#1
Ik ben benieuwd naar de voortgang, Spor?
Tigg zei:Misschien zou ik het zelf weleens willen proberen. Waar koop ik zo puur mogelijke alcohol die geschikt is voor consumptie?

TeKNoZem zei:Tja.. tis niet de bedoeling dat je de alcohol of ethanol idd mee in slikt. Maar wat voor alcohol heb je dan? Er zit altijd een percentage aan, en 100% lijkt me onwaarschijnlijk. Alcohol verdampt altijd lijkt me, ene keer iets langer nodig dan anders mss.
Tigg zei:Het lijkt me ook dat het grootste deel van het restant gewoon water is. En mits het een kleine hoeveelheid is lijkt het me normaal dat je de alcohol er ook bij moet nemen.
Twilight zei:Misschien als je het weer wat aanlengt met alcohol en kijkt hoe het dan gaat?
Bovendien, als het nog steeds bruine troep is is je extractie ook nog niet gelukt. Of is dit slechts een van de stappen?
psysurfer zei:En de pot gewoon in de vriezer zetten? vormen dan geen kristallen?
Bij dmt werkt de vriezer perfect omdat wasbenzine pas dik onder de nul een vaste substantie wordt. Door de kou gaan de dmt kristalletjes aan het glas plakken. Hierdoor kan je de alcohol wegspoelen en blijft de dmt aan de binnenkant van het glas plakken die je er daarna kan afschrapen.Ik heb nog nooit een extractie gemaakt - zou dit moeten ? Hoe werkt dit met dmt ?
Petrovic zei:Bij dmt werkt de vriezer perfect omdat wasbenzine pas dik onder de nul een vaste substantie wordt. Door de kou gaan de dmt kristalletjes aan het glas plakken. Hierdoor kan je de alcohol wegspoelen en blijft de dmt aan de binnenkant van het glas plakken die je er daarna kan afschrapen.Ik heb nog nooit een extractie gemaakt - zou dit moeten ? Hoe werkt dit met dmt ?
Bij psylocibine lijkt me dit hetzelfde want alcohol wordt ook pas bij -115C een vaste substantie. De kans lijkt me dus zeer groot dat de psylocibine ook aan het glas gaat plakken, en het mooie is dat je de onzuiverheden ook nog eens uithaalt. Je kan dit eens proberen door het in de vriezer te leggen voor 24uur op de meest koude stant en dan moet er kristalletjes aan het glas te zien zijn als mijn theorie klopt.
Als dit niet werkt kan je altijd een ventilator erop zetten.
Petrovic zei:Je moet niet te veel vloeistof hebben anders vormen er moeilijk kristallen. Als de ratio psilocibine alcohol te klein is zullen er geen/ nauwelijks kirstallen vormen.
Waarom niet? Wie wilt er nou geen lijntje paddo zetten voor zijn vrienden?Waarom extraheer je het eigenlijk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."