Ik zie hier dat de meeste hun theezakje in het water hangen als de paddo er ook al in zit. Lijkt me handiger om eerst je thee te trekken(2 a 3 min) en daarna de paddo's toe te voegen en die 20 min te laten trekken. Puur om de reden dat er anders ook een klein beetje werkzame stof in het thee zakje trekt, en dat is naar mijn mening toch een beetje zonde.
Over het weg gooien van de overige paddo drap, ik denk niet dat je alles uit de paddo haalt met de thee, dus ik zelf eet de paddo's er ook gewoon bij op. Zou eens de gebruikte paddo's moeten bewaren en later een keer kijken of daar nog op te trippen valt, dan weet je meteen of er nog stof achterblijft of niet.
@ kapitein-x, gierig of niet, vind het toch maar wat zonde als er van die heerlijke Psilocybine verloren gaat.
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen manier. Kwa thee zetten zou ik zeggen:
1 Gedroogde paddo's vermalen tot stof/gruis, in een vijzel of koffiemolen.
2 Breng water aan de kook, en hang er je thee naar keuze in(mijn favoriet bosbes of gewoon een sterke kruiden thee). Laat de thee maar lekker sterk worden(5min trekken).
3 Het is nu zo'n 5 minuten geleden dat je thee heeft gekookt, dus is hij waarschijnlijk genoeg afgekoeld om er nu het paddo stof aan toe te voegen.
4 Zo'n 10 minuten laten trekken, en goed roeren.
5 Nu is je thee nog maar net warm dus snel op drinken en lekker trippen!
* Hoe langer je de thee in je mond houd hoe beter, in de mond word al veel van de Psilocybine opgenomen. Dat is beter dan als je het allemaal in je maag laat opnemen.
Het Tutti-frutti idee van loadrunner vind ik opzich een geniale oplossing voor verse paddo's, die ga ik zeker een keer proberen!
![:hearteyes:]()