Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrippTone zei: Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402 Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten. Klik om te vergroten... Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's. Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt. Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen. Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is. Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam."
"Neem 50 mics als je volledig relaxed bent (dus geen rotgevoel, geen depressie, geen heimwee etc). Kan niks fout gaan in die mindstate als je het gewoon in je kamer doet, telefoon uit, matras op de grond, niks breekbaars in de buurt, deur op slot, genoeg water in de buurt en wat fruit, boterhammetjes, snoep etc.. muziek aan, een vrolijk filmpje, gamen, foto's kijken, niet teveel licht in je kamer. En de volgende keer, mits het goed is bevallen, 100mics. Luister vooral niet naar al die guru's met een hoge post count die denken de enigen te zijn die ervaring met drugs hebben en denken te kunnen beoordelen of iemand waardig genoeg is om een drug te nemen, of dat je de juiste (lees hun eigen) redenering hanteert om het te nemen Ik bedoel eentje zei zelfs dat LSD zwaarder is dan paddo's (wat totaal relatief is...), dan weet je gewoon dat men alleen maar post omdat men effe niks te doen heeft, hehe. Maar ja, forum's en de informatie die je daar kan krijgen... :P"
"http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008/04 ... C91AD.html 25 April 2008 Kabinet verbiedt alle paddo's Alle paddestoelen met hallucinerende werking worden binnenkort definitief verboden. De paddo's in gedroogde vorm waren al verboden maar minister Klink van Volksgezondheid wil dat ook verse paddestoelen onder de opiumwet vallen. Verder wordt niet alleen de verkoop van de drugs strafbaar, maar ook het bezit ervan. Minister Klink vindt dat nodig omdat het gebruik van paddo's volgens hem kan leiden tot levensbedreigende incidenten. In Amsterdam draaide vorig jaar een aantal toeristen door na het gebruik van paddo's. Een IJslander sprong uit het raam van een hotel en overleed."