Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja hoor, heb er toch wel een aantal aan over gehouden. Alhoewel, dat klinkt zo negatief. Ik ben er eigenlijk juist heel erg blij mee, voelt aan als een verrijking."
"Alleen paddo's en dus geen LSD gedaan hebbende, zou ik paddo's voor de eerste keer best wel aan kunnen raden. Liefst Mexicaanse, en afhankelijk van je postuur (lengte, gewicht etc) maximaal 1 portie nemen. Als je kleiner bent dan gemiddeld of een vrouw (of beiden ) zou ik toch eerder een halve aanraden. Oh ja, en een tip uit eigen ervaring; als de eerste keer gewoon leuk is maar best intens, denk dan niet dat het nog leuker wordt als je de volgende keer eventjes de helft meer pakt"
"Ik vind slapen op paddo's ook een onmogelijke opgave. Zelfs als ik ze om een uur of 8 eet, heb ik rond een uur of 3 als ik in bed lig nog moeite om in slaap te komen, terwijl ik normaal toch echt een soort mannelijke versie van Doornroosje ben"