#1
Omdat je dan tenminste weet dat je iets fatsoenlijks hebt, als je maar een klein foutje maakt bij je extractie kun je er ook een hoop troep bij hebben zitten wat je dan weer je longen in pompt... Ik bedoel als je weet hoe het moet, oke dan is er niks aan de hand, maar als je het fout doet... Ik heb al extracties gezien waar het afval leek op de actieve stof... Het was daar gewoon een kwestie van de juiste pakken... Ik zou gewoon graag 100% zeker willen weten dat ik het juiste rook ![:)]()