Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blijvende effecten bij mij: groter ontzag voor de natuur; tijdens een trip zie je écht hoe mooi de natuur is, waar je in het dagelijks leven normaalgesproken niet echt op let. Je blikveld wordt in een trip groter als het ware. Dit 'gevoel' krijg ik regelmatig als ik naar een mooi stukje natuur kijk ! Verder wat spirituele inzichten in de zin van; ik ben er van overtuigd geraakt tijdens een diepe solotrip dat er wel degelijk meer is 'than meets the eye', en dat er een soort oer'bron' van alles is. Sommigen noemen het God, anderen Boeddha, anderen weet ik veel. Geef het beestje een naam"
"Ook heb ik één keer in een fantastische trip écht het gevoel gehad hoe het zou zijn als je in de 'Hemel' bent. Ik had het gevoel dat alles compleet was, ik NIETS meer nodig had, onbeperkte geestelijke rust en voldoening en ALLES was prachtig wauw! puur genieten"