Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij ook blijvende effecten van paddo's?

Heb jij ook blijvende effecten van paddo's?

65 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
ForteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja hoor, heb er toch wel een aantal aan over gehouden. Alhoewel, dat klinkt zo negatief. Ik ben er eigenlijk juist heel erg blij mee, voelt aan als een verrijking.
s
smokey17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja zeker wel, laatste keer paddo`s (theetje) was 2 weken geleden (hele bakje hawaiiaanse), leven is nu heel erg veranderd, heb voor de eerste keer een baan gevonden :mrgreen:

en dit vind ik maar raar, telkens als ik zonnepitten eet krijg ik helemaal die paddo smaak terug, voorheen smaakte zonnepitten nooit zo bij mij.. achja lekker vaak terugdenken..
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken een gast van in de 20 ofzo die niet helemaal spoort, najah hij spoort wel, maar hijs gewoon raar..een beetje een mafkees..

Toen had ik het net met een vriend over paddo's, en hij zei dat die de effecten nogal vond tegenvallen.. dus ik zei; dat komt omdat je maar een halve portie at, je moet minstens 2/3 eten ofzo voor de effecten. Toen zei die; wat denk je dat ik als B. wil worden ofzo? (B=die mafkees)

Nou schijnt die B. voordat hij paddo's had gedaan normaal te zijn..en nu is die echt zo'n mafkees.. echt apart.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het hangt er van af hoe je 'mafkees' definieert

Als je daarmee wilt zeggen: mensen met een unieke, diepere kijk op de wereld...
:wink:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja, of misschien is hij gewoon anders? Nieuwe kijk op het leven, anders gedrag, ... Hoeft niet slecht te zijn. Maar kan je reactie wel begrijpen. Ik denk dat er een groot aantal mensen mij ook als mafkees ziet :tongueout: En dat is ook gebeurt na het gebruik van psychedelica :grin: (Alhoewel ik daarvoor ook niet normaal was hoor, maar ook gewoon anders.)

Anyway, psychedelica hebben van mij ook wel een mafkees gemaakt, en ik ben er trots op ^^
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe hard ik het ook probeer, ik kan niet flashbacken. Ik heb daarentegen wel een verhoogde creativiteit t.o.v. vroeger.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hylke zei:
Hoe hard ik het ook probeer, ik kan niet flashbacken.
Klik om te vergroten...
Beter je best doen!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Hylke zei:
Hoe hard ik het ook probeer, ik kan niet flashbacken.
Klik om te vergroten...
Beter je best doen!
Klik om te vergroten...
:tongueout: :grin:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee met mafkees bedoel ik; hij praat bv aardig gebrekkig op een hele rare manier en zegt heel vaak "ja ..... weeje" met een raar accent ofzo hij komt uit Bodegrave.. en hijs gewoon zo'n mafkees die je altijd met een biertje ziet lopen hijs ook beetje alcoholist volgens mij.. tsjah ik kan hem niet goed beschrijven :P
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na een bakje hawaiiaanse, een paar weken terug, zie ik nog steeds een beetje tracers achter snel bewegende voorwerpen. Het kan natuurlijk zijn dat ik er meer op let ofzo, maar volgens mij zijn het gewoon paddotracers :P
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had gisteren een flinke scheut vodka achter mijn kiezen, maar het voelde deze keer anders dan normaal. Ik was licht verdoofd, maar ongelooflijk helder. En me heel bewust van alles. Het voelde een beetje vergelijkbaar als een lichte paddotrip. Maar dan op alcohol :confused:

Heeft iemand hier ervaring mee?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik geloof niet in teugkerende effecten van paddo's
ik denk dat zo versteld bent van de ervaring, dat als je eens intenief naar iets kijken en denkt van whow !! ''dat zou je onder invloed moeten zien'' dat je passief bewust een beeld gaat vormen en zo al ''dagdromend'' een beeld gaat zien vervormen. mocht je een ''flashback'' hebben kijk dan naar het beeld en maak jezelf duidelijk dat het niet gebeurt, geloof erin dat er niets aan de hand is.

zo heb ik eens onder invloed van speed geleerd dat dit draait om concentratie,
duidelijke omschrijving:
ik heb op mijn plafon (schuin plafon, zolder) een brandplek van een kaars zitten, dat ding heeft een behoorlijke doorsnede (onge. 10/15 cm) en is echt duidelijk ZWART. nou als je je actief bewustzijn overtuigd dat er echt geen vlek zit en het een onzuiverheid in je waarnemen is. zal deze vlek ook daadwerkelijk verdwijnen. en verdomme !! na een half uurtje oefenen kon ik elk puntje in mijn kamer voor mijn ogen weg toveren, nouschuift iedereen hier dit op de amfetaminen af maar het lukt me nu nucher ook nog. je passief bewustzijn is overtuigd van een aangeprate realiteit, waarna je passief bewustzijn dit snel invult en een beeld schetst dat jij kan gaan volgen. zie het als hardop nadenken alleen met de mogelijkheid om er ook beelden van te maken.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mja, al denk ik niet dat het aan de paddo's ligt, maar meer dat ikzelf meer door heb hoe visuals op te wekken zijn. Gebeurt me ook nooit spontaan, maar moet me dan echt ergens op focussen.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat herken ik ook een beetje. Als ik een beetje met de focus van m'n ogen aan het spelen ben kan ik af en toe lichte visuals zien. Maar ik zie dit niet echt als flashbacks eigenlijk.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wilde wel eens weten wat voor blijvende effecten iedereen ervaart.

Ik had vandaag een vergadering en ik kon mijn blik opeens niet van de gordijnen houden.. De mooie dieprode gordijnen twinkelden wel erg aantrekkelijk in het zonlicht. Er verschenen allemaal bollen die van grootte veranderden, het was een kat en muis spel van bollen als het ware.

Ik moest mezelf echt dwingen om de andere kant op te kijken, het staat een beetje raar als je met je mond open naar gordijnen zit te staren :wink:

Ik merk dat kleuren feller zijn geworden. Ik sta versteld van de oneindige vertakkingen van bomen, het was me nog nooit opgevallen hoe verfijnd dat is. En het mooiste zijn schaduwen! Als ik in een bos loop en de takken wuiven op de wind dan geeft dat een a-dem-loos schouwspel op de grond van vrolijk bewegende lichtvlekken. waw :hearteyes: :hearteyes:

Iemand anders met interessante blijvende effecten?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik van paddo's relatief veel flashbacks gehad, zeker in vergelijking met de hoeveelheid flashbacks die ik van LSD heb gehad, terwijl dat er toch meer bekend om staat.
Van paddo's heb ik een stuk of 10-15 echte flashbacks gehad. Van LSD welgeteld 2 of 3 echte flashbacks. Beide middelen heb ik nu wel bijna evenveel gebruikt, LSD vaker in kortere tijd en paddo's wat meer over het geheel.
Ik heb behalve korte, en danb edoel ik maximaal een paar minuten, flashbacks helemaal geen andere blijvende effecten eigenlijk. Nouja, genezen van angststoornissen enzo, maar geen negatieve blijvende effecten. Flashbacks storen me ook helemaal niet.

Ik had trouwens wel de ziekte van pfeiffer gekregen vlak na véél te experimenteren met paddo's in 2005 en daardoor had ik drie maanden HPPD, dat kwam door de oververmoeidheid door de ziekte van pfeiffer die constante flashbacks triggerde. Dat was ongelovelijk irritant, maar was puur pech dat ik het nou juist toen moest krijgen. Na het weggaan van de ziekte gingen ook de flashbacks weg en verder heb ik er bijna geen gehad.

Niet echt blijvende problemen dus, en flashbacks.. ach ja die zijn bekend, mensen weten al dat ze dat kunnen krijegn.[/quote]
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
phy zei:
Ik wilde wel eens weten wat voor blijvende effecten iedereen ervaart.

Ik had vandaag een vergadering en ik kon mijn blik opeens niet van de gordijnen houden.. De mooie dieprode gordijnen twinkelden wel erg aantrekkelijk in het zonlicht. Er verschenen allemaal bollen die van grootte veranderden, het was een kat en muis spel van bollen als het ware.

Ik moest mezelf echt dwingen om de andere kant op te kijken, het staat een beetje raar als je met je mond open naar gordijnen zit te staren :wink:

Ik merk dat kleuren feller zijn geworden. Ik sta versteld van de oneindige vertakkingen van bomen, het was me nog nooit opgevallen hoe verfijnd dat is. En het mooiste zijn schaduwen! Als ik in een bos loop en de takken wuiven op de wind dan geeft dat een a-dem-loos schouwspel op de grond van vrolijk bewegende lichtvlekken. waw :hearteyes: :hearteyes:

Iemand anders met interessante blijvende effecten?
Klik om te vergroten...

Mja zon dingen heb ik ook. Dat van die gordijnen, reken je dat als een flashbacks? enkel visueel, niets van de andere gedachtegang? Zoja, heb ik er enkele gehad, maar nooit sterke. Andere veranderingen daarintegen zijn blijvend: Andere kijk op de wereld, meer nadenken, meer filosofisch aangelegt, véél meer respect voor natuur en voor simpele dingen, die ik vroeger van zelfsprekend nam. Zulke dingen. Paddo's hebben men leven echt blijvend op een prachtige manier veranderd, ik ben er enorm dankbaar voor! :hearteyes:

Van die schaduwen en vertakkingen van bomen enzo, dat heb ik ook altijd :) Aleja, het is eerder als een soort knop die ik aan en uit kan zetten. Vandaag nog bijvoorbeeld: rustig wachtend op de trein, wat staan staren naar de stenen op het spoor, en er komen mooie patroontjes in enzo, niet heftig zoals je onder invloed bent, maar gewoon, alsof je je perceptie op focust en het je nou nét dat extra laat zien.

Ik vind het heel positief en niet storend! :) Nog mensen met gelijkaardige toestanden?

PS: ik weet trouwens niet op wat ik moet stemmen hé :grin: IS er geen optie anders ofzo ? :grin:
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb zon gevoel dat de wereld "nep" is, wat ontstond 4 maanden na een zware paddo trip op hawaiaantjes. Hopelijk kom ik hier nog vanaf. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na een half jaar na mijn laatste paddotrip heb ik al maanden geen paddo flashbacks gehad, paddo flashbacks gaan bij mij na 3 maanden na de laatste trip weer helemaal weg. Toch geen blijvende effecten dus :)
Sowieso al maanden geen flashbacks gehad, van de laatste paar LSD trips ook helemaal geen flashbacks gehad. Altijd fijn om ze niet te hebben :)
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb nooit last gehad van flashbacks ik heb wel altijd enorm veel oogruis de dag nadat ik trip en ook soms sneeuw. maar dat is heel af en toe dus ik denk niet dat ik hppd heb. Ik merk wel dat wanneer ik veel smoor een soort van super high fase tegenkom. lichtjes zijn fel en soms een lichte vorm van tracers. als ik mijn ogen toe doe dan glijden er persies vlakken naar beneden. en zie ik licht zwart en zwart afwisselen. En dat had ik zeker niet voordat ik paddos of lsd had gepakt. Maar mij stoort het niet. :grin:
:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."