De 3e of 4e keer tripte ik op Pinkpop. Ik voelde niet eens wat omdat er teveel was om op te letten.
#2
gegarandeerd een bad trip.
#3
Paddo's op een feestje? Ik moet er niet aan denken! Zeker de 2e keer niet. Mijn 2e en 3e keer waren ook 'in het openbaar' met veel te veel mensen er omheen, hah dat ging goed fout!
#4
Het hangt er van af welk feestje, welke mensen, welke dosering... Persoonlijk vind ik "zware" psychedelica zoals paddo's en lsd niets voor drukke omgevingen, omdat zelfs een kalme omgeving al meer dan genoeg input geeft. Feestje met luide muziek, dronken mensen die tegen je aanstoten enzo lijkt me het beste recept voor een afschuwelijke trip waar je niets aan hebt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.