#1
Hallo mensen,
Ik ben nu al ruim een jaar heel erg geinteressert in drugs en lees er veel over (oa op dit forum), vooral (natuurlijke) psychedelia (paddo's, LSA, mescaline maar ook LSD).
Ik wil hier ook graag mee expirementeren en heb (toen ik dat bericht over dat Franse meisje las) een tijd geleden paddo's gekocht (3gr gedroogde Mexicanse, bij nawegen bleek het 2gr te zijn) bang dat ze verboden zouden worden. Ik had me voorgenomen om het in de zomer te doen (ivbm mooier weer enz.) Verder ken ik (nog) geen mensen die voor zoiets open staan en de enige persoon die mij geschikt leek als tripsitter, wilde dat niet (wat ik dan ook liever niet heb, als ze het liever niet doet). Dus ik dacht ach, dan kan ik het vast ook wel alleen, gewoon op een moment dat ik me 100% voel, en ik had immers zoveel reports gelezen, dat ik me al heel goed voorstelde wat me te wachten stond. Echter kwamen er meer berichten over paddo-drama's ...
even op een rij:
- het Franse meisje dat van de brug bij Nemo sprong
- een Brit die flipt in een hotelkamer
- een Ijslander ( :P ) die uit het raam springt
- en nu een Fransman die ze hond afslacht
- en was er ook niet een vaag verhaal over een Belgische jongen die ze gezin vermoord had onder invloed? of was dat verzonnen?
In ieder geval, afschuwelijk dat dat gebeurd is, en het bederft mijn verlangen om paddo's te proberen (ai dat klink wel heel egoistisch, maar het is wel zo).
Eigelijk kwam dit weekend me erg goed uit, ik dacht ik trek lekker een thee van die ene grote paddo en ga hier lekker rustig in mn kamer zitten. Maar nu denk ik: wat nu als het mis gaat? Stel dat ik enge dingen ga zien? Met spullen ga gooien, de buurt bij elkaar gil? Of veel erger? Toch ben ik er nog altijd diep van overtuigd dat paddo's je een hele bijzondere verruimende ervaring kunnen geven.
Dus ik zit hier een beetje strafbaar te zijn met een porsie gedroogde paddo in mn bezit, aan de ene kant wil ik heel graag, maar ik ben eigelijk best bang dat er iets gruwelijk mis gaat (en door die gedachte gaat het juist mis, dat snap ik).
Ik wilde dit vooral even kwijt, maar zitten hier meer mensen mee? Tips? Ideeen?
edit: misschien kan ik ze beter niet nemen, ik ben half Frans :P
Ik ben nu al ruim een jaar heel erg geinteressert in drugs en lees er veel over (oa op dit forum), vooral (natuurlijke) psychedelia (paddo's, LSA, mescaline maar ook LSD).
Ik wil hier ook graag mee expirementeren en heb (toen ik dat bericht over dat Franse meisje las) een tijd geleden paddo's gekocht (3gr gedroogde Mexicanse, bij nawegen bleek het 2gr te zijn) bang dat ze verboden zouden worden. Ik had me voorgenomen om het in de zomer te doen (ivbm mooier weer enz.) Verder ken ik (nog) geen mensen die voor zoiets open staan en de enige persoon die mij geschikt leek als tripsitter, wilde dat niet (wat ik dan ook liever niet heb, als ze het liever niet doet). Dus ik dacht ach, dan kan ik het vast ook wel alleen, gewoon op een moment dat ik me 100% voel, en ik had immers zoveel reports gelezen, dat ik me al heel goed voorstelde wat me te wachten stond. Echter kwamen er meer berichten over paddo-drama's ...
even op een rij:
- het Franse meisje dat van de brug bij Nemo sprong
- een Brit die flipt in een hotelkamer
- een Ijslander ( :P ) die uit het raam springt
- en nu een Fransman die ze hond afslacht
- en was er ook niet een vaag verhaal over een Belgische jongen die ze gezin vermoord had onder invloed? of was dat verzonnen?
In ieder geval, afschuwelijk dat dat gebeurd is, en het bederft mijn verlangen om paddo's te proberen (ai dat klink wel heel egoistisch, maar het is wel zo).
Eigelijk kwam dit weekend me erg goed uit, ik dacht ik trek lekker een thee van die ene grote paddo en ga hier lekker rustig in mn kamer zitten. Maar nu denk ik: wat nu als het mis gaat? Stel dat ik enge dingen ga zien? Met spullen ga gooien, de buurt bij elkaar gil? Of veel erger? Toch ben ik er nog altijd diep van overtuigd dat paddo's je een hele bijzondere verruimende ervaring kunnen geven.
Dus ik zit hier een beetje strafbaar te zijn met een porsie gedroogde paddo in mn bezit, aan de ene kant wil ik heel graag, maar ik ben eigelijk best bang dat er iets gruwelijk mis gaat (en door die gedachte gaat het juist mis, dat snap ik).
Ik wilde dit vooral even kwijt, maar zitten hier meer mensen mee? Tips? Ideeen?
edit: misschien kan ik ze beter niet nemen, ik ben half Frans :P
