#1
hebben jullie ook wel is dat je bijvoorbeeld een boom of een plant ziet en gelijk weet hoe de hallucinatie eruit zou zien als je onder invloed van paddo's was?
phy zei:argulas: wat mis je nog dan ?
Dat van die gordijnen is denk ik wel een flashback. Was mijn eerste flashback trouwens.
Ik heb een wat andere kijk op de wereld, ik heb inderdaad ook veel meer gevoel voor natuur. Ik denk ook een beetje 'anders' over natuur. Ik zit te filosoferen dat bomen eigenlijk de aarde verstikten (de boom is een levensvorm net als de mens) en wij de houtkappers zijn. Dat soort dingen maar dat soort gedachtengangen had ik zonder paddo's ook al.![]()
De meeste gedachten over natuur zijn erg positief
Man, ik wou dat ik patronen op commando kon zien!![]()
Ja dat herken ik ook een beetje. Als ik een beetje met de focus van m'n ogen aan het spelen ben kan ik af en toe lichte visuals zien. Maar ik zie dit niet echt als flashbacks eigenlijk.
Henkfloyd zei:Ja dat herken ik ook een beetje. Als ik een beetje met de focus van m'n ogen aan het spelen ben kan ik af en toe lichte visuals zien. Maar ik zie dit niet echt als flashbacks eigenlijk.
Henkfloyd zei:Mja, al denk ik niet dat het aan de paddo's ligt, maar meer dat ikzelf meer door heb hoe visuals op te wekken zijn. Gebeurt me ook nooit spontaan, maar moet me dan echt ergens op focussen.
En ik heb vooral als ik geblowd heb lichte visuals. Voor m'n eerste paddotrip had ik tijdens het blowen nooit visuals. En inderdaad meer een connectie met de natuur. Vroeger vond ik dat nooit veel aan, maar nu merk ik alleen al aan de inrichting van m'n huis dat ik daar meer interesse in heb. Veel planten, een gigantisch kleed met een boom erop... Dat soort dingen.Riel zei:hebben jullie ook wel is dat je bijvoorbeeld een boom of een plant ziet en gelijk weet hoe de hallucinatie eruit zou zien als je onder invloed van paddo's was?
Henkfloyd zei:Riel zei:hebben jullie ook wel is dat je bijvoorbeeld een boom of een plant ziet en gelijk weet hoe de hallucinatie eruit zou zien als je onder invloed van paddo's was?
Jep, of een willekeurig ander voorwerp. Je ziet de visual niet echt, maar je weet hoe ie er ongeveer uit ziet![]()
phy zei:Ik hoor weleens muziek waarbij ik het idee heb dat ze door een trip geinspireerd zijn. Bepaalde elementen in die muziek herken ik dan op de een of andere manier uit een trip. Maar misschien zijn dat gewioon hersenspinsels
Argulas zei:Henkfloyd zei:Riel zei:hebben jullie ook wel is dat je bijvoorbeeld een boom of een plant ziet en gelijk weet hoe de hallucinatie eruit zou zien als je onder invloed van paddo's was?
Jep, of een willekeurig ander voorwerp. Je ziet de visual niet echt, maar je weet hoe ie er ongeveer uit ziet![]()
Heb ik ook. Maar dit zal wel te danken zijn aan de vele ervaringen![]()

phy zei:Ik hoor weleens muziek waarbij ik het idee heb dat ze door een trip geinspireerd zijn. Bepaalde elementen in die muziek herken ik dan op de een of andere manier uit een trip. Maar misschien zijn dat gewioon hersenspinsels
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."