Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoortrippen

Doortrippen

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402

Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.
Klik om te vergroten...

op hawaaiaantjes hallucineer ik het meeste op, heb regelmatig dubbele porties gepakt die klapten er harder in dan al mijn lsd ervaringen bij elkaar.
3
3xplor3rLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Persoonlijk vond ik de Hawaiaanse nooit zo sterk, wat welk paddo soortje met je doet moet je zelf eerst achter komen door te beginnen met een halve of 1 portie. Als je weet hoe je er op reageert kun je de doses opschroeven. Ik heb hier op het forum nog wel een reportje staan over een doses 8,4gr droog. http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19402

Het gaat gewoon veel dieper en word intenser, qua duur verandert er weinig maar na zo'n trip van ongv 3 porties vind je het allemaal prima. Voor ego dood moet je wel echt boven de 10gram droog zitten.
Klik om te vergroten...


Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P

De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.

Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.

Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.

Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.

Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
3xplor3r zei:
Normaal gesproken post ik hier niet omdat ik me niet wil bemoeien met de discussie's, maar nu moet het toch echt eventjes :P

De informatie die u daar deelt is totaal fout mijns inziens. En zo wordt er nog heel wat verkeerde informatie verspreidt op Drugsforum, vooral over paddo's.

Niet dat ik wil doen alsof ik een totale expert ben, maar iemand die flinke ervaring met paddo's heeft weet dat het niet gaat om het aantal gram of de soort paddo's die men neemt.

Nee, het is de setting, uw intentie erachter en andere voorbereidingen.

Ik kan makkelijk een ego-dood krijgen met 2 gram droge Mexicaantjes in een thee. En dan heb ik het over echte ego-dood (waar je alles bent en alles jij is en het allemaal gecreerd is door niks, geen einde of begin, totale horror en eenzaamheid, eeuwigheid die alleen nu bestaat en er is niks anders) waarna ik soms zelfs in een meer organische DMT-achtige wereld terecht kan komen (met hoogontwikkelde levende wezens) als ik door de schrikbarende egoloze stage kan breken, wat een grote uitdaging is.

Dus als u 10 gram nodig heeft voor een ego-dood, doet u het toch echt verkeerd en verspilt u veel. Ik zou zeggen, werk aan uw intentie en mentale voorbereiding. Excuses als ik zeer arrogant overkwam.
Klik om te vergroten...

Uiteraard kun je ego dood bereiken met minder, zelfs zonder drugs is dit mogelijk. Ik heb het over een onvrijwillige ego dood door een grote portie drugs. Ofja, je kiest er wel voor om zoveel te nemen. Maar als die ego dood dan eenmaal komt kun je er niet meer onderuit. En de meeste die ik ken hebben wel wat geweld nodig om op dat punt te komen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."