Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk heb m'n vader geconfronteerd met m'n paddogebruik...

Ik heb m'n vader geconfronteerd met m'n paddogebruik...

57 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Ben ik allang.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een achterlijke, zwakke en ondankbare uitspraak. Ondankbaar en volkomen respectloos aan het leven, het echte leven en al die kleine dingen die voor velen zeer waardevol kunnen zijn. Dingen die ook lang niet voor iedereen even vanzelfsprekend zijn.

Deze uitspraak is gewoon echt te achterlijk om waar te zijn en getuigt van een zeer onwaardig bestaan.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn bestaan wordt onwaardig gemaakt door m'n omgeving en niet door mezelf.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je maar niet zon school shooting begint ofzo he.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee hoor, die idioten zijn niet m'n hele leven in de bak waard, geen zorgen :tearsofjoy:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ouders weten alles, zelfs mijn opa en oma weten alles, en ze vinden het allemaal oke. Het is bij iedereen wel weer enigsinds anders verlopen. Toen ik begon met blowen heb ik het na een maand vertelt, mijn wiet laten zien en later ook aan mijn opa en oma vertelt (daar woonde ik toen nog mee in een huis), dat vonden ze allemaal geen enkel probleem, mijn oma gaf me zelfs nog een oude rook tip van haar van vroeger.

Daarna kwam al vrij snel paddo´s, dat heb ik ook na een of twee keer paddo´s al gewoon verteld, vonden ze ook geen enkel probleem, ook mijn opa en oma niet. Mijn moeder vroeg me wel geen LSD te gebruiken, en toen zei ik nog ´als ik 25 ben komt dat echt wel hoor´, nouja, zo lang heb ik dus echt niet gewacht. Dat zelfde jaar nog dat ik dat zei heb ik het voor het eerst gedaan en 2 weken later vroeg ze aan me of ik het gedaan had, en ik zei ja, en ze vond het eigenlijk helemaal niet erg. Ze heeft later nog gezegd dat ik altijd zo gelukkig kijk als ik thuis kom uit een trip, zo puur en dat ze dat heel mooi vind om te zien. Ze wil het zelf ook ergens wel eens proberen maar ze durft het niet. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze er wel geschikt voor is.

Mijn opa en oma heb ik dit jaar ook vertelt over de LSD, mijn oma heeft dat vroeger ook wel eens gebruikt en heeft een nare waarheidsconfrontatie van LSD meegemaakt bij zowel haar zelf als anderen. Ik heb toen mijn visie daar op uitgelegd, zoals dat het er onbewust al zat, dat je het toch niet eeuwig kan negeren en dat het beter is dergelijke dingen onder ogen te komen en te verwerken en ze was het nog met me eens ook. Ze zei toen ook dat wat experimenteren helemaal geen kwaad kan als je maar voorzichtig bent. Mijn opa heb ik het 2 dagen na de dood van Albert Hofmann vertelt, hij vertelde dat hij het zo ontzettend geweldig vond dat die man 102 was geworden, en dat het dan inderdaad toch niet zo slecht kon zijn, en toen vertelde ik er zelf wat positieve dingen over en toen zei hij ´wil je het eens proberen dan?´ en toen zei ik dat ik het al gedaan had en zei hij dat als hij jonger was geweest hij het best had willen proberen maar zichzelf nu te oud vond.

Zo. Dat is mijn ´drugs en familie´ verhaal, met mijn moeder rook ik trouwens regelmatig een jointje, en ik hou van openheid, mijn familie mag alles weten op dat punt, sterker nog, ik wil dat ze het weten want ik kan niet goed tegen geheimhoudingen binnen familie en dichtbij staande vrienden, ik hou van openheid en ik ben niet voor taboe als het aan komt op praten over dingen.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Na mijn eerste paddo trip http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=8775&p=308169#p308169 heb ik het mijn moeder vertelt.

Ik zal ff kleine samenvatting van mn tripreport geven:
Ik had in mn trip alle klokken van de muur gehaald en aan het eind van mijn trip kwam mn zusje samen met twee vrienden ons huis binnen, terwijl ik en een vriend nog steeds aan het 'uit-spacen' waren. Uiteindelijk kon ik er niet meer omheen, ik moest mn zusje vertellen wat er aan de hand was en heb het haar verteld. Daarna ging zij terug naar huis en mn ma merkte dat ze een beetje geschrokken was, maar mn zusje wou niet zeggen waarvan.

Dus toen ik de volgende dag thuis kwam, riep m'n ma mij even op het matje... Ze wou graag weten wat er die avond daarvoor gebeurt was, want mn zusje was een beetje van slag...Dus heb ik het gezegd: "Ik heb paddo's gedaan." (grijns op mn bek :mrgreen: )

Toen was het een seconde stil. Ma pakt een stoel en gaat zitten (zwijgend). Ze kijkt even voor zich uit en dan komt het....: "Heb je dan ook cocaïne gedaan?!" :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Dus toen heb ik mn ma het hele verhaal verteld, wat hierboven en door TS ookal beschreven is, van hoe het zit met paddo's qua verslaving, gevaar etc. En daarna had ze er meer vrede mee. Conclusie was dat ze er wel om geschrokken was, maar ze weet ook dat ze me niks kan verbieden (was toen 1:sunglasses:, ik zou het 'one way or another' toch wel doen. En dat klopt ook.

Ik heb ze ook verteld van mn tweede trip. En een paar maanden daarna ook van mn derde :P Ze weten het niet van mn Salvia experience, en ook niet dat ik een paar keer per week blow...Maar dat is ook iets waar ik zelf niet altijd even 'blij' mee ben...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het zo hypocriet, dat die alcohol maatschappelijk is geaccepteerd.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx zei:
Ik vind het zo hypocriet, dat die alcohol maatschappelijk is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...

En ik heb rondgebeld en ik heb gestestte coke van 89% maar ik gebruik geen coke :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helaas heeft niet iedereen van die gemakkelijke ouders... die van mij zijn 110% tegen alles wat je natuurlijke lichaamsgevoel verandert. zelfs als ik een keer 3 paracetamolletjes slik (vanwege griep) wordt ze al paranoia.

tja de keer dat ze een leek wietzakje in me tas vond, zag ik haar al rood worden, en begonnnen de "standaard opmerkingen" vanaf dat moment wordt ik af en toe nog eens gecontroleerd. (ik zie dat ineens mijn tas op de kop ligt) En als ik op vakantie ga, is ze al een maand van te voren al para aan het worden. en vragen al "waar ben je dan, welk adres, hoe kan je er komen""

alsof ze me niet "WILLEN" loslaten. als t zo doorgaat vertel ik ze dat ik al 3 jaar op de wachtlijst sta voor een ander huisje. dan maar met ruzie het huis uit. In elk geval ik MOET hier gewoon weg. dan maar stiekem, en alles hier laten.. als ze t door hebben is t al te laat.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
Helaas heeft niet iedereen van die gemakkelijke ouders... die van mij zijn 110% tegen alles wat je natuurlijke lichaamsgevoel verandert. zelfs als ik een keer 3 paracetamolletjes slik (vanwege griep) wordt ze al paranoia.

tja de keer dat ze een leek wietzakje in me tas vond, zag ik haar al rood worden, en begonnnen de "standaard opmerkingen" vanaf dat moment wordt ik af en toe nog eens gecontroleerd. (ik zie dat ineens mijn tas op de kop ligt) En als ik op vakantie ga, is ze al een maand van te voren al para aan het worden. en vragen al "waar ben je dan, welk adres, hoe kan je er komen""

alsof ze me niet "WILLEN" loslaten. als t zo doorgaat vertel ik ze dat ik al 3 jaar op de wachtlijst sta voor een ander huisje. dan maar met ruzie het huis uit. In elk geval ik MOET hier gewoon weg. dan maar stiekem, en alles hier laten.. als ze t door hebben is t al te laat.
Klik om te vergroten...


Hmm, zo erg zijn mijn ouders ook weer niet.. Zou wel dikke ruzie worden als ze me zagen blowen, maar volgens mij weet m'n pa ook wel dat ik af en toe een blowtje doe maar zegt die maar niks als het geen probleem wordt.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#11
M'n ouders zijn ingelicht nadat een paar leraren mij stoned in de stad hadden gezien, toen eigenlijk ook maar meteen over de paddo's verteld en ze uitgelegd waarom er mensen uit het raam sprongen, mijn vader wou hierna niet luisteren en toen heb ik hem meteen verteld dat alcohol ook een drug is waar hij een groot liefhebber van is -geen probleemdrinker ofzo hoor :wink:- later op de avond ving ik perongelijk iets op tussen mijn ouders, en mijn moeder probeerde het met mijn vader er over te hebben. Ik weet dat mijn moeder het door de vingers ziet en het met haar er ook wel over kan hebben. Mijn vader is er nog steeds op tegen, niet zo vel als eerst maar ik moet geen discussie er over beginnen want ik merk dat ik altijd een beetje vel wordt op het hypocriete van deze maatschappij.

Ik heb m'n moeder ook verteld dat ik eerst sporen heb besteld en dat ik ze ook ga kweken. Dit vond ze niet slim en ok, maar zolang ik maar voorzichtig was ..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb het mijn ouders nog niet verteld, ze zijn streng christelijk en daarom tegelijk alle drugs. Maar ik vertel ze al ongeveer een jaar over mijn intresse in psychedelica, ik vertelde wat het precies met je deed etc zodat ze een juiste kijk op psychedelica kregen.

Als ik het ze nu vertel zal het in ieder geval een stuk zachter aankomen, ze hebben denk ik wel een vermoeden dat ik soms wat neem :P Ik wacht ermee tot ik op kamers zit want anders doorzoeken ze heel me kamer en gooien ze mijn vooraad weg. :openmouth:
M
MephitizLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn pa heeft zijn deel wel gedaan, sowieso heeft ie vroeger geblowt, pep gesnoven en vast ook nog wel andere zooi. Mijn ouders weten dat ik blow en rook en ze willen voor de rest niet weten wat ik allemaal doe, dus dat komt mooi uit. Ik heb ook niet echt zin om met ze erover te praten, maar ze weten dat ik voor mezelf kan zorgen en vooral dat ze me niet tegen kunnen houden. Maar ik woon ook niet meer bij mijn ouders eigenlijk. Officieel nog bij mijn moeder, maar meeste tijd bij mn liefje, dus van de meeste drugs hebben ze nooit iets gemerkt. Wel een keer op het hoogtepunt van de trip door mijn moeder gebeld dat ik moest komen eten en dat was niet echt relaxed, maar ze heeft uiteindelijk niets gemerkt. Toch wel vreemd dat ik de aardappelen rondjes zag draaien en daarna weg zag vliegen. Lucky me :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Angramar Temenos zei:
Ben ik allang.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een achterlijke, zwakke en ondankbare uitspraak. Ondankbaar en volkomen respectloos aan het leven, het echte leven en al die kleine dingen die voor velen zeer waardevol kunnen zijn. Dingen die ook lang niet voor iedereen even vanzelfsprekend zijn.

Deze uitspraak is gewoon echt te achterlijk om waar te zijn en getuigt van een zeer onwaardig bestaan.
Klik om te vergroten...

niet op die vent letten. ik het zelden een realistische wereldbewuste post van die kerel gelezen.
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#15
AT: que pobre, oftewel: och arme jongen toch... heb t advies al ns gegeven: kappertje, ga ns sporten, stop met alle drugs, leg het niet buiten jezelf en ga ns wat doen. Je bevestigd het beeld van de naieve drugshippie opnieuw met deze post. En natuurlijk ligt t allemaal aan je omgeving.
Grow up! Succes!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
youperdepoep zei:
Deranged zei:
Angramar Temenos zei:
Ben ik allang.
Klik om te vergroten...
Wat is dit een achterlijke, zwakke en ondankbare uitspraak. Ondankbaar en volkomen respectloos aan het leven, het echte leven en al die kleine dingen die voor velen zeer waardevol kunnen zijn. Dingen die ook lang niet voor iedereen even vanzelfsprekend zijn.

Deze uitspraak is gewoon echt te achterlijk om waar te zijn en getuigt van een zeer onwaardig bestaan.
Klik om te vergroten...

niet op die vent letten. ik het zelden een realistische wereldbewuste post van die kerel gelezen.
Klik om te vergroten...

²
ik vind hem ook niet echt zo realistisch en zeker niet zo openminded als hij zelf beweerd
maar grappig is hij zeker, lekker goochelen met taal, ik wou dat ik het ook kon
:wave:
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een gezeur weer over de waardigheid van het leven of whatever. Iedereen bepaalt zelf of hij zijn leven zinnig vindt. Uiteindelijk vallen we toch allemaal dood zonder dat de meesten ooit iets bijzonders zullen bereiken.

ontopic: mijn ouders hoeven niks te weten. Mijn ma had wel een keer de kweekbakken onder mijn bed gevonden en daar deed ze wel moeilijk over, maar heeft het wel getolereerd en niks tegen mijn pa over gezegd (omdat ze waarschijnlijk geloofde dat ik 'zoiets toch nooit zou doen'). Ondertussen heeft ze er weinig moeite mee dat ik de hele dag onder de invloed van dextro amfetamine ben, lekker hypocriet.

Die kweekbakken heeft ze later wel weggegooid trouwens. Ze was boos omdat ik, toen ik een weekje op vakantie was, haar pas op de laatste dag had gebeld. Heeft ze mijn mooie paddestoeltjes voor laten boeten :(
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn ouders zijn christelijk dus nee ze weten het niet (dat ik daar uit ben gekomen :P)

plus mijn diagnose paranoide schizofrenie maakt dat voor hun niet makkelijker :P.
soms is het beter dat sommige mensen dingen niet weten vind ik.

ze hebben ooit weleens twee bakjes gevonden in mijn tas toen ik nog thuis woonde, maar die waren van een vriend van me :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
afraidtech zei:
mijn ouders zijn christelijk dus nee ze weten het niet (dat ik daar uit ben gekomen :P)

plus mijn diagnose paranoide schizofrenie maakt dat voor hun niet makkelijker :P.
soms is het beter dat sommige mensen dingen niet weten vind ik.

ze hebben ooit weleens twee bakjes gevonden in mijn tas toen ik nog thuis woonde, maar die waren van een vriend van me :P
Klik om te vergroten...
Verstandig om dan drugs te gebruiken. :hearteyes:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb eigenlijk geen idee hoe mn ouders zouden reageren als ik vertelde dat ik af en toe paddo's/truffels gebruik. Sowieso is mijn gebruik ervan zo sporadisch dat het een beetje nutteloos is om te vertellen. Waarschijnlijk maken ze zich dan toch weer onnodig druk. Sommige dingen kan je beter voor jezelf houden om geen onnodig vervelende situaties te creëren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."