Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het slecht om te drinken of blowen onder het paddo'en?

Is het slecht om te drinken of blowen onder het paddo'en?

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindAstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
blowen kan geen kwaad je gaat er alleen maar harder op :P

Alcohol moet je wel mee oppassen want als je bezopen bent kan je
gemakkelijker in paniek raken vooral als je bad gaat..
( bij het oplossen van de ego kan je met alcohol er
nogwel eens flink ertegen verzeten )


GHB na een paddo trip hmm..
mijn ervaringen met GHB zijn dat ze je gevoel heel erg versterken,
in de zin van: als je moe bent aka apenstoned en drinkt ghb dan moet je echt vechten om wakker te blijven,
heb je energie en zin om uit te gaan dan kan je de hele avond dansen spacen.
maar wat paddo's betreft, ik persoonlijk zelf voel me zeer uitgeput na een goede trip en ben nog maar half aan het besefen wat ik zojuist heb meegemaakt. ik zelf zou het achterwegen laten aangezien de ghb wel eens hard kan vallen.

Kijk maar hoe je voelt na de trip, voel je goed vol en
energie dan zou je het kunnen overwegen.
maar be carefull :wink:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan gerust een jointje erbij roken ( zeker als je een ervaren blower bent ). Het smaakt alleen minder lekker dan gewoonlijk. Persoonlijk vind ik bier ook wel lekker tijdens een trip! het smaakt dan erg lekker!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ervaren blowers kunnen er goed bij blowen, maar op de piek heb ik er zelf vaak minder behoefte aan, aan het eind van de trip stevig doorblowen is heerlijk.

Erbij drinken heb ik nooit gedaan, dat lijkt me ook helemaal niks, veel te tegenstrijdig qua effect, ik denk dat je dat beter niet kan doen.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het ook altijd wel lekker tussen door ff te jointje te roken..
Zou ze alleen wel van te voren ff draaien want dat kenk dan meestal niet zo heel erg goed meer.
Alcohol drinken lijkt mij zelf niet echt lekker denk ook niet echt dat je daar behoefte aan zal hebben tijdens het trippen.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#5
dread_head zei:
ja fietsen is wel gaar,
maar wel echt vet
Klik om te vergroten...

Lijkt me onverantwoord te fietsen op paddo's, ik zou sowieso niet op hallucinerende drugs in het verkeer wagen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik en een maat zijn allebei met onze kop op de straatstenen beland door deze combinatie. Ik ben er ook een paar keer schijtziek van geworden. En niet omdat we het overmatig deden ofzo, een glaasje whisky en een jointje is al een keer gruwelijk misgegaan. Of zelfs een keer alleen een paar hijsen van een joint terwijl de paddo's aan het uitwerken waren. Maar de meeste keren ging het gewoon altijd goed. Met paddo's weet je maar nooit.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#7
aah oke..
ja ik weenie we gaan wss bij een maat binne zitte.. woont vlak bij een brug waar we vaker zate as we xjes op hadde.. en egt een tjille plek.. marja we kunne idd altijd nog naar buite.. en denk ik ook nog wel naar de bossen.. is t vet om dan een rare film te kijken ofzo?
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De trip die ik deed zonder bier en wiet was het best!
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha bij die gast waar we wss gaan zitte ginge we vorige week met sgijve game
egt masterlijk..
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#10
drinken, wiet en chocolade versterken alle drie de trip, dus een aanrader alhoewel je door alcohol HELE vage trips kan meemaken zo had ik een keer dat ik dacht dat ik 500 kilo woog(door alle bier) , maar van alle keren paddo's heb ik het altijd buiten gedaan met bier en met wiet en IDD HET LIEFST MET VOLLE MAAN EN MUZIEK(dat is echt een aanrader voor iedereen)
Waar kan dat aan liggen dat ik m'n beste trips heb meegemaakt met volle maan??
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
De-SpAcE'o NaUt zei:
drinken, wiet en chocolade versterken alle drie de trip, dus een aanrader alhoewel je door alcohol HELE vage trips kan meemaken zo had ik een keer dat ik dacht dat ik 500 kilo woog(door alle bier) , maar van alle keren paddo's heb ik het altijd buiten gedaan met bier en met wiet en IDD HET LIEFST MET VOLLE MAAN EN MUZIEK(dat is echt een aanrader voor iedereen)
Waar kan dat aan liggen dat ik m'n beste trips heb meegemaakt met volle maan??
Klik om te vergroten...

misschien heb je wel weerwolf genen in je zitten, ook angstig voor zilveren kogels misschien?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waarom kan alcohol eigenlijk beter met lsd dan met paddestoelen? Ik ga namelijk donderdag op de lsd en er zijn ook genoeg mensen die gewoon wat komen zuipen / blowen.. misschien drink ik me ook wel ene als ik er zin in heb, maar dat is (in tegenstelling tot paddestoelen, dan vind ik er niks aan), wel leuk bij LSD?
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik ga zaterdag paddo's eten maar ik weet niet of het schadelijk is als je er bij blowt of zuipt..

Kan je beter binnen of buiten paddo's gebruiken?

*admin edit: probeer gewoon ABN te schrijven, geen 'breezer/msn' taal graag
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ligt er aan, als het beetje pokkeweer is. Zou ik aanraden om lekker binenn te gaan zitten, je kan altijd nog naar buiten toe als je daar zin in hebt.
Blowen tijdens de trip kan wel, ik heb al1 altijd het gevoel dat het de trip net wat versterkt en verlengt.
Over de combinatie met alcohol durf ik nix te zeggen, daar heb ik geen ervaring mee.

:wave:
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zelf vind buiten veeeel relaxter. Raad ik zeker aan, ook al regent het dan ga je ergens lekker in een bos zitten ofzo :)

Blowen versterkt de trip, maar ik zou er mee wachten totdat je de piek voorbij bent. Anders kan je mischien te hard trippen. Maar blowen kan overal wel bij :)

En alcohol, kan ook nog wel maar niet teveel. Ik had bij mijn eerste paddo trip toen de piek voorbij was 3 jointjes gehad en een euroshopper. Nergens last van gehad :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."