zo, ik ben terug wakker, dus kan mijn lsa ervaring eens uitschrijven
ik heb 25 hawaian baby woordrose zaden genomen, dat is 6 mg lsa
ik lees dat 'Een gemiddelde dosis variëert van 0,5 tot 1,5 mg, een sterke dosis is 1,5 tot 4 mg. Gebruik niet meer dan 4 mg.'.
en dan nog vond ik het effect maar matig
ik voelde het volgende:
- totale lamheid, leek beetje op een lijntje ketamine
- ietwat verhogende aanvoel voor gevoelens
- muziek klonk een beetje dieper
- ben in slaap gevallen en paar keer wakker geworden
voel me nu, na 10 uur slaap: nog steeds lam (gelukkig ben ik aan de koffie) en een klein beetje hoofdpijn, nouja, zelfde gevoel als je bijvoorbeeld mdma hebt genomen, zo'n lichte nadreun
al bij al, is dit de eerste keer en laatste keer lsa voor mij, ben trouwens ook niet ziek geweest, mijn maag draaide wel wat, maar dat was het, heb ze genomen op compleet nuchtere maag, misschien dat dat gewoon de truuk is
maar zijn er echt mensen die hallucineren van lsa? lijkt me beetje sterk
neen, volgende keer gewoon opnieuw hawaiaanse paddo's of lsd
zou iemand kunnen zeggen of wat ik voelde normaal is? want lees op dit forum serieuze tripverhalen van mensen die drie zaadjes hebben genomen?
![:confused:]()