Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou geen morning glory gaan doen...geloof dat je daar iets van 400 zaden van moet vermalen en oplossen..veel werk en innemen is dan ook geen pretje.. Heb 1 keer hawaiien baby woodrose gedaan 8,5 zaad vermalen en thee van gemaakt(met nog wat andere kruiden, voor de smaak, want het is niet heel lekker) tis handig om maar een klein beetje thee in totaal te maken(weinig water..klein kopje ofzo) zodat je niet teveel hoeft te drinken.. drink je ernaast gewoon nog een glas water bij vantevoren zo min mogelijk eten...hierdoor is de misselijkheid minder(die toch wel opkomt) verder is het idd fijn om thuis te zijn..zodat je t eerste uur of anderhalf uur kunt zitten in een relaxte stoel twas best hevig op sommige momenten en het heeft de overeenkomstigheid met lsd das het langzamer komt opzetten dan paddestoelen...geleidelijker.. Maar de lichamelijke-trip-dingen:P lijker weer wat op die van paddestioelen veel plezier"
"ik heb afgelopen weekend voor het eerst salvia gerookt 1/3 van een gram 10x extract 't was in 3 hijsen op...ik merkte het best goed al was hetgeen trip. Volgende keer probeer ik het in 1 hijs en dan echt lang inhouden..miss dat dat beter werkt Maarja..twas leuk, een goede ervaring met salvia, denk neit dat je de instelling moet hebben..gelijk keihard te willen trippen (genoeg tijd) Dat langzaam opbouwen is idd een goede tip(zeker als je hiervoor nog maar weinig(?) andere tripervaringen hebt gehad)"
"Ik heb zelf nog nooit getript op salvia Ik heb een vriend die ooit een salviatrip meegemaakt heeft, die had perongeluk het hele potje 10x ectract opgerookt.. Dit resulteerde in een enorm hevige trip...Hoe die preciues was weet hij alleen natuurlijk maar hij zat een groot deel niet meer in zn lichaam ( in een trein ect..) Maar het kan ook gebeuren dat je van dat hele potje helemaal niks merkt.. Ikzelf ga binnenkort is kijken wat het is..waarschijnlijk 10X ectract en dan rustig beginnen(met 2 gram schijn je 8 trips te kunnen doen) Dus als het de eerste keer niet werkt..de volgende week nog een keer proberen met dezelfde dosis(1/4 gram) Dit omdat ik hoorde dat je er aan moet wennen(iets in die richting) Je zou steeds minder hoeven roken voor een goede trip, naar mate je het vaker hebt gedaan.. Ik zou hetzelfde doen als ik jou was...als het na drie keer niet werkt miss verhogen ofzo...Zo ga ik het iig aanpakken"
"Het klopt wel.. beetje brak uitgelegt De eerste keer heb je een kleinere kans dat je gaat trippen van bijvoorbeeld 1/4 gram 10 x extract Als je het vaker hebt gerookt. heb je meer ervaring om makkelijker in de trip te komen. iig hangt veel af van andere factoren dan de dosis. Ik ga het miss morgen is proberen ik zal proberen lang in te houden en miss een 2e en 3e hijs..als dat lukt dan maar zien"
"Slaat nergens op.. Het moment speelt een grotere rol dan de hoeveelheid(totopzekerehoogte) De eerste 2 trips heb ik 2/3 portie cubaanse gegeten Eerste keer ging fout, 2e keer ging ik weer bad de trip in, maar ik lostte het op en heb daarna super getript....ik moest me gewoon laten gaan en me niet vast houden als het een beetje nasty/vreemd werd. Een zoveelste keer nam ik een hele portie hawaiaanse...niks van gemerkt alleen een vage stonedheid toen ik na 2 uur een jointje ging roken, omdat dat het miss op kon wekken.. Dit kan allerlei redenen hebben, teveel gegeten, genaaid door de smartshop of ik maakte op dat moment teveel antistoffen aan...geen id Maar ik zou voor de eerste ervaring toch kiezen voor die halve portie truffels...idd een lieve paddo Belangrijkste tip...laat je gewoon lekker gaan, soms moeilijk, maar het is de enige oplossing als je het ff niet zo leuk meervind(tgaat zoiezo over)"
"Thnx voor de reactie, de wiet heette citroenwiet. Smaakte wel lekker Ik w8 nog eventuele andere reacties af en dan beslis ik wat ik doe.."
"Ik heb eind maart 2008 een zaadje gevonden in een zakje wiet van de shop en deze in de grond gestopt. Dit is het geworden: http://www.fotosop.nl/mijn_fotos.html?s ... 089728.jpg Wat ik me afvraag is of het een vrouwelijke plant is en of ik hem misschien beter binnen kan zetten om haar te laten bloeien? Ik denk zelf dat het een vrouwelijke plant is vanwege de bouw en de haartjes in de oksels van de takjes.. Ze begint te bloeien als de dagen korter worden - nu tot eind augustus - dus als je hem binnen zet, is er bijna geen daglicht meer over - dus gaat ie bloeien ?? Is dit juist of kan ik de plant beter buiten laten staan?? Grt Niels"