Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ooit eens kratom bij Azarius besteld en er thee van gezet. Een vriend van me moest gelijk erna kotsen. Ik kon het gelukkig binnenhouden maar heb er verder weinig van gemerkt. Viel erg tegen dus."
"Ik heb ook een keer 4 van die Hawaiian Baby Woodrose zaadjes gegeten, maar ik heb helemaal niets gemerkt. Zelfs geen stoned gevoel. Misschien te weinig zaadjes?"
"Met de doodstraf komt hij er nog relatief makkelijk vanaf."
"Als je nog weinig ervaring met paddo's hebt raad ik je af om andere drugs erbij te combineren. Of je het binnen of buiten wilt doen, hangt van de weersomstandigheden af. Áls je dan toch voor buiten kiest, ga dan de natuur in. Het bos bijvoorbeeld."
"Ik wil graag een keer XTC combineren met viagra, maar ik hoor verhalen dat dit zéér schadelijk voor je lichaam schijnt te zijn. Klopt dit, en waarom precies?"
"cunt zei: waarom wil je eigenlijk viagra proberen in combi met x? krijg je hem nie omhoog? Klik om te vergroten... Met XTC op krijg ik hem inderdaad maar moeilijk omhoog."
"Ik heb een aantal keren Salvia geprobeerd. Ik wilde wel eens iets anders dan paddo's. Maar zonder succes... De eerste keer had ik er thee van gezet en gedronken. Niets gemerkt. De tweede keer had ik 5x extract gehaald en deze door een pijpje gerookt. Wederom niets gemerkt. Enkele weken later heb ik het 10x extract door een pijpje gerookt. Maar ook dit keer helemaal geen effect! Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt? Ben ik soms immuun voor deze stof? Doe ik iets verkeerd?"
"Ik heb redelijk vaak paddo's gedaan. En zover mij bekend is zou Salvia een sterker hallucigene stof dan psylocibine moeten zijn."
"Die paddo chocolade repen ken ik ook. Ze kosten hier ongeveer 15 euro per stuk en je kunt er met 2 - 3 personen van spacen."
"Ik ben ook geweest Veel spacers daar! Ben ruim 10 keer aangesproken voor pillen! Gekke Belgen.."