Na mijn eerste paddo trip
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=8775&p=308169#p308169 heb ik het mijn moeder vertelt.
Ik zal ff kleine samenvatting van mn tripreport geven:
Ik had in mn trip alle klokken van de muur gehaald en aan het eind van mijn trip kwam mn zusje samen met twee vrienden ons huis binnen, terwijl ik en een vriend nog steeds aan het 'uit-spacen' waren. Uiteindelijk kon ik er niet meer omheen, ik moest mn zusje vertellen wat er aan de hand was en heb het haar verteld. Daarna ging zij terug naar huis en mn ma merkte dat ze een beetje geschrokken was, maar mn zusje wou niet zeggen waarvan.
Dus toen ik de volgende dag thuis kwam, riep m'n ma mij even op het matje... Ze wou graag weten wat er die avond daarvoor gebeurt was, want mn zusje was een beetje van slag...Dus heb ik het gezegd: "Ik heb paddo's gedaan." (grijns op mn bek

)
Toen was het een seconde stil. Ma pakt een stoel en gaat zitten (zwijgend). Ze kijkt even voor zich uit en dan komt het....: "Heb je dan ook cocaïne gedaan?!"
Dus toen heb ik mn ma het hele verhaal verteld, wat hierboven en door TS ookal beschreven is, van hoe het zit met paddo's qua verslaving, gevaar etc. En daarna had ze er meer vrede mee. Conclusie was dat ze er wel om geschrokken was, maar ze weet ook dat ze me niks kan verbieden (was toen 1
![:sunglasses:]()
, ik zou het 'one way or another' toch wel doen. En dat klopt ook.
Ik heb ze ook verteld van mn tweede trip. En een paar maanden daarna ook van mn derde :P Ze weten het niet van mn Salvia experience, en ook niet dat ik een paar keer per week blow...Maar dat is ook iets waar ik zelf niet altijd even 'blij' mee ben...