Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb jij ook blijvende effecten van paddo's?

Heb jij ook blijvende effecten van paddo's?

65 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een bakje hawaiiaanse, een paar weken terug, zie ik nog steeds een beetje tracers achter snel bewegende voorwerpen. Het kan natuurlijk zijn dat ik er meer op let ofzo, maar volgens mij zijn het gewoon paddotracers :P
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had gisteren een flinke scheut vodka achter mijn kiezen, maar het voelde deze keer anders dan normaal. Ik was licht verdoofd, maar ongelooflijk helder. En me heel bewust van alles. Het voelde een beetje vergelijkbaar als een lichte paddotrip. Maar dan op alcohol :confused:

Heeft iemand hier ervaring mee?
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik geloof niet in teugkerende effecten van paddo's
ik denk dat zo versteld bent van de ervaring, dat als je eens intenief naar iets kijken en denkt van whow !! ''dat zou je onder invloed moeten zien'' dat je passief bewust een beeld gaat vormen en zo al ''dagdromend'' een beeld gaat zien vervormen. mocht je een ''flashback'' hebben kijk dan naar het beeld en maak jezelf duidelijk dat het niet gebeurt, geloof erin dat er niets aan de hand is.

zo heb ik eens onder invloed van speed geleerd dat dit draait om concentratie,
duidelijke omschrijving:
ik heb op mijn plafon (schuin plafon, zolder) een brandplek van een kaars zitten, dat ding heeft een behoorlijke doorsnede (onge. 10/15 cm) en is echt duidelijk ZWART. nou als je je actief bewustzijn overtuigd dat er echt geen vlek zit en het een onzuiverheid in je waarnemen is. zal deze vlek ook daadwerkelijk verdwijnen. en verdomme !! na een half uurtje oefenen kon ik elk puntje in mijn kamer voor mijn ogen weg toveren, nouschuift iedereen hier dit op de amfetaminen af maar het lukt me nu nucher ook nog. je passief bewustzijn is overtuigd van een aangeprate realiteit, waarna je passief bewustzijn dit snel invult en een beeld schetst dat jij kan gaan volgen. zie het als hardop nadenken alleen met de mogelijkheid om er ook beelden van te maken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na een half jaar na mijn laatste paddotrip heb ik al maanden geen paddo flashbacks gehad, paddo flashbacks gaan bij mij na 3 maanden na de laatste trip weer helemaal weg. Toch geen blijvende effecten dus :)
Sowieso al maanden geen flashbacks gehad, van de laatste paar LSD trips ook helemaal geen flashbacks gehad. Altijd fijn om ze niet te hebben :)
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nooit last gehad van flashbacks ik heb wel altijd enorm veel oogruis de dag nadat ik trip en ook soms sneeuw. maar dat is heel af en toe dus ik denk niet dat ik hppd heb. Ik merk wel dat wanneer ik veel smoor een soort van super high fase tegenkom. lichtjes zijn fel en soms een lichte vorm van tracers. als ik mijn ogen toe doe dan glijden er persies vlakken naar beneden. en zie ik licht zwart en zwart afwisselen. En dat had ik zeker niet voordat ik paddos of lsd had gepakt. Maar mij stoort het niet. :grin:
:wave:
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Argulas zei:
phy zei:
Ik wilde wel eens weten wat voor blijvende effecten iedereen ervaart.

Ik had vandaag een vergadering en ik kon mijn blik opeens niet van de gordijnen houden.. De mooie dieprode gordijnen twinkelden wel erg aantrekkelijk in het zonlicht. Er verschenen allemaal bollen die van grootte veranderden, het was een kat en muis spel van bollen als het ware.

Ik moest mezelf echt dwingen om de andere kant op te kijken, het staat een beetje raar als je met je mond open naar gordijnen zit te staren :wink:

Ik merk dat kleuren feller zijn geworden. Ik sta versteld van de oneindige vertakkingen van bomen, het was me nog nooit opgevallen hoe verfijnd dat is. En het mooiste zijn schaduwen! Als ik in een bos loop en de takken wuiven op de wind dan geeft dat een a-dem-loos schouwspel op de grond van vrolijk bewegende lichtvlekken. waw :hearteyes: :hearteyes:

Iemand anders met interessante blijvende effecten?
Klik om te vergroten...

Mja zon dingen heb ik ook. Dat van die gordijnen, reken je dat als een flashbacks? enkel visueel, niets van de andere gedachtegang? Zoja, heb ik er enkele gehad, maar nooit sterke. Andere veranderingen daarintegen zijn blijvend: Andere kijk op de wereld, meer nadenken, meer filosofisch aangelegt, véél meer respect voor natuur en voor simpele dingen, die ik vroeger van zelfsprekend nam. Zulke dingen. Paddo's hebben men leven echt blijvend op een prachtige manier veranderd, ik ben er enorm dankbaar voor! :hearteyes:

Van die schaduwen en vertakkingen van bomen enzo, dat heb ik ook altijd :) Aleja, het is eerder als een soort knop die ik aan en uit kan zetten. Vandaag nog bijvoorbeeld: rustig wachtend op de trein, wat staan staren naar de stenen op het spoor, en er komen mooie patroontjes in enzo, niet heftig zoals je onder invloed bent, maar gewoon, alsof je je perceptie op focust en het je nou nét dat extra laat zien.

Ik vind het heel positief en niet storend! :) Nog mensen met gelijkaardige toestanden?

PS: ik weet trouwens niet op wat ik moet stemmen hé :grin: IS er geen optie anders ofzo ? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik kan het ook oproepen, alsof je een knop omzet. Ik weet dat je dit kan oproepen, maar sinds de trip ervaringen gaat het intenser en dieper. Na mijn eerste trip ging ik een paar dagen later een potje schaken in het buurthuis. Het werd een gedenkwaardige partij. Alles klopte aan mijn kant, en in no time (15 min) had ik gewonnen, en was mijn tegenstander helemaal overrompelt. Of het aan de trip licht weet ik niet, maar ik schaak een stuk beter nu. Ik heb veel van mijn trips geleerd. Dat is gaaf, maar zo verdomde moeilijk uit te leggen aan anderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."