft kan er niet zo'n probleem zijn of toch? ik wil het echt geprobeerd hebben"
"maar je zult geen kabouters zien lopen ( hoop ik ) Lol ik hoop juist van wel,en met mijn overdose aan imagination,ben ik er gerust in ^^ Ben benieuwd naar je trip, laat het me zeker weten Greetzxxxxx"
"Probeer klassieke muziek es , ambient of new age muziek! zo van die rustige psychedelic geluiden kunnen goed doen"
"Moker zei: Tijdens het trippen luister ik altijd naar Infected Mushroom, lords of acid of iron butterfly. heerlijk met die vrolijke melodieen. Klik om te vergroten... Idd Infected mushroom is goed ! ^^"