Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad gaan op paddoos ervaringen

bad gaan op paddoos ervaringen

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zeg niet dat ik jou niet snap, ik zeg dat ik die mensen niet snap, snap je? :beer:
R
RaouldukeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van de vele keren dat ik heb getript met het vaste groepje vrienden, is 1 iemand 1 x bad gegaan.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#3
van alle trips slechts 1 keer fout gegaan, en dat was doordat ik niet wist dat ik lsd nam, en het op mijn eerste speedpil zat. (voorheen slechts pure mdma gehad). en zelfs die dramatische avond keerde zonder moeite om toen ik eenmaal thuis was en naar kronkelende wijzers op de klok staarde.

Bij een hele leuke trip in amsterdam ondervond ik opeens paranoia omdat er plotseling junks naast me zaten op het station en omdat ik de mensen in de burgerking als duiveltjes zag.. maar om nu te zeggen dat die trip bad ging.. de rest was gewoon heel leuk. Je moet dingen gewoon kunnen relativeren en van je af kunnen zetten, maar vooral een andere omgeving doet wonderen om de trip naar het positieve te sturen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot nu toe 2 bad trips gehad, beiden toen ik net begon te experimenteren en nog niet helemaal wist "hoe het moest". Ik denk dat als je eenmaal genoeg ervaring hebt, de kans op een zogenaamde bad trip erg klein is.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben bij 1 van mijn 3 paddo ervaringen bad gegaan.

Het was binnen, wat ik eigelijk al minder fijn vind, en ik ging zo ontiechelijk hard op een portie mexicano's dat ik niet wist of het ooit wel op zou houden. Ik werd van de ene gedachtengang in de andere gesleurd, alles was wazig, dacht dat het huis in brand stond, dacht dat ik bleef hangen, dacht zelfs dat ik misschien wel dood kon gaan, etc. Maar toen ik eenmaal was weesten plassen, wist ik dat ik weer back to earth was, en toen was alles wel normaal.. :)
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb bij mijn eerste paddo-ervaringen elke keer een halve bad trip gehad. Na een tijdje kon ik daar steeds wel uitkomen. Maar ik kan zeggen dat het iets verschrikkelijks is, volgens mij is het een van de angstigste dingen die je als mens kunt meemaken, het is echt puur lijden dat je direct toegediend krijgt, in zijn meest onverdunde vorm. Achteraf vergeet je dat gevoel gelukkig weer grotendeels. 1 keer heb ik ook echt veel moeite gehad om er weer bovenop te komen, hoewel ik toen eigenlijk niet zozeer worstelde met de trip zelf, als met dingen in mijzelf die de ervaring had losgemaakt (en natuurlijk was het ook nuttig, in die zin). Maar pff, bad trip, dat is echt iets heel ergs om mee te maken.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Uit 14x een keertje hard bad. We waren met een groepje vrienden in de zomervakantie bij een van ons met een mooie achtertuin. Het was onduidelijk hoeveel er precies in het theetje ging; hij kwam bij mij dus ook een stuk harder aan dan verwacht.

Een van mn vrienden was irritant de voorraad drinken aan het verpesten, door het op het dak te gooien. Daarna gingen we naar het bos, waar ik eigenlijk geen zin in had. Eenmaal daar aangekomen snapte ik maar niet waarom we er waren, en ik kreeg daar van mn (hardtrippende) vrienden ook niet echt antwoord op. Ik raakte verwarder en verwarder en MOEST op een gegeven moment terug naar huis.

Uiteindelijk waren de medetrippers bereid mee te gaan terwijl ik met grote passen voorop liep en zei ík snap het niet', ik snap het niet, ik snap het niet '. ik begon steeds bozer te worden op de vriend die het drinken verspild had. het leek in m'n trip zoooo'n ontiegelijk lang stuk het bos uit, dat ik alleen maar wanhopiger en verwarder raakte.

het laatste stuk naar huis was ik woedend, en ikbegon te rennen. Een vriend rende met me mee, ik schold hem fanatiek uit. ""Zijn we nu pas in het KUTDORP?!?!!! WAAR IS DAT KUTHUIS!!! ". Aangekomen in het huis heb ik Helemaal woedend en in paniek een andere vriend opgebeld die me enigzins gekalmeerd heeft, en een paar uur later zaten we met z'n allen gezellig de ervaring te overzuipen.

Het kwam door onverwachte sterke thee, dingen tijdens de trip waar ik het niet mee eens was, en het niet kunnen herkennen van cirkelredeneringen en er juist in opgaan. Ik heb sindsdien nog veel getript en heb wel het idee dat ik inmiddels een stuk beter kan sturen.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nope....van de 5 keer paddo's nog nooit bad gegaan :sunglasses:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 keertje... Ik stribbelde. Nooit doen.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
je stribbelde? leg uit? :)
was het je 1e keer ofzo ?

:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
je stribbelde? leg uit? Smile
was het je 1e keer ofzo ?
Klik om te vergroten...

smoker je weet beter :wink:

Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
Klik om te vergroten...

true, true!
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
phy zei:
je stribbelde? leg uit? Smile
was het je 1e keer ofzo ?
Klik om te vergroten...

smoker je weet beter :wink:

Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
Klik om te vergroten...

true, true!
Klik om te vergroten...

call me ex
:flushed: :mrgreen: :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oei nu zit ik je uit te schelden voor roker?!? Excuses ex-smoker natuurlijk!!!

:grin:
h
higher ForceLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je je goed voelt kan je natuurlijk ook bad gaan maar het is maar net hoe je ermee omgaat. Ik had een keer gelezen dat iemand dacht dat ie doodbloedde. Ik had (zie ''mijn echte paddo ervaring'') zelf ook dat het binnen druppelde en ik dacht daar aan maar ik dacht toen, ''ja net als op het forum joh! grappig :P
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
phy zei:
Oei nu zit ik je uit te schelden voor roker?!? Excuses ex-smoker natuurlijk!!!

:grin:
Klik om te vergroten...

:P :hearteyes:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb nog nooit een bad trip gehad, maar elke trip heeft wel zijn moeilijke momenten, en sommige trips zijn waren echt leuk te noemen, maarja, je leert er uit...
trippen wordt leuker en leuker vind ik
S
SpacemeisLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
Klik om te vergroten...

tot nu toe 2x paddo's gedaan en nog geen slechte ervaringen gehad

mijn eerste x (3/4 bakje thaise) was wel wat minder omdat er eigenlijk weinig gebeurde :wink:

afgelopen weekend heb ik het nog eens geprobeerd met een bakje equadoriaanse en de meest leuke dingen gezien en meegemaakt :grin: (denk aan: liggen op een ademende bank, in de spiegel kijken en iemand anders terug zien kijken, het gevoel alles te begrijpen, communiceren met een andere wereld)
maar ik had juist niet het gevoel dat ik de controle kwijt was oid, meer dat ik aan het samenwerken was met de paddo's.. Kon mezelf nog redelijk sturen in de richting die ik wilde :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
Klik om te vergroten...
Dit herken in helemaal in mijn laaste paddotrip.
Ik probeerde voor de tweede keer hawaiaantjes met 3 gram harmala. Ben nog nooit echt bad gegaan op paddo's, en kon het tot de laate keer ook goed sturen. Maar vorige keer was ik zo verward dat ik rondjes liep in de kamer, en op dingen ging knagen :P , zonder dat ik het echt doorhad en waarom ik het deed.

Paddo's willen inderdaad graag sturen.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ook 1 keer paddos gedaan en bad gegaan. Vanaf dat moment heb ik altijd angst om het nog eens te proberen. Achteraf gezien: te weinig info over paddos, slechte setting. Toen ik eenmaal bad ging ging ik mij hevig verzetten waardoor het alleen maar erger werd, ik wou eruit maar dat gaat natuurlijk niet. Wat overigens ook niet hielp was dat ikzelf de drang had om naar buiten te gaan, weg uit die enge kamer, maar mijn maat ( was voor hem ook de eerste keer ) vond dat ik beter niet naar buiten kon gaan dus hij hield me geforceerd binnen. Hierdoor vertrouwde ik hem ook niet meer en ging ik weer zitten in die kamer waardoor het nog enger werd.

Achteraf gezien zou ik het graag nog eens proberen, lekker in een bos. Maar iets in me houd me tegen omdat ik nooit meer dat gevoel terug wil hebben, dus ik zal het ook niet nog es doen.

Had overigens vorige week een droom tijdens een 'powernap' op de pep, na een aantal tripreporten gelezen te hebben over paddo's. Toen ik eenmaal echt wakker was moest ik goed nadenken of ik nu echt paddos had gebruikt of niet :wink:.
De droom voelde zo echt aan en de trip was zo fijn, precies zoals ik gelezen had in veel goede tripreports. Maar vooralsnog ga ik het de komende tijd niet nog eens proberen, misschien over een tijd als ik denk er echt klaar voor te zijn.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."