#1
hoezo trekt paddo's je niet als ik vragen mag.... ![:confused:]()
Jeller zei:lsd is toch veel actiever en heftiger denk ik hoor
Intoxicated zei:Ik was vooral misselijk. Dat gevoel overheerste alles.
GabberSnoePie zei:hoezo trekt paddo's je niet als ik vragen mag....![]()
azgaza zei:Wat trekt je niet aan paddo's? 't echt niet minder dan chemische dingen als je er veel van eet, en als je eenmaal door de smaak heen bent is het zo gedaan. Wát eraan trekt je niet?
azgaza zei:Veel plezier ermee dan, want het is erg leuk, trippen. Ik ben zelf dus meer een tripper. Om het dan zo te zeggen. Snuiven en xtc trekt mij juist weer niet zo.
The Used zei:azgaza zei:Veel plezier ermee dan, want het is erg leuk, trippen. Ik ben zelf dus meer een tripper. Om het dan zo te zeggen. Snuiven en xtc trekt mij juist weer niet zo.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Trippen is zeker het leukst... En daar komt nog eens bij dat je er erg veel van kan leren en het teminste niet zo slecht voor je is.. Maar trippen is gewoon eigenlijk het allerleukste wat er is en op paddo's vind ik het nog het beste , want geen last van misselijkheid en het is een heel erg natuurlijk blij kleurrijk geheel. Alles lijkt wel licht te geven , het geeft een erg euforisch bijna onbeschrijfbaar gevoel en ook de visuals vindt ik ook echt super vet! Het is zeker iets wat je een keertje heb moeten gedaan!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."