Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's in het openbaar

Paddo's in het openbaar

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
flipkonijn zei:
kennis van me nam met een groepje vrienden elk 2 porties columbiaanse
toen ze inkopen gingen doen over de grens, op de bus ging het flink fout :mrgreen:

het was wel hun eerste paddotrip :wink:
Klik om te vergroten...

Holy fuck dan ben je ook dom zeg :tearsofjoy: Ik ben wel erg benieuwd hoe dat is afgelopen... Wat gebeurde er precies? :grin:

Adreno
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij zat op de bus en ze stonden voor de verkeerslichten
het was groen, maar zij dachten dat het nog steeds rood was
toen ging het goed fout

toen dachten ze dat ze overkop gingen door een aanrijding, en dachten ze dat ze dood waren

hij heeft me niet alles kunnen vertellen want er zijn overal zwarte gaten uit z'n geheugen :mrgreen:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap het niet helemaal maar ik hoop dat hij niet zelf aan het rijden was?! :confused: :openmouth:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien is een wat mildere vorm zoals philosopher's stones beter aan te raden. En neem gewoon een halve portie, dan heb je vaak wel de visuals, maar niet dat desorienteerende gevoel. En hoe dan ook, als je echt bang bent voor een bad trip, gewoon niet doen. Zo'n angst gaat zich alleen maar uitvergroten.
P
PJLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een keer paddo's gedaan en binnen dezelfde ruimte gebleven. Nu is er binnenkort een feesje in de buurt waar ik graag al trippend heen zou willen gaan. Is dit aan te raden voor mijn (nog maar) tweede keer paddo's. Ik heb wel schrik dat ik een bad trip zal hebben in het openbaar. Welke paddo's kan ik best nemen?(eerste keer was 1 portie hawaiaantjes)

grtz
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, ik heb het ook niet zo echt voor trippen in het openbaar, heb het wel al gedaan maar is niet altijd even leuk. Denken dat iedereen ja aanstaart en weetende dat je op de paddo's zit is niet echt fun :tongueout: maarja hangt wat af van persoon tot persoon denk ik. Neem allesins geen te grote portie of ja idd neem die truffles ofzo, have fun and enjoy

Grtz
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De 3e of 4e keer tripte ik op Pinkpop. Ik voelde niet eens wat omdat er teveel was om op te letten.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
gegarandeerd een bad trip.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddo's op een feestje? Ik moet er niet aan denken! Zeker de 2e keer niet. Mijn 2e en 3e keer waren ook 'in het openbaar' met veel te veel mensen er omheen, hah dat ging goed fout!
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het hangt er van af welk feestje, welke mensen, welke dosering... Persoonlijk vind ik "zware" psychedelica zoals paddo's en lsd niets voor drukke omgevingen, omdat zelfs een kalme omgeving al meer dan genoeg input geeft. Feestje met luide muziek, dronken mensen die tegen je aanstoten enzo lijkt me het beste recept voor een afschuwelijke trip waar je niets aan hebt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het pas je tweede trip is raad ik het eigenlijk toch wel af, als je eenmaal meer ervaring hebt kan je zo iets wel proberen natuurlijk, maar dan ook zeker een lage dosis en een geschikt feest.
ALs je paddo's op een feest doet; zorg dan dat mensen niet denken dat je raar bent, als ze erachter komen dat je paddo's op hebt, of dat mensen een preek gaan houden over hoe slecht het wel niet is, dat is echt niet wenselijk als je onder invloed bent.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#12
En het krampachtig "normaal doen" onder invloed is nu net wat zo vervelend en tripverpestend is :wink:
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat ik de unanimiteit van het Drugscollege hier enkel maar kan bevestigen: absoluut geen aanrader!

Voor de echte ervaren psychonauten die de substantie onder de knie hebben, kan het wel natuurlijk.
Dat is als zij dat willen natuurlijk...

Persoonlijk voel ik er helemaal niets voor.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je met de trein van noord naar zuid moet, kan je wel eens een tripje nemen, ik moest zo eens om 05:30 de trein pakken. Het was de leukste treinreis ooit, kwam ik op den duur tegenover iemand te zitten die een fikse blow op had... de prachtige verschillen in kennis die je dan hebt.

Verder geen extreme visuals, wel een paar vervormingen, verkleuringen(maar wist wel hoe het orgineel eruit hoorde te zien) Alleen bij het stoppen van de trein, zag ik alles enorm draaien(dit is al als je nuchter in de trein zit soms irritant). duurde een minutje voordat alles weer helemaal helder was.

Alleen gesminkte kinderen zijn best wel eng. :grin:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#15
lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen. alleen niet de 2e keer, en je moet je er ook niet schuldig over voelen. dan krijg je dat paranoia gevoel dat iedereen je veracht. mocht je het echt graag willen. doe het gewoon nog een stuk of 2 keer in een gesloten kring. dan leer je het te sturen, je leven is nog lang genoeg :wink: of je moet over een half jaar gaan trouwen :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als het even kan wil ik een halve portie ofzo op het aankomende Boom Festival.. moet alleen nog even kijken hoe ik dat mee ga krijgen in het vliegtuig :grin:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#17
henkie84 zei:
Als het even kan wil ik een halve portie ofzo op het aankomende Boom Festival.. moet alleen nog even kijken hoe ik dat mee ga krijgen in het vliegtuig :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:, riskant.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik kan er al niet tegen als één iemand teveel praat tijdens zijn trip
laat staan iemand die nuchter is
laat staan 2 mensen die nuchter zijn
laat staan een feest god weet waar veel te ver van mn bedje met ontelbaar veel mensen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou zelf toch veel eerder op een feestje een lage / medium dosis LSD nemen dan ook maar enige dosis van paddo's.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was een keer een sitter bij twee andere trippers, maar ik heb best wel veel fantasie, dus ging bijna mee... Toen één zijn verhaal begon, kon ik me er helemaal in vinden. :grin: :grin:

Het leukste was, dat ik van een geknapte gitaarsnaar, op leeg wijnkistje een soort van muziekdingetje heb gemaakt, Er werd een half uur lang op gespeeld :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."