#1
Eigenlijk weet ik nu dus nog steeds niet zo goed wat mijn volgende stap moet zijn ? ![:flushed:]()
Gooi het in de vriezer voor een dag en kijk dan of er kristallen zijn gevormd en deze dan vast zitten aan het glas. Als het lukt zitten de kritallen goed vast aan het glas en kan je de de alcohol zo weg kieperen. Als er niets gebeurd kan je toch beter proberen het te laten drogen.Spor zei:Eigenlijk weet ik nu dus nog steeds niet zo goed wat mijn volgende stap moet zijn ?![]()
Wel in het vriesvak mag ik hopen?Spor zei:Ik heb ze vanmiddag in de koelkast gezet... morgen na het werken haal ik ze eruit.
Ik ben benieuwd !
De meeste schoonmaakalcohol bevat een deel Methanol, dit is zeer giftig, en het lijkt me dus niet handig om dit te gebruiken voor de extractie.PepTalk zei:Je houd geen alcohol over ( als het goed is ). Je hebt dus ook geen consumeerbare alcohol nodig.
Tigg zei:Dus je hebt dan de sterkste Wodka die ze hebben nodig? Volgens mij zit je dan tussen de 80 en 90% alchohol sterker wordt het niet.
De meeste schoonmaakalcohol bevat een deel Methanol, dit is zeer giftig, en het lijkt me dus niet handig om dit te gebruiken voor de extractie.PepTalk zei:Je houd geen alcohol over ( als het goed is ). Je hebt dus ook geen consumeerbare alcohol nodig.
Het lijkt me trouwens wel handig om niet alle alcohol te verdampen, omdat een vloeistof makkelijker te doseren en in te nemen is dan kristallen.
Nathaniel zei:
PepTalk zei:ethanol

PepTalk zei:Tigg zei:Dus je hebt dan de sterkste Wodka die ze hebben nodig? Volgens mij zit je dan tussen de 80 en 90% alchohol sterker wordt het niet.
De meeste schoonmaakalcohol bevat een deel Methanol, dit is zeer giftig, en het lijkt me dus niet handig om dit te gebruiken voor de extractie.PepTalk zei:Je houd geen alcohol over ( als het goed is ). Je hebt dus ook geen consumeerbare alcohol nodig.
Het lijkt me trouwens wel handig om niet alle alcohol te verdampen, omdat een vloeistof makkelijker te doseren en in te nemen is dan kristallen.
Menthanol vervliegt ook voor 100% dacht ik.
Maar ik denk zelf dat je gewoon die 99,9% ethanol moet hebben? ( en die verkopen ze niet in de drogist)
Spor zei:Nou, oke dan, dit is wat ik ga doen:
Eerst de boel weer aanlengen met alcohol zodat het weer vloeibaard word. Hierna alles filteren totdat het helderder is, en vervolgens alles in de diepvries plaatsen
oke dan, got it, als er nieuws is kom ik het vertellen.
Sublimo zei:Je psycholobine is sowieso kapot als je je alcohol hebt verdamt.... Dit is ook de reden dat je nooit water dat aan het koken is mag gebruiken voor je thee...
Sublimo zei:Maar uiteindelijk, waarom zoveel moeite als je ook gewoon thee kunt zetten?
Sublimo zei:En als je het perse wilt roken kun je dan niet veel beter de chemisch vervaardigde vorm pakken? Weet je tenminste dat je goed bezig bent![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."