#1
Ja hoor, heb er toch wel een aantal aan over gehouden. Alhoewel, dat klinkt zo negatief. Ik ben er eigenlijk juist heel erg blij mee, voelt aan als een verrijking.
Beter je best doen!Hylke zei:Hoe hard ik het ook probeer, ik kan niet flashbacken.
ExceptionalInsight zei:Beter je best doen!Hylke zei:Hoe hard ik het ook probeer, ik kan niet flashbacken.
phy zei:Ik wilde wel eens weten wat voor blijvende effecten iedereen ervaart.
Ik had vandaag een vergadering en ik kon mijn blik opeens niet van de gordijnen houden.. De mooie dieprode gordijnen twinkelden wel erg aantrekkelijk in het zonlicht. Er verschenen allemaal bollen die van grootte veranderden, het was een kat en muis spel van bollen als het ware.
Ik moest mezelf echt dwingen om de andere kant op te kijken, het staat een beetje raar als je met je mond open naar gordijnen zit te staren![]()
Ik merk dat kleuren feller zijn geworden. Ik sta versteld van de oneindige vertakkingen van bomen, het was me nog nooit opgevallen hoe verfijnd dat is. En het mooiste zijn schaduwen! Als ik in een bos loop en de takken wuiven op de wind dan geeft dat een a-dem-loos schouwspel op de grond van vrolijk bewegende lichtvlekken. waw![]()
Iemand anders met interessante blijvende effecten?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."