Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGa jij paddo's blijven gebruiken na het verbod?

Ga jij paddo's blijven gebruiken na het verbod?

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hylke zei:
Na de laatste paar debielen die gesprongen zijn is het wat mij betreft gewoon een kwestie van afwachten voordat het verbod er komt. Wat ik me nu afvraag; hoeveel gaat iedereen zich daar van aantrekken? Volgens mij neemt echt niemand dat hele verbod serieus :P

Ga jij blijven gebruiken nadat er een verbod gaat komen?

Ik denk dat ik zelf wel ga blijven gebruiken, die shit is veel te mooi om op te geven :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hieruit kan ik niet anders concluderen dan dat jij serieus overweegt om je door deze enigszins verstandelijk beperkte sprookjesfanaten en hun verbod dat qua logica niet onder doet voor een boom met verboden fruit dat zelfs zo verboden is dat zo ongeveer de hele wereld zoals die dan is vergaat en verdoemd is en iedereen in kleren gaat lopen als iemand er toch van eet, die je vervolgens voor de zekerheid niet gewoon maar helemaal weg laat zodat er ook niks mis kan gaan.

Dat is ongeveer net zoiets als denken dat paddo's beter af zijn in het illegale circuit omdat ze ''te gevaarlijk'' zouden zijn. Kortom, waarom trek je je uberhaupt iets van deze personen aan?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deranged zei:
Hylke zei:
Na de laatste paar debielen die gesprongen zijn is het wat mij betreft gewoon een kwestie van afwachten voordat het verbod er komt. Wat ik me nu afvraag; hoeveel gaat iedereen zich daar van aantrekken? Volgens mij neemt echt niemand dat hele verbod serieus :P

Ga jij blijven gebruiken nadat er een verbod gaat komen?

Ik denk dat ik zelf wel ga blijven gebruiken, die shit is veel te mooi om op te geven :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hieruit kan ik niet anders concluderen dan dat jij serieus overweegt om je door deze enigszins verstandelijk beperkte sprookjesfanaten en hun verbod dat qua logica niet onder doet voor een boom met verboden fruit dat zelfs zo verboden is dat zo ongeveer de hele wereld zoals die dan is vergaat en verdoemd is en iedereen in kleren gaat lopen als iemand er toch van eet, die je vervolgens voor de zekerheid niet gewoon maar helemaal weg laat zodat er ook niks mis kan gaan.

Dat is ongeveer net zoiets als denken dat paddo's beter af zijn in het illegale circuit omdat ze ''te gevaarlijk'' zouden zijn. Kortom, waarom trek je je uberhaupt iets van deze personen aan?
Klik om te vergroten...

Licht het aan mij? Ik snap echt niks van wat er staat raakte de draad kwijt bij het verboden fruit gedeelte :P
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat kun jij daaruit opmaken, Deranged ? Je zin moet natuurlijk wel ergens mee eindigen, anders werkt je hele tang-constructie-stijlmiddel niet :grin:
En tsja, ik zeg toch juist dat ik me er niets van aantrek?

Ben op het moment voor mijn opleiding begonnen aan een beleidsnota er over aan dit onderwerp, ben nog niet helemaal klaar maar het wordt een forse lap tekst (20 - 30 pagina's oid.). Hierin analyseer ik bijv. ook het verbod in Engeland, de voordelen en nadelen van verbieden/reguleren op een zo neutraal mogelijke manier, en ik kom toch onherroepelijk uit bij hetzelfde advies als het CAM etc.: reguleren!!!

Misschien post ik hem hier wel als hij af is.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat ik zelf wel ga blijven gebruiken
Klik om te vergroten...
Deze zin impliceer dat er sprake is van twijfel, al dan niet geweest. Je kan het gewoon toegeven, ik ben slechts benieuwd naar de denkwijze die achter zoiets schuil gaat.
H
HylkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is natuurlijk altijd conflict, wat is de pakkans, wat vinden mijn ouders er van, zou dat 'springen' mij ook kunnen overkomen, zijn er andere legale drugs die net zo goed zijn, etc.? En alle opties afgewerkt ben ik er ~86% zeker van dat ik ga blijven gebruiken.
Op het moment dat je alle twijfel wegneemt wordt je niet alleen gelovig, maar ook onverstandig (of is dat hetzelfde? :grin: ), en drugs zijn toch wel zo'n beetje de laatste dingen waar je onverstandig mee om moet gaan.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
gisteren voor het eerst 2e x gebruikt, maar eerste keer iets van gemerkt
was prachtig :hearteyes:
zou het heeel graag blijven gebruiken
maar zou niet weten hoe eraan te geraken
kga het allesinds binne paar weken nog eens doen
voor het verbod dus:)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
komt het verbod er nog wel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."