#1
aah oke..
ja ik weenie we gaan wss bij een maat binne zitte.. woont vlak bij een brug waar we vaker zate as we xjes op hadde.. en egt een tjille plek.. marja we kunne idd altijd nog naar buite.. en denk ik ook nog wel naar de bossen.. is t vet om dan een rare film te kijken ofzo?
ja ik weenie we gaan wss bij een maat binne zitte.. woont vlak bij een brug waar we vaker zate as we xjes op hadde.. en egt een tjille plek.. marja we kunne idd altijd nog naar buite.. en denk ik ook nog wel naar de bossen.. is t vet om dan een rare film te kijken ofzo?