#1
Ik heb al een paar sporenspuitjes liggen. Dit nemen ze niet van me af. 


Petrovic zei:Ik zal het blijven gebruiken, alleen zal het denk ik wel minder zijn aangezien het wat meer moeite kost om eraan te komen.
:PHylke zei:Neuh, niet als je zelf kweekt.


Hieruit kan ik niet anders concluderen dan dat jij serieus overweegt om je door deze enigszins verstandelijk beperkte sprookjesfanaten en hun verbod dat qua logica niet onder doet voor een boom met verboden fruit dat zelfs zo verboden is dat zo ongeveer de hele wereld zoals die dan is vergaat en verdoemd is en iedereen in kleren gaat lopen als iemand er toch van eet, die je vervolgens voor de zekerheid niet gewoon maar helemaal weg laat zodat er ook niks mis kan gaan.Hylke zei:Na de laatste paar debielen die gesprongen zijn is het wat mij betreft gewoon een kwestie van afwachten voordat het verbod er komt. Wat ik me nu afvraag; hoeveel gaat iedereen zich daar van aantrekken? Volgens mij neemt echt niemand dat hele verbod serieus :P
Ga jij blijven gebruiken nadat er een verbod gaat komen?
Ik denk dat ik zelf wel ga blijven gebruiken, die shit is veel te mooi om op te geven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."