#1
Mijn bestaan wordt onwaardig gemaakt door m'n omgeving en niet door mezelf.
) gNuxx zei:Ik vind het zo hypocriet, dat die alcohol maatschappelijk is geaccepteerd.

loadrunner zei:Helaas heeft niet iedereen van die gemakkelijke ouders... die van mij zijn 110% tegen alles wat je natuurlijke lichaamsgevoel verandert. zelfs als ik een keer 3 paracetamolletjes slik (vanwege griep) wordt ze al paranoia.
tja de keer dat ze een leek wietzakje in me tas vond, zag ik haar al rood worden, en begonnnen de "standaard opmerkingen" vanaf dat moment wordt ik af en toe nog eens gecontroleerd. (ik zie dat ineens mijn tas op de kop ligt) En als ik op vakantie ga, is ze al een maand van te voren al para aan het worden. en vragen al "waar ben je dan, welk adres, hoe kan je er komen""
alsof ze me niet "WILLEN" loslaten. als t zo doorgaat vertel ik ze dat ik al 3 jaar op de wachtlijst sta voor een ander huisje. dan maar met ruzie het huis uit. In elk geval ik MOET hier gewoon weg. dan maar stiekem, en alles hier laten.. als ze t door hebben is t al te laat.
Deranged zei:Wat is dit een achterlijke, zwakke en ondankbare uitspraak. Ondankbaar en volkomen respectloos aan het leven, het echte leven en al die kleine dingen die voor velen zeer waardevol kunnen zijn. Dingen die ook lang niet voor iedereen even vanzelfsprekend zijn.Angramar Temenos zei:Ben ik allang.
Deze uitspraak is gewoon echt te achterlijk om waar te zijn en getuigt van een zeer onwaardig bestaan.
youperdepoep zei:Deranged zei:Wat is dit een achterlijke, zwakke en ondankbare uitspraak. Ondankbaar en volkomen respectloos aan het leven, het echte leven en al die kleine dingen die voor velen zeer waardevol kunnen zijn. Dingen die ook lang niet voor iedereen even vanzelfsprekend zijn.Angramar Temenos zei:Ben ik allang.
Deze uitspraak is gewoon echt te achterlijk om waar te zijn en getuigt van een zeer onwaardig bestaan.
niet op die vent letten. ik het zelden een realistische wereldbewuste post van die kerel gelezen.

Verstandig om dan drugs te gebruiken.afraidtech zei:mijn ouders zijn christelijk dus nee ze weten het niet (dat ik daar uit ben gekomen :P)
plus mijn diagnose paranoide schizofrenie maakt dat voor hun niet makkelijker :P.
soms is het beter dat sommige mensen dingen niet weten vind ik.
ze hebben ooit weleens twee bakjes gevonden in mijn tas toen ik nog thuis woonde, maar die waren van een vriend van me :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."