Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij ook blijvende effecten van paddo's?

Heb jij ook blijvende effecten van paddo's?

65 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
hebben jullie ook wel is dat je bijvoorbeeld een boom of een plant ziet en gelijk weet hoe de hallucinatie eruit zou zien als je onder invloed van paddo's was?
Klik om te vergroten...

ik zit elke dag in de bus te 'trippen' op de bomen
lang leve winter
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben impotent geworden na het eten van een bakje mexicaantjes :(
f
flight_of_the_behemothLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcutter123 zei:
Ik ben impotent geworden na het eten van een bakje mexicaantjes :(
Klik om te vergroten...

Grapje, toch? :confused:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben impotent geworden na het eten van een bakje mexicaantjes
Klik om te vergroten...

Ja die moet je toch even uitleggen... :openmouth: :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij kent de betekenis van het woord 'impotentie' niet? Of is het concept 'sarcasme' wellicht te hoog gegrepen? (;
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het sarcasme is dan.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk van wie die opmerking kwam!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dude..
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Owh... jCutter zegt wel meer dingen..?
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dude,
Impotentie kan een geestelijke oorzaak hebben.
Dus zou het in theorie ook door paddo's kunnen.

Van mij mag je zo sceptisch zijn als je wil en het verhaaltje naar het rijk der fabelen verwijzen. Maar ik ben nieuwsgieriger naar of dit mogelijk is en hoe dit veroorzaakt zou kunnen zijn. Het is zo gemakkelijk om sceptisch te zijn..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, ExceptionalInsight = de sceptisist van dienst op DF heb ik zo de indruk :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vervang 'dingen' maar met 'aan sex gerelateerde onzin' :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
:flushed: :mrgreen:
Sex is gewoon zo mooi :hearteyes:
M
MashUpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nadat ik paddo's (Golden Teachers) heb gehad, heb ik ongeveer een week lang als ik savonds in bed lag dingen gezien. Maar daarna werd het minder en ik merk geen blijvend effect.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sinds mijn trip een maand geleden zie ik de natuur om mij heen nog steeds als een rijk vertakte wonderlijke wereld.

Vergelijkbaar met lichte visuals aan het begin van je trip.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen blijvende effecten van paddo's waarbij het lijkt alsof ik echt trip. Wel merk ik dat ik anders na de wereld ga kijken naarmate ik vaker trip. Alles wordt minder absoluut en een stuk relatiever. Ook merk ik dat ik vaker naar de natuur en haar prachtige vormen kijk dan toen ik nog niet tripte.

Voor mij dus alleen positieve effecten :)
Z
ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blijvende effecten bij mij:

groter ontzag voor de natuur; tijdens een trip zie je écht hoe mooi de natuur is, waar je in het dagelijks leven normaalgesproken niet echt op let. Je blikveld wordt in een trip groter als het ware.

Dit 'gevoel' krijg ik regelmatig als ik naar een mooi stukje natuur kijk :)!

Verder wat spirituele inzichten in de zin van; ik ben er van overtuigd geraakt tijdens een diepe solotrip dat er wel degelijk meer is 'than meets the eye', en dat er een soort oer'bron' van alles is. Sommigen noemen het God, anderen Boeddha, anderen weet ik veel. Geef het beestje een naam :wink:
Z
ZoidbergLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook heb ik één keer in een fantastische trip écht het gevoel gehad hoe het zou zijn als je in de 'Hemel' bent. Ik had het gevoel dat alles compleet was, ik NIETS meer nodig had, onbeperkte geestelijke rust en voldoening en ALLES was prachtig :hearteyes: wauw! :hearteyes: puur genieten
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het spirituele kan ik inmiddels ook aan mijn lijstje toevoegen :)
De natuur wordt steeds mooier. Sinds mijn laatste trip heb ik iets met gras. Het kan zo sprieterig zijn :P
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoiets had ik ook wel na mijn salvia trip. Deze realiteit en alles erin deed er niet toe. Het was allemaal zo onbelangrijk, slechts details van een groter geheel, als een prent. Zelfs mijn eigen leven deed er niet toe. Dat heeft me volledig gerustgesteld over de dood, maar het is niet echt een gezonde levensinstelling. Maar ben nu wel tot het inzicht gekomen dat het net de details zijn die de prent in het geheel vormt en zo mooi maakt. :hearteyes:
Levenskunst ! Ja! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."