#1
Die MAO remmer moet je dan dus tijdens de 2e portie innemen?
afraidtech zei:flinke portie moa remmers voordat je je paddo's gaat nuttigen nemen, en ongeveer een kwartier na dat je je paddo's hebt genuttigd, op deze manier heb ik bijna 7 uur flink getript op 1 portie mexicaantjes. En daarbij verder niet geblowd of iets degelijks
.
endor zei:Ik vind nu persoonlijk de gewone duur van een trip meer dan genoeg.
Na 4 uur begint het mij al wat te vervelen
Dan denk ik : aah wow , een verschuivende steen... weeral.
Oooh wat leuke patroontjes... die ik al een half uur zie.
PepTalk zei:endor zei:Ik vind nu persoonlijk de gewone duur van een trip meer dan genoeg.
Na 4 uur begint het mij al wat te vervelen
Dan denk ik : aah wow , een verschuivende steen... weeral.
Oooh wat leuke patroontjes... die ik al een half uur zie.
Heb ik zelf met lsd (aangezien je dan de laatste 4 uur hetzelfde hebt)
Maar de TS vind het blijkbaar wel leuk om te doen, zeker als je veel van omgeving veranderd lijkt het me ook leuk.
TeKNoZem zei:PepTalk zei:endor zei:Ik vind nu persoonlijk de gewone duur van een trip meer dan genoeg.
Na 4 uur begint het mij al wat te vervelen
Dan denk ik : aah wow , een verschuivende steen... weeral.
Oooh wat leuke patroontjes... die ik al een half uur zie.
Heb ik zelf met lsd (aangezien je dan de laatste 4 uur hetzelfde hebt)
Maar de TS vind het blijkbaar wel leuk om te doen, zeker als je veel van omgeving veranderd lijkt het me ook leuk.
Ik ga dan dingen in m'n hoofd vervormen in vormen waar ik patronen die trip nog niet in gezien heb. ;o Kan bij zowel LSD als Paddo's, maar ik vind 't makkelijker op de acid. ;>
DrippTone zei:Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402
Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.
DrippTone zei:Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402
Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.
3xplor3r zei:Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P
De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.
Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.
Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.
Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.
Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."