Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, iemand bekent ??

DMT, iemand bekent ??

34 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is zeker een aanrader. Diep inhaleeren en zo lang mogenlijk inhouden en zorg er voor dat je lekker kunt liggen.

Flitsen meestal allemaal visioenen voorbij en veel verschillende kleuren die weer beelden vormen, het gaat echt als een sneltrein en heb meestal ook wel ff een uurtje nodig daarna om het nog eens rustig te gaan bekijken.

Had laats ook ayahusca met veel DMT, heb het geweten.


Ben overegens nog nooit elfjes en dat soort dingen tegengekomen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
wel ik zeker eens doen maar nog niet voor nu
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
werkt dat echt joh, de dmt uit de mimosa hostilis trekken door middel van +80% alcohol? en waar zou k die alcohol vandaan moeten halen dan?
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#4
-ToXiC- zei:
werkt dat echt joh, de dmt uit de mimosa hostilis trekken door middel van +80% alcohol? en waar zou k die alcohol vandaan moeten halen dan?
Klik om te vergroten...

Of het werkt weet ik niet, maar alcohol kun je in vrijwel elke apotheek of drogist halen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
okay dan, kzal het eens proberen voor de lol, maar ik lees wel ergens dat een je met een alcohol extractie eigenlijk nooit een goede kwaliteit, noch een goeie opbrengst krijgt, sinds alcohol ook een hoop andere dingen uit de mimosa trekt. Iemand info of hier niet fijne stofjes bijzitten?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op www.azarius.net kun je verschillende DMT behoudende kruiden bestellen, eventueel in combinatie met MAOi-remmers.

Ik heb ook wel intresse gekregen in DMT, maar ik lees dus dat het gebruik van de Yopo seeds tegenvalt.
Het beste is Mimosa Hostilis?

Het oraal innemen met MAOi-remmers zou toch een minstens even sterk effect moeten hebben dan het roken zonder MAOi remmers?

@aquilta:

hoeveel gram mimosa Hostilis gebruik jij voor 1 trip?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
-ToXiC- zei:
okay dan, kzal het eens proberen voor de lol, maar ik lees wel ergens dat een je met een alcohol extractie eigenlijk nooit een goede kwaliteit, noch een goeie opbrengst krijgt, sinds alcohol ook een hoop andere dingen uit de mimosa trekt. Iemand info of hier niet fijne stofjes bijzitten?
Klik om te vergroten...

Als je drugs gebruikt moet je niet gaan zeiken over 'andere troep' want wat je inneemt is ook rommel. Het is voor ons de enige mogelijke manier om makkelijk een DMT extract te maken, tenzei je diploma heb in scheikunde.
Ik ga het zeker proberen, er is maar 1 smartshop in mijn stad :(
Mischien naar alkmaar of amsterdam als ik 18 ben, weet ik dat ik overal kom zonder problemen. Over 10 dagen ben ik jarig :)
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
DMT is niet iets om ´zomaar´ even te proberen.
ik zou er eerst veel info over zoeken want het is een erg intense trip met vaak levenslange veranderingen.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
maar hoeveel van die zelfgemaakte dmt moet je dan roken?
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen idee, heb nog nooit gehoord over het roken van DMT.
Ik heb wel een boek over DMT extractie op mn ftp server staan, PM maar als je interesse hebt
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien moet je dit eens lezen, geeft je een indicatie van een DMT trip:

http://diseyes.lycaeum.org/fresh/dmtrip6.htm
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
is dmt niet de stof waavan je gaat dromen?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#13
jep :stoned: :smoke: :openmouth: :grin:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch ben ik wel benieuwd wat de beste manier is om in te nemen.

Is er aan het roken van DMT ook een speciale manier verbonden zoals bij salvia? dus in zon kort mogelijke tijd zoveel mogelijk rook en zo lang mogelijk binnenhouden?
Of kun je het gewoon roken in een joint, of beter een waterpijp?

Mimosta Hostillis oraal: 9 gram. (volgens azarius)
+ MAO-remmer: 3-5 gram. (volgens azarius)

Mimosta Hostillis gerookt na extract:
Smoked DMT Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common: 20 - 40 mg
Strong 40 - 60 mg Volgens erowid.

Nou heb ik geen idee hoeveel gram onbewerkt gelijk staat aan hoeveel mg nadat je het met ether/alcohol hebt bewerkt.
Kan iemand me daar (ongeveer) wat duidelijkheid in geven?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
van http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wordt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt.
Klik om te vergroten...

dat van die extracten weet ik niet
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik dit zo lees is het roken niet leuk en moeilijk binnen te houden.

Ik had dat probleem al met salvia (binnenhouden) dus misschien is oraal beter...

Heeft iemand ervaring met oraal gebruik of kan je het toch echt beter roken?
In de verhouding: gram onbewerkt=aantal mg bewerkt (na ether) blijf ik erg nieuwsgierig :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het al opgezocht hoor, ik weet wel wat ik zoek.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haze zei:
Misschien moet je dit eens lezen, geeft je een indicatie van een DMT trip:

http://diseyes.lycaeum.org/fresh/dmtrip6.htm
Klik om te vergroten...

mooi verslag dat :)
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Om eerlijk te zijn ben ik heel slordig met verhoudingen. Ik stopte mijn pijpje vol en dat stak ik aan, en stopte pas zodra ik de pijp uit mijn handen liet vallen. De smaak is ontzettend vies dat weet ik wel.

En de extractie is bij mij zo ontzettend veel keren mislukt en nadat het een keer gelukt was heb ik het meteen allemaal opgerookt. En idd, witte kristallen kreeg ik niet, maar meer wat bruine/lichtbruine kristallen dus er zal genoeg rotstoffen in zitten die nare dingen doen zoals hoofdpijn, braken en wat allemaal nog meer ongezond is voor je hersenen/lichaam

Oraal heb ik het nog nooit gedaan omdat ik dan weer moet letten op hoeveel, en de tussentijd van 20 min aanhouden etc. Ik heb altijd het idee dat alles wat je rookt en snuift intenser is dan eten.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buitenaardse wezentjes?? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."