Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT, iemand bekent ??

DMT, iemand bekent ??

34 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
is dmt niet de stof waavan je gaat dromen?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#2
jep :stoned: :smoke: :openmouth: :grin:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch ben ik wel benieuwd wat de beste manier is om in te nemen.

Is er aan het roken van DMT ook een speciale manier verbonden zoals bij salvia? dus in zon kort mogelijke tijd zoveel mogelijk rook en zo lang mogelijk binnenhouden?
Of kun je het gewoon roken in een joint, of beter een waterpijp?

Mimosta Hostillis oraal: 9 gram. (volgens azarius)
+ MAO-remmer: 3-5 gram. (volgens azarius)

Mimosta Hostillis gerookt na extract:
Smoked DMT Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 10 - 20 mg
Common: 20 - 40 mg
Strong 40 - 60 mg Volgens erowid.

Nou heb ik geen idee hoeveel gram onbewerkt gelijk staat aan hoeveel mg nadat je het met ether/alcohol hebt bewerkt.
Kan iemand me daar (ongeveer) wat duidelijkheid in geven?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
van http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wordt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt.
Klik om te vergroten...

dat van die extracten weet ik niet
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik dit zo lees is het roken niet leuk en moeilijk binnen te houden.

Ik had dat probleem al met salvia (binnenhouden) dus misschien is oraal beter...

Heeft iemand ervaring met oraal gebruik of kan je het toch echt beter roken?
In de verhouding: gram onbewerkt=aantal mg bewerkt (na ether) blijf ik erg nieuwsgierig :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het al opgezocht hoor, ik weet wel wat ik zoek.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haze zei:
Misschien moet je dit eens lezen, geeft je een indicatie van een DMT trip:

http://diseyes.lycaeum.org/fresh/dmtrip6.htm
Klik om te vergroten...

mooi verslag dat :)
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Om eerlijk te zijn ben ik heel slordig met verhoudingen. Ik stopte mijn pijpje vol en dat stak ik aan, en stopte pas zodra ik de pijp uit mijn handen liet vallen. De smaak is ontzettend vies dat weet ik wel.

En de extractie is bij mij zo ontzettend veel keren mislukt en nadat het een keer gelukt was heb ik het meteen allemaal opgerookt. En idd, witte kristallen kreeg ik niet, maar meer wat bruine/lichtbruine kristallen dus er zal genoeg rotstoffen in zitten die nare dingen doen zoals hoofdpijn, braken en wat allemaal nog meer ongezond is voor je hersenen/lichaam

Oraal heb ik het nog nooit gedaan omdat ik dan weer moet letten op hoeveel, en de tussentijd van 20 min aanhouden etc. Ik heb altijd het idee dat alles wat je rookt en snuift intenser is dan eten.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Buitenaardse wezentjes?? :mrgreen:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar als je het oraal in neemt moet je ook waar aan MAOi's kunnen komen.
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#11
azarius en dan Peganum harmala kopen. Dat zijn maoi remmers. Maar ik vond het onwijs smerig om te nemen. Toch liever extraheren en roken. Heb het laatst weer geprobeerd om te extraheren en het is me niet meer gelukt. Ik baal er enorm van. Ik zit op ander forum te wachten op foto verslag waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je het best DMT kan extraheren.
f
fool_on_the_hillLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit is wel zeer interessant voor de DMT nieuwsgierigen onder ons :wink:

http://www.nationalgeographic.com/adventure/0603/features/peru.html
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aquilta zei:
Die kristallen rook je op.

Je kan het ook snuiven ja, dit doe je bij Yopo seeds.
Klik om te vergroten...

En kunde die kristallen niet opsnuive?

:beer:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja of je snuift eht volgens mij... heb er wel leuke dingen over gehoord. lijkt me wel een keer de moeite waard.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het effect is wel veel korter, duurt maar een uur ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."