Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er is ergenswaar een nederlandse website met informatie over ayahuasca, waar ook een aantal adresjes opstaan waar je het kan gebruiken. Ik ben alleen te verdomd lui die website op te zoeken *edit: http://www.ayahuasca-info.com/nl/"
"-Muziek -Weed -Gitaartje -Andere instrumenten -kladblokje+pen+potlood -Geld om pizza te halen en -alles wat in mn zakken zit."
"Nee Nee Nee, maar ik kan je de platenbeurs die elk half jaar in utrecht komt wel aanraden, kan je ook technoplaten kopen. Zo'n beetje alle platen die je maar kunt bedenken. Check google!"
"Nu houd ik wel van de muziek die arrow draaide... Vooral 'vroegah' draaide arrow lekkere classic rock bandje en onbekende blues, maar tegenwoordig kan ik de arrow playlist bijna dromen en draaiden ze meer coldplay dan leuke muziek (voor coldplay en aanverwante luister ik wel naar 3fm...yech) Het is erg jammer ja want arrow was, ondanks dat ze elke week dezelfde nummers draaide en elke dag minstens 2 nummers van dezelfde band, de enige zender met een beetje leuke muziek!"
"Niemand die, net als mij, vanavond ook Alvin Lee live gaat zien in de 013 tilburg?"
"Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel"
"DonnieDark0 zei: Vladderman zei: Vrienden van me wel, maar ik had al eerder gekozen mijn geld aan iets anders uit te geven. Toen ik de fotos zag en wat opnames hoorde die ze hadden gemaakt voor me baalde ik toch wel Klik om te vergroten... Ja ze speelden echt bijna alle goede (oude) nummers. Bijna alles van wat op de 'The best of the Beast' cd staat Klik om te vergroten... Het was dan ook de 'Back in time' tour"
"Gegroet! Sinds maart groei ik thuis buiten in de tuin tabaksplantjes. Het zijn er aardig wat en ze doen het erg goed! Nu hebben de meeste mooi grote groene bladeren. Alleen heb ik een klein probleempje waar ik echt niet uitkom (omdat er gewoon echt niks op internet over te vinden is). Één partij planten vertoont al enige tijd veel gaten (bij sommige planten meer gat dan blad, hehe), maar ik kan geen enkele beestjes vinden, ook niet na grondig zoeken (zelf met mn loep!). En de andere partij planten groeit goed, heeft geen gaten, maar veel van de bladeren slaan geel uit. Ik bewater ze elke dag (als de zon reeds weg is) en ze staan dus gewoon in m'n tuin. Hebben jullie misschien enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen?!"
"DrippTone zei: Hoi vladder man, over die gaten kan ik je niks vertellen. Maar over die gele bladeren. Het kan zijn dat er een bepaalde stof ontbreekt in de bodem. Dan zou je die eventueel met het water mee kunnen geven(is op internet wel te vinden bij welke verschijnselen het om wat voorn tekort het gaat). Het kan ook zijn door te veel water. En het is altijd raadzaam om ze water geven als de zon net op komt. Zo hebben ze de hele dag dat ze in het licht staan de tijd om dat vocht op te nemen en te zorgen dat ze niet uitdrogen. Als ik vragen mag, waar ga je ze voor gebruiken? Klik om te vergroten... Bedankt! Ik ga eens zoeken wat ik daarover kan vinden. Ik geef ze zelf altijd als de zon onder is water, misschien dat eerst eens proberen, voor de zon opkomt! Well, het is een plantje met een verhaal; Een tijdje geleden vond men in zuid amerika(of in het zuiden van noord amerika :P) een urn van 800 jaar oud met tabakszaadjes. Het scheen hier om een uitgestorven soort tabak gaan. Men heeft de zaadjes gestrooid, er zijn een aantal opgekomen, en de zaadjes daarvan heb ik dus weer gekregen. Dus het zijn best bijzondere plantjes, vind ik zo. Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Ik ga ze zoizo drogen. Een deel zal ik als gift geven bij een zweethut waar ik wel eens komt (die mensen daar zijn een groot keypoint geweest in mn awakening). En het andere deel zal ik ofwel snuiftabak van maken of gewoon bewaren voor wanneer het ook maar te pas komt (voor ceremoniele doeleinden etc. dat wel. ik ga er geen sigaren of sigaretten van maken hehe)."
"Er zijn vele soorten salvia...andere naam voor salvia; SALIE Je gewone huis tuin en keuken salie waar je thee van trekt of in je maaltijden gooit is daadwerkelijke salvia. Salvia officinalis. Naar mijn weet zijn er een stuk of 50 soorten Salvia/salie (waaronder witte salie, die je verbrand om te reinigen of als wierrook, en dus ook salvia divonorum, de tripsalie)"