#1
De man die zijn hond slachte bleek al een psychiatrishe patient te zijn, en bij het meisje dat van het nemo afpsrong is nooit een toxologisch onderzoek gedaan of ze echt paddo's ophad (al wordt het wel beweerd).
Waar je wel vanuit kan gaan is dat met al die mensen al echt iets mis was, dat bevestigd het feit dat de man die zijn hond slachte gek was.
Als je geestenlijk in orde lijkt te zijn, geen problemen hebt, geen sterke verwarring, geen depressies en geen extreme angsten is de kans dat het fout gaat vrijwel nihil.
Waar je wel vanuit kan gaan is dat met al die mensen al echt iets mis was, dat bevestigd het feit dat de man die zijn hond slachte gek was.
Als je geestenlijk in orde lijkt te zijn, geen problemen hebt, geen sterke verwarring, geen depressies en geen extreme angsten is de kans dat het fout gaat vrijwel nihil.