Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Ik ben nu al ruim een jaar heel erg geinteressert in drugs en lees er veel over (oa op dit forum), vooral (natuurlijke) psychedelia (paddo's, LSA, mescaline maar ook LSD). Ik wil hier ook graag mee expirementeren en heb (toen ik dat bericht over dat Franse meisje las) een tijd geleden paddo's gekocht (3gr gedroogde Mexicanse, bij nawegen bleek het 2gr te zijn) bang dat ze verboden zouden worden. Ik had me voorgenomen om het in de zomer te doen (ivbm mooier weer enz.) Verder ken ik (nog) geen mensen die voor zoiets open staan en de enige persoon die mij geschikt leek als tripsitter, wilde dat niet (wat ik dan ook liever niet heb, als ze het liever niet doet). Dus ik dacht ach, dan kan ik het vast ook wel alleen, gewoon op een moment dat ik me 100% voel, en ik had immers zoveel reports gelezen, dat ik me al heel goed voorstelde wat me te wachten stond. Echter kwamen er meer berichten over paddo-drama's ... even op een rij: - het Franse meisje dat van de brug bij Nemo sprong - een Brit die flipt in een hotelkamer - een Ijslander ( :P ) die uit het raam springt - en nu een Fransman die ze hond afslacht - en was er ook niet een vaag verhaal over een Belgische jongen die ze gezin vermoord had onder invloed? of was dat verzonnen? In ieder geval, afschuwelijk dat dat gebeurd is, en het bederft mijn verlangen om paddo's te proberen (ai dat klink wel heel egoistisch, maar het is wel zo). Eigelijk kwam dit weekend me erg goed uit, ik dacht ik trek lekker een thee van die ene grote paddo en ga hier lekker rustig in mn kamer zitten. Maar nu denk ik: wat nu als het mis gaat? Stel dat ik enge dingen ga zien? Met spullen ga gooien, de buurt bij elkaar gil? Of veel erger? Toch ben ik er nog altijd diep van overtuigd dat paddo's je een hele bijzondere verruimende ervaring kunnen geven. Dus ik zit hier een beetje strafbaar te zijn met een porsie gedroogde paddo in mn bezit, aan de ene kant wil ik heel graag, maar ik ben eigelijk best bang dat er iets gruwelijk mis gaat (en door die gedachte gaat het juist mis, dat snap ik). Ik wilde dit vooral even kwijt, maar zitten hier meer mensen mee? Tips? Ideeen? edit: misschien kan ik ze beter niet nemen, ik ben half Frans :P"
"Saivy zei: ExceptionalInsight zei: Wazigheid zei: edit: misschien kan ik ze beter niet nemen, ik ben half Frans :P Klik om te vergroten... Ik wilde je helpen, nu niet meer. Klik om te vergroten... Waarom niet dan? Klik om te vergroten... Dan ben ik bij voorbaad al een gevaar , maar ik ben wel in Nl geboren en opgegroeid, dus misschien dat het dan meevalt :P En the Used, dankjewel, had ik echt even nodig zo'n spacetalk (ipv peptalk :P). In september begin ik met een nieuwe opleiding, dus ik hoop dat ik daar mensen ontmoed (en dat lijkt me toch zeer waarschinlijk) die er meer voor openstaan, de goede vriendin die ik hier voor vertrouwde heeft als meer dan genoeg aan haar hoofd en als ze het gewoon liever niet doet, dan dring ik haar ook maar niet op. Maar het gaat goed komen"
"Bedankt allemaal! Het was al een hele opluchting voor mij om te horen dat er bij dat verhaal met die hond geen paddo's in het spel waren. Eigelijk voel ik me er wel klaar voor, maar ik wacht er nog even mee, aangezien ik geen tijd heb (hele week werken, daarna 3 weken weg - naar Frankrijk :P) dus het zal pas na die tijd worden en ook zal ik het liever met wat andere mensen doen, alleen lijkt zo'n grote meet al binnenkort in Utrecht (maar ik kan dan waarschijnlijk toch niet) mij daar niet erg voor geschikt... Maar ik zie wel"
"Voor de geinteresserden, weer afschuwelijke verhalen uit Amerika"
"Wazigheid zei: Voor de geinteresserden, weer afschuwelijke verhalen uit Amerika Klik om te vergroten..."
"Dat is wel een opluchting (alleen is het nog even erg voor die hond ). Maar zitten paddo's eigelijk wel in de standaard drugs test? Hebben ze die mensen van die andere ongelukken wel getest? En heeft deze man nou een psychose door paddo gebruik of ergens anders door? (nee, ik snap wel dat jullie hier niet allemaal andwoord op kunnen geven, vraag het me alleen af)"
"Sorry sorry mensen! Dat was niet de bedoeling, ik wou er alleen iets bij zetten over dat er na de reclame iets over de productie zou komen, maar ik deed blijkbaar iets vaags (mijn nickname is niet onbewust gekozen :P) btw, dat is dus al geweest"