Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA

LSA

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoezo trekt paddo's je niet als ik vragen mag.... :confused:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vond er ook nix aan..in het begin moest ik overgeven en daarna was ik erg zwaarlijvig liep alsof ik dronken was en later kwam er een opdringerige hoofdpijn..en de dag erna een flinke kater
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
lsd is toch veel actiever en heftiger denk ik hoor
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
lsd is toch veel actiever en heftiger denk ik hoor
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, LSD is 100x beter dan LSA :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je niet te snel zeggen hoor.
Ik heb verhalen gehoord van mensen die enorm hard tripten van LSA.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nooit genomen maar het schijnt niet zo visueel te zijn en wél misselijkmakend. Dan kan je beter je geld besteden aan een portie paddo's lijkt me. (of LSD natuurlijk).
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond het een heel fijne trip, alleen was ik eerst anderhalf uur (erg) misselijk. Maar daarna was het heerlijk :) . Opgaan in muziek, patroontjes hier en daar, een euforisch gevoel, diepere kleuren... dat soort dingen.
Ik had toen 3 Hawaiian baby woodrose zaadjes genomen.

Over verschillen met LSD kan ik niet zoveel zeggen, ik heb allebei de middelen maar 1x gebruikt. LSD duurt in ieder geval langer. Ik vond die LSA wel vergelijkbaar met een paddotrip.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij was het een zeer heftige trip die 14 uur aanhoudde :) . Hij was iets te heftig, ik werdt in het begin paranoide en kreeg hartkloppingen van die zaden. Ben toen onder de ijskoude douche gaan staan om mezelf rustig te houden :confused: , heb geen hartproblemen ofso. Ik denk dat ik gewoon overgedosseerd had en het flink had onderschat. Dit was een van m'n heftigste trippen ooit, na ongeveer 6 uur begon ik me wel relax te voelen. Zeer sterke en heldere hallicunaties die maar niet ophouden en ik bleef maar aan een stuk door denken. Dat vond ik prachtig: geluid vervormde en had geuren geroken die me niet bekend voor kwamen. Doordat die trip zo heftig was, moest ik de volgende dag wel even goed nadenken wat wel echt was en wat niet.

Groetjes, disaster
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
Ik was vooral misselijk. Dat gevoel overheerste alles.
Klik om te vergroten...

Bij mij ook :( , bijna de hele trip. Maar je moet er wat voor over hebben he :P .
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben samen met een maatje ook binnenkort een keer van plan om LSA te gaan doen. Tripreportje van Sweet_shadow maakt het wel een heel stuk interessanter om te gaan doen :)

Maar ff controle vraagje hoor:
Als ik het goed begrijp uit het lezen hier op het forum kun je dus beter Hawaiian baby woordrose zaadjes halen dan die morning glory? Ik wil het gewoon ff zeker weten, aangezien het de eerste keer is :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al vier keer geprobeerd, maar het heeft nog nooit gewerkt.

verplaatst naar Natuurlijke Empathogenen.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 2 maten diehet probeerden, vonden het geldverspilling. Er was dus naar het schijnt echt nul effect.
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#13
et is een leuke drug als ge aan niets anders kunt geraken
en 10€ voor ongeveer 2 trips valt toch ng mé en tis legaal ook
vond et wel speciaal en et heeft vree lang geduurt ongeveer 8uur
zou deze drug aanraden voor mediditief gebruik
buitenlucht was enorm fel en alles schitterde en gras voelde erg prikkelend maar niet onaangenaam
u pupillen worden enorm groot da vond ik ook wel tof :)

nu et enigste nadeel maar een enorm groot nadeel
de smaak en de misselijkheid
ng nooit zoiets vatsig en goor in mijn keel gekregen
eens ge de vermalen zaden opdrinkt dan wildet direct weer overgeven
na een alf uur was ik niemeer misselijk
al bij al tof wanneer ge niets anders in huis ebt
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb zowel lsa als lsd liggen. Maar omdat ik nog niet getript heb wil ik beginnen met lsa en dan daarna lsd proberen.

Ik hoor van veel mensen begin met paddo's maar dat trekt me niet.

Ik ben benieuwd wat ik ervan zal vinden. Zowel de lsd als de lsa :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
GabberSnoePie zei:
hoezo trekt paddo's je niet als ik vragen mag.... :confused:
Klik om te vergroten...

tja geen idee eigenlijk maar ik voel niet de behoefte ze te gaan eten. En me meisie ook niet. Ik hou het liever bij de snuif producte en xtc.

En de tripmiddelen gewoon om te teste maar niet voor herhaling vatbaar denk ik. Misschien lsd vaker maar denk het niet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat trekt je niet aan paddo's? 't echt niet minder dan chemische dingen als je er veel van eet, en als je eenmaal door de smaak heen bent is het zo gedaan. Wát eraan trekt je niet?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Wat trekt je niet aan paddo's? 't echt niet minder dan chemische dingen als je er veel van eet, en als je eenmaal door de smaak heen bent is het zo gedaan. Wát eraan trekt je niet?
Klik om te vergroten...

Tja moeilijk uit te leggen. Ik wil het wel een keer proberen maar niet nu. Ik probeer eerst liever LSD of LSA dat lijkt me veel chiller.

En dan daarna misschien keer paddo's ofzo.

Ben toch meer een snuifer en een mdma fan denk ik:grin: maar wil wel tripmiddelen proberen om te kijken hoe dat nou is zon trip :grin: en dat ga ik zeker doen ook.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel plezier ermee dan, want het is erg leuk, trippen. Ik ben zelf dus meer een tripper. Om het dan zo te zeggen. Snuiven en xtc trekt mij juist weer niet zo.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Veel plezier ermee dan, want het is erg leuk, trippen. Ik ben zelf dus meer een tripper. Om het dan zo te zeggen. Snuiven en xtc trekt mij juist weer niet zo.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Trippen is zeker het leukst... En daar komt nog eens bij dat je er erg veel van kan leren en het teminste niet zo slecht voor je is.. Maar trippen is gewoon eigenlijk het allerleukste wat er is en op paddo's vind ik het nog het beste , want geen last van misselijkheid en het is een heel erg natuurlijk blij kleurrijk geheel. Alles lijkt wel licht te geven , het geeft een erg euforisch bijna onbeschrijfbaar gevoel en ook de visuals vindt ik ook echt super vet! Het is zeker iets wat je een keertje heb moeten gedaan! :grin:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
The Used zei:
azgaza zei:
Veel plezier ermee dan, want het is erg leuk, trippen. Ik ben zelf dus meer een tripper. Om het dan zo te zeggen. Snuiven en xtc trekt mij juist weer niet zo.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Trippen is zeker het leukst... En daar komt nog eens bij dat je er erg veel van kan leren en het teminste niet zo slecht voor je is.. Maar trippen is gewoon eigenlijk het allerleukste wat er is en op paddo's vind ik het nog het beste , want geen last van misselijkheid en het is een heel erg natuurlijk blij kleurrijk geheel. Alles lijkt wel licht te geven , het geeft een erg euforisch bijna onbeschrijfbaar gevoel en ook de visuals vindt ik ook echt super vet! Het is zeker iets wat je een keertje heb moeten gedaan! :grin:
Klik om te vergroten...

Ik ga zeker dus ook binnenkort trippen :grin: maar ik begin met lsd ik denk gewoon half zegeltje. Of misschien neem ik eerst me LSA moet ik nog ff kijken. Jullie horen hoe het was :wink:

thanks mensen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."