Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbad gaan op paddoos ervaringen

bad gaan op paddoos ervaringen

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#1
-
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Never. But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren. Daar leer je alleen maar van. Iig niet in de zin van dat psychedelica kut zijn en je daardoor maar elke dag coke moet gaan snuiven zoals mensen dat weleens doen met veel dingen...
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat snap ik helemaal niet weet je, ik heb 1 keer coke gedaan maar dat is niks vergeleken met paddo's (het effect dan) het enige wat zo gek is aan coke is de verslaving en het is kk slecht voor je lichaam bij veel gebruik maar dat is toch juist een reden om het niet te doen.
xtc is toch duidelijk mijn drugs het effect vind ik heerlijk maar daarom doe ik het niet te vaak de laatste keer dat ik het heb gebruikt is al weer een half jaar terug ofzo dus ik moet het soon maar weer eens doen..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat? Lees je het wel goed? Ik impliceerde juist dat mensen de neiging hebben om iets anders te gaan doen, wanneer ze genoeg pogingen hebben gedaan om iets werkend te krijgen. Ik wil juist helemaal niemand aan de coke zetten of wat dan ook..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maarre, heb je veel geleerd van die badtrips dan? Anders vind ik het wel vreemd dat je het toch blijft doen als je steeds bad gaat.
Zit je wel lekker in je vel?
Of ligt het steeds aan de setting? Lijkt me vrij vervelend mijn moeder tijdens mijn trip tegen te komen namelijk...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben nog nooit fout gegaan maar een maat van me wel die zat in 1 keer buiten lijkbleek
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#7
-
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 keer bad gegaan. 1 keer half.

Paddo's waren rot. Uitdroging en geen water bij de hand. Paranoia.
Water wat later gekregen maar nog steeds paranoia en maar blijven ronddwalen in de bitter koude nacht .
Op het punt gekomen dat de paddo's me overmeesterden en me lieten kotsen, wat dat met men hoofdje gedaan heeft, moeilijk uit te leggen.
Belangrijkste les.
Set en setting gelden boven alle regels

Half.
Lsd, om 2 uur tijdens dnb feest.
Veel te laat, te vermoeid.
Wat leidde tot ongelukkige theorieën waar ik steeds besefte dat ik mijzelf niet meer kon volgen.
Wat leidde tot onbenullige momenten en volledige chaos.
Les.
Etheogenen zijn geen spelletje.
Lsd op een feest is voor mij niet done, de tijd dat ik daar verdaan heb had ik thuis beter en interessanter kunnen invullen.
Langdurige confrontatie met onze maatschappij al trippend is niet done.


Je leert eruit, maar de magie is er nog steeds.
:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben nooit echt bad gegaan, ik heb van mijn 14 paddo trips wel drie ervaringen die duidelijk minder waren de rest, maar allen door omstandigheden. Nooit dingen gedacht als dood zijn of dood voelen en nooit bang voor iedereen, ook nooit paranoïde en nooit al te rare gedachtes, wel trips gehad die gewoon niet echt leuk waren door dingen die er gebeurde.
a
Eerste niet-leuke trip: Dit was ongeveer bijna drie jaar geleden, een tripgenoot, die toen mijn vriend was, viel flauw en had een 15 cm scheur in zijn hoofd. Ik moest mijn moeder, die niet wist dat we tripten bellen om ons naar het ziekenhuis te rijden, daar moesten we 2 uur wachten, en toen hebben ze zijn hoofd weer in elkaar gelijmt. Om een of andere rede kreeg ik de volledige schuld, en daar heeft mijn moeder zich nog vaak voor verontschuldigd. Ik vond het niet echt leuk, maar niet erger dan dat het was geweest als ik nuchter was. Ik was niet bang en ook niet zwaar ongelukkig, meer gewoon gericht op de situatie oplossen.

Twee de niet-leuke trip: Ook nog ruim twee en een half jaar geleden. De paddo's die we hadden waren helaas enigsinds rot wat resulteerde in misselijkheid en maagpijn wat ik normaal niet heb bij paddo's. Ik had toen nog een fobie om te kotsen, dus dat wilde ik persé niet. Ik heb toen 10 uur lang getript en me kut gevoelt tot het beide tegelijk overging. Ik heb het dus uitgezeten en uiteindelijk gebeurde er niks, maar leuk was het ook niet. Wel mooie visuals trouwens.

Derde niet-leuke trip: Veel recenter, en wellicht de slechtste van de drie, ongeveer 2 maanden geleden was het. Ik ging met een vaste tripgenote voor het eerst in een half jaar weer paddo's doen (had in de tussentijd alleen een paar keer LSD gedaan), en het begon leuk. Tot ze ineens zei dat ze zich rara voelde, vervolgens flauw viel en ging gorgelen/stik geluiden maakte. Ze bewoog ook haar ene arm een beetje schokkerig. Ik zat er een halve meter naast, en ik kan stellen dat ik het redelijk eng vond. In de zin van, gillend mijn moeder wakker krijsen dat er iets mis was. Die kreeg de tripgenote weer bij bewust zijn, en na een half uurtje was alles weer goed. Ik was nog wel bang dat het ook met mij zou gebeuren, en heb een uurtje voor de zekerheid maar op de grond gezeten (wist niet of het aan haar of aan de paddo's lag). Het geluid, kan ik zo zeggen, was het allerengste. Toen we weer rustig waren beiden van de schrik was de trip trouwens nog wel leuk.


Geen van allen echt bad, en ik ben nooit op wat dan ook uit mijzelf bad gegaan, altijd door omstandigheden. 'T viel allemaal wel mee dus. Ik vind het bovenstaande ook geen bad gaan. Als ik nuchter was, had ik hetzelfde gereageerd namelijk, dus vind ik het niet bad. Ik ben van LSD trouwens helemaal nooit bad gegaan, ook neit als er iets mis ging.

Maar ik zeg voor eht gemak dat ik nooit bad ben gegaan, deze dingen waren allemaal vrijwel niet t voorkomen, en ik ging ook weer niet héél bad, het was meer gewoon.. onprettig.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nooit, 1 keer bijna omdat ik het gevoel had net ietsje te hard te gaan. Heb me toen goed weten corigeren.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nooit echt bad gegaan, wel een minder leuke ervaring gehad.

Was m'n eerste keer paddo's, had nog nooit andere psychedelica gebruikt (muv wiet). Eerste paar uren waren prachtig, alles was nieuw en ik vermaakte me prima. Toen een pizza'tje gegeten en wiet gerookt. Hierdoor werd ik opeens heel misselijk en begon als een mafketel te zweten en raakte ik in een lichte paniek doordat ik niet meer helder na kon denken. Had dit al eens meegemaakt dat thc + vet eten niet goed viel in m'n maag, maar toen zonder paddo's. Ik snapte niet meer wat er aan de hand was, ik kon m'n maat niet meer verstaan en als ik praatte kon ik mezelf niet eens verstaan. Misselijkheid was binnen 10 min weg zoals "gewoonlijk", maar heb er wel een tijdje over gedaan eer ik wist dat de paddo's waarvan ik dacht dat ze al uitgewerkt waren weer volop aan het werk waren en dat ik daardoor m'n gedachten niet onder controle kon krijgen. Was een minder prettige ervaring, maar ik ben hierdoor meer over de paddestoelen te weten gekomen en wat ze met m'n hersenen doen.
Als ik nu weer m'n gedachten niet onder controle kan krijgen in een trip probeer ik mezelf te ontspannen en m'n hoofd vrij te maken. Als dit niet lukt ga ik even naar buiten of verander ik de setting even compleet.

Ik ga zo een portie hawaiaantjes wegbikken, explore my mind :hearteyes:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengt zei:
Lsd op een feest is voor mij niet done, de tijd dat ik daar verdaan heb had ik thuis beter en interessanter kunnen invullen.
Klik om te vergroten...

Op DnB begrijp ik je, maar je moet toch ooit eens op een oldschool goa feesje getript hebben. De voeling met die muziek geeft zo'n extra dimensie weer dat ik er seksueel opgewonden van word :P (fullon is te plat hiervoor en dark is zo half 'n half op randje van slecht gaan zitten constant).
Maar idd, lekker thuis gezellig, ff wandelingetje maken... op die manier ben ik nog nooit slecht gegaan. Of in de natuur!
Allemaal op naar BOOM dit jaar, en je zal 'm kunnen horen aankomen met z'n brommer "tuut tuut, mescal mescaline mushies mescaline" zaaaaalig :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
takala zei:
(fullon is te plat hiervoor en dark is zo half 'n half op randje van slecht gaan zitten constant).
Klik om te vergroten...

Dat full on te plat is ben ik het mee eens maar dark op het randje van slecht gaan? Dark psy is juist heel vet. Daar kan ik echt prima mee trippen.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zeg niet dat ik jou niet snap, ik zeg dat ik die mensen niet snap, snap je? :beer:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
Never. But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren. Daar leer je alleen maar van. Iig niet in de zin van dat psychedelica kut zijn en je daardoor maar elke dag coke moet gaan snuiven zoals mensen dat weleens doen met veel dingen...
Klik om te vergroten...

wacht maar tot je het meemaakt.
OT: ik ben alleen nog maar slecht gegaan op wiet, en dat is een hel
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit bad gegaan, wel één keer dat ik erg bang was voor wezens die ik zag. Maar op dat moment realiseerde ik me dat ik deze angst moest overwinnen en er niet voor te vluchten. Mezelf over deze angst heen zetten heeft me mischien een uur gekost daarna had ik een ontzettend blij en dankbaar gevoel en was best trots op mezelf dat het gelukt was en dat ik rustig was gebleven.
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#17
hoe beeinvloed het je na de trip ? ben je na een paar weken zelf ook overtuigd dat het slechts een trip was en dat al jou gedachtes die je eraan overhield slechts narammelen van alles wat je hebt gezien ? of blijf je net als een break trough ook in de sfeer hangen ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
1 keertje

niet echt bad, maar een beetje "onprettig" noemde ik het, maar dat kwam ook door een Amerikaans tv programma( fox live). begon leuk en aardig, met een opbouw over spiritueel, en evolutie, iets een beetje dromerig, Ze hadden het over buitenaardse wezens die mentaal contact zochten , en verschillende drugs die dat ook konden .ik kon me er helemaal in vinden. en dan ineens schreeuwt er een vent. EN dat zijn alle,maal leugens!!!, Hij is de enige die je kan vertrouwen!!!" Nu heb je de kans om gered te worden , drugs zijn de middelen van de duivel om je bij...... blah blah.

Was het weer een klere educatief propoganda heikneuter show. Daar heb ik altijd zo'n vreselijke hekel aan. Mensen eerst een goed gevoel geven met dingen waarover ze zelf tevreden mee zijn, dan ineens voor leugenaar uitmaken, en er ineens theorieen tegenaan smijten.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#19
teebo zei:
Never. But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren. Daar leer je alleen maar van. Iig niet in de zin van dat psychedelica kut zijn en je daardoor maar elke dag coke moet gaan snuiven zoals mensen dat weleens doen met veel dingen...
Klik om te vergroten...

wacht maar tot je het meemaakt.
OT: ik ben alleen nog maar slecht gegaan op wiet, en dat is een hel
Klik om te vergroten...

Inderdaad. En in deze zin:"Never.But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren," komt een soort contradictie naar voren. Want als je 'bad gaan' niet erg vindt dan kun je het ook geen 'bad gaan' noemen. De kern van 'bad gaan' is namelijk dat je je heel erg k*t voelt. We ben ik het met je eens dat je er zeker wat van kunt leren, maar dat is met alles zo.

Ik heb ook ooit is een hele slechte ervaring gehad op wiet. Ik vraag me nog steeds af of dat kwam door de guarana die ik kort daarvoor tot mij had genomen.
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tot nu toe 3 keer paddo's gedaan en nog niet fout gegaan. Alle keren waren ook in een goede omgeving terwijl ik zelf geen zorgen had en niet vermoeid was toen ik het gebruikte. Tja, als ik het ga gebruiken, wil ik ook 100% zeker weten dat ik ervan ga genieten, anders is het geldverspilling.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."